Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka et halua seksiä.

Vierailija
17.05.2015 |

Onko täällä keskustelupalstalla parisuhteessa elävää naista joka ei halua seksiä? Olisi pari kysymystä.

Olemme olleet yhdessä n12 vuotta ja lapsia on 2, nuorin jo 8v.
Seksi loppui lähes kokonaan n. 5 vuotta sitten.

Olen itse normaalivartaloinen ja jopa komea mies jolle varmasti löytyisi kysyntää sinkkumarkkinoilta.
Haluaisin tuottaa naiselleni seksuaalista nautintoa kaikilla mahdollisilla tavoilla joita nainen vaan keksii. Nautin itse paljon kun saan naisten nauttimaan, eikä oma nautintoni ole silloin etusijalla.
Tottakai haluan myös itse tuntea nautintoa, ja siksi seksissä pitäisi olla vuorovaikutusta. Toisella kerralla naisen nautinto on etusijalla ja toisella kertaa miehen nautinto on etusijalla.
Olen tämän naiselle kertonut mutta mitään ei tapahdu... Toisinaan seksiä kuitenkin on, mutta vain koska edellisestä kerrasta on jo niin kauan ja silloinkin seksi on melko yksipuolista; minä tyydytän naisen ja sen jälkeen tyydytän itseni naiseen. Toisin sanoen seksi on surkeaa.

Hommahan on melko selvä; Naisellani ei ole enää minkäänlaisia seksuaalisia haluja!

Mitä sinä nainen ajattelet tästä tilanteesta?
Onko mies tuomittu surkeaan seksiin tai seksittömyyteen määräämättömäksi ajaksi?
Voisinko käydä vieraissa?
Voisinko käydä huorissa?

Kerro myös miksi olet tällä palstalla jos seksuaalisia haluja ei ole?

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä... Jos haluan vain omaa nautintoa, niin sama tehdä se omin käsin..yksin. Seksi on kuitenkin nautinnon antamista toiselle suurimmaksi osaksi. Minun mielestä ainakin.
Jos toinen ei ole aktiivinen eikä halua, niin minä en siitä ainakaan syty. Ihan kuin runkkaisi naisella. Parempi tehdä sekin sitten yksin käsityönä..
M37

Vierailija
62/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellut..
M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kiinni kemioista, jos ne ei jostain syystä kohtaa niin seksikään ei kiinnosta pidemmän päälle.

Vierailija
64/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy niin, että sitä ikään kuin tulee kylläiseksi seksistä. Eli olet saanut tarpeeksi makeaa mahan täydeltä. Jotkut eivät saa koskaan tarpeekseen, sekin on ok. Ihmiset ovat erilaisia. Älä ny kuitenkaan huoriin mene, hanki vaikka rakastajatar, mutta ole rehellinen vaimollesi.

Vierailija
65/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä jaksoja, kun hän ei ole ollut haluton. Jaksoja jolloin hän on edes vähän aktiivinen. Niitä tässö vajaan 20v yhdessä olon aikana on ollut muutamia.. Puolesta vuodesta vuoteen. Varsinkin silloin, kun ajattelimme antaa lapsien tulla, jos on tullakseen. Eli kun luovuimne ehkäisystä (kumi silloin, joten ei hormoonijuttuja..).

Seksi on molemminpuolista. Minä haluan, että vaimo nauttii, on aktiivinen ja haluaa minua. Minä taas haluan samaa hänen suuntaan. Ettekö naiset halua sitä tunnetta, että mies haluaa juuri sinua? Miksi me miehet ei voida haluta samaa tunnetta? Olla haluttava.
M37

Vierailija
66/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:24"]Joskus käy niin, että sitä ikään kuin tulee kylläiseksi seksistä. Eli olet saanut tarpeeksi makeaa mahan täydeltä. Jotkut eivät saa koskaan tarpeekseen, sekin on ok. Ihmiset ovat erilaisia. Älä ny kuitenkaan huoriin mene, hanki vaikka rakastajatar, mutta ole rehellinen vaimollesi.
[/quote]
Huoriin en mene. Se on varma. Ennemmin tyydyn omaan käteen.
Rakastajatarta olen miettinyt. Sitäkään en haluaisi. Haluan omaa vaimoani. En ketään muuta. Hän on kaikilta muilta osin täydellinen. Aivan uskomaton äiti lapsille. Ei mitään pienintäkään moitetta, vaikkakin minä pyöritän kodin perusasioita. Pyykkiä, ruuanlaittoa jne. Ne teen kyllä ihan mielellänikin.
Seksi vaan ei suju...
M37

Vierailija
67/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Ja tosiaan. Miten selvittää tämä tilanne ja ratkaista asia?
Sitä yritän täälläkin saada selville. Naisten näkökulmia asiaan.
M37

Vierailija
68/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:54"]Ja jos on mies, jolle tämä mitä minulta saa, ei kelpaa, niin se on ihan ok mulle. Yksi mies oli ulkonäöstäni kuvitellut että minulta saa halukkuutta ja oli ihastunut minuun parin lauseen ja hänelle antamani huomion (tahatonta) perusteella. Halusi seurustella kanssani, mutta se kaatui sit siihen, etten ollut tarpeeksi halukas, eli seksiä ei ehtinyt olla laisinkaan. Hän itse sanoi syyksi tuon. Minusta se oli ihan ok, hän oli jostain vain saanut päähänsä, että olisin aloitteellinen. Tästä on jo siis vuosia. Hänellä oli vielä kivulias ero takanaan, niin ei halunnut satuttaa itseään. No, enkä mä häntä. 

Minusta hän menetti siinä jotain, kun niin pelkäsi arkaa ja estoista naista.

N42
[/quote]

Ei hän mitään menettänyt vaan oli tarpeeksi viisas jatkamaan matkaansa. Tiesi tarvitsevansa halukkaamman naisen ja jatkoi etsintää. Minusta hyvin viisasta. Siitä herää kysymys: Miten M37 päädyit ottamaan vaimoksesi haluttoman naisen? Haluatko avata tätä hiukan?

N32v
[/quote]

Kuten sanoin tuolla aiemmin. Hän on kaikkea sitä mitä naiselta haluan, haluttomuutta lukuunottamatta. Heti alusta lähtien ajatusmaailma jne kolahti yhteen. Seksiä toki alussa oli. Olisiko ensimmäinen vuosi oli todella kiihkeää puolin ja toisin. Tosin silloinkin suuseksikin oli poissa.. Torjuttiin jos yritin antaa. Mutta alussa hän teki aloitteita ja oli mukana heti jos minä aloitteen tein.
Siitä se pikkuhiljaa sitten näivettyi. Noita seuraavia aktiivisia kohtia tuli, kun päätettiin antaa lapsien tulla jos on tullakseen.
Välillä tuli tunne, että minua on haluttu vain lapsen tekoon ja lapsille isäksi..
M37

Vierailija
69/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva nainen, lapsia useampi, eivät enää ihan pieniä. Mua ei vaan seksi innosta... koen itseni ällöttäväksi, kun alapää löystynyt synnytyksissä, ylipainoakin hieman... koen itseni rumaksi alasti, vaikka mieheni kehuukin minua. Olemme olleet nuoresta asti yksissä ja alussa seksiä oli jopa päivittäin. Minulla on myös käytössä kierukka ja masennuslääkkeet, luulisin molempien vaikuttavan alentavasti seksi-innokkuuteen. Lisäksi mun mies on myös ylipainoinen (paljon enemmän kuin minä), joten kyllähän sekin vaikuttaa mun haluihin.

Mun mies haluisi myös antaa suuseksiä mulle, mutta en enää vuosiin ole halunnut. Itse kyllä miehelle annan.

Vierailija
70/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt tuntuu riittävän näitä neuvojia, jotka osaavat ohjeistaa siinä, mitä SINÄ teet väärin, joten jaan hieman toisenlaisen näkökannan.

Olen vajaa kolmekymppinen yhden lapsen äiti, ja onnellisessa avioliitossa. Raskauden ja synnytyksen jälkeen libidoni on kadonnut täysin. Oma mieheni osallistuu myös kotitöihin, hemmottelee, kehuu ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Keskustelemme asioista avoimesti ja noissa peräänkuulutetuissa vuorovaikutustaidoissa loistamme. Mieheni on fyysisesti erittäin haluttava, sekä äärimmäisen älykäs. Osoitamme hellyyttä, suomme toisillemme vapaa-aikaa ja blaa blaa blaa...

Silti seksi ei maistu. Minulle. Enää. Maistui nimittäin ennen. Ja kuitenkin aina, kun niihin touhuihin lopulta pääsemme, homma toimii.

Olen aina ollut erittäin viriili. Nyt olen haluton vastoin omaa tahtoani, ja olen vähintään yhtä neuvoton kuin sinä. Yksi suurimmista huolistani on se, että pidän puolisoani jatkuvassa turhautumisen tilassa, koska ennen peuhasimme menemään kuin kanit, ja nykyään en enää moiseen kykene.

Vika ei siis välttämättä ole lainkaan sinussa. Naisen haluttomuudelle kun voi olla lukuisia sisäsyntyisiäkin syitä, kuten vaikkapa oman seksi-identiteetin hukkaaminen äitiyteen ja hormonit. 

Toivottavasti pystytte puhumaan asioista ja saatte apua ongelmiinne. Toivon myös vilpittömästi, että kumppanisi ymmärtää osoittaa aktiivisuutta asian ratkaisemisessa. Ihminen on seksuaalinen eläin kehdosta hautaan, ja seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja sen syventämistä, sitä kaipaavat usein myös ihmiset, jotka eivät sitä osaa kaivata.

Tsemppiä.

Vierailija
71/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään miestä, joka olisi aidosti ollut tyytyväinen vaimonsa seksihaluihin. Juteltu ollaan kyllä, alkaa olemaan niin yleinen vainva. Miehet ja naiset on tehty tämän suhteen eri lailla. Naisille ei 10 v. seurustelun jälkeen kelpaa mikään, miehille ei taas riitä mikään. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Mies kuihtuu seksin puutteessa, turhautuu. Vaimo sulkeutuu ja ahdistuu jatkuvasta vonkaamisesta ja alkaa vältellä kosketusta. Oravanpyörö on valmis. Nainen vaatii huomiota, palvelua, herrasmiesmäisyyttä jne. mutta ei voi edes pikaisesti runkata tai yllättää kivalla suihinotolla edes syntymäpäivänä. Tähän menisi ehkä 5min. vrt. esim. renkaiden vaihto 30 min. Aviolliset velvollisuudet eivät edes maksa mitään...Itsekästä touhua naisilta, ei voi ymmärtää?

Vierailija
72/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaimoltasi lupaa käydä vieraissa. Jos luvan kanssa saat tarpeesi tyydytettyä muualla ja vaimosi ei tarvitse suostua seksiin, on tavallaan win-win-tilanne. Miksi sinun pitäisi kärvistellä puutteessa lopun ikää? Vähän sama tilanne, että laittaisit herkkuaterian ja vaimosi olisi nälkäinen ja et antaisi ruokaa.

Vierailija
73/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on halua, on myös aktiivisuutta aloiteissa ja seksissä. Toki, jos ei ole koskaan ollut kovin halukas tai saanut seksistä kummoista nautintoa, niin tyydyttäähän se toisen kroppaan runkkaaminenkin riittävästi. Ikävä kyllä oman kokemukseni mukaan ei toisen halua pysty omilla teoilla korjaamaan. Ei haluttomuuteen kotihommat ja halaukset auta, jos niiden puute ei ole alunperinkään ollut syy siihen. Omalle kohdalle on sattunut yhdekän vuoden suhteen aikana yksi ehkä reilun vuoden mittainen haluton jakso, joka paljastui huonosti sopivasta ehkäisystä johtuvaksi. Sillonkin seksiä oli suunnilleen kerran viikossa. Tiedän, koska laitoin kerrat kalenteriin ylös etten unohda antaa kokonaan. Se oli mun surkea yritys pitää yllä jonkunlaista yhteyttä ja ajattelin ettei miehen tarvitse seksittömään parisuhteeseen tyytyä kun kämppiksen saa ilman sitoutumistakin. Ei ollut hyvä ratkaisu vaan johti kipukierteeseen. Seksi sattui aina, usein jopa niin paljon etten pystynyt enää katsomaan miestäni päinkään ja toivoin ettei hän huomaaa, että alan pian itkeä, jos ei pian tule valmista. Mitään esileikkejä en sietänyt, koska se etten kiihotu siitä pätkääkään olis vaan loukannut miestä ja paljastanut, miten vähän todella halutti. Suihin otin joskus välttääkseni kivut, mutta itse en halunnut suuseksiä saada, koska se olis vaan pitkittänyt asian hoitamista. Voi ehkä arvata, että ei siihen enää mikään, mitä mies olis voinut tehdä olisi auttanut. Rakkautta oli, mies ei koskaan painostanut tai valitanut, vaikka seksi ihan varmasti oli hänellekin just niin surkeaa miltä se mustakin tuntui. Ei vaan osattu hoitaa asiaa muutenkaan kun ikää oli se 21-22v.

Käänne parempaan tuli siitä, että kärsin itse tilanteesta niin paljon, että oli pakko tehdä jotain. Tiedostin koko ajan ettei haluttomuus ollut mulle normaalia varsinkaan kun siihen alkoi liittyä jo selkeitä fyysisiä vaivoja. Oli myös todella ahdistavaa elää miehen kanssa jota rakasti haluamatta seksiä ollenkaan tietäen ettei mies ole sitä tekemisillään aiheuttanut. Etsin ratkaisua, luin haluttomuudesta paljon, kävin gynellä ja ehkäisy vaihdettiin hormoonittomaan, pidin itsestäni parempaa huolta ja herättelin halujani tietoisesti. Opettelin uudelleen, mikä minua sytyttää. Muutama kuukausi meni ennen kun tilanne parani ja sen jälkeen ei ole nyt viiteen vuoteen ollut vastaavia ongelmia, vaikka muuten on eletty seksielämän suhteen kuormittavia raskaus, imetys ja vauva-aikoja. Seksiä on taas päivittäin ja monipuolisesti meidän molempien halusta.

Kaikki ihmiset ei ole tietenkään luonnostaan yhtä haluavia ja siihen tuskin löytyy tai tarvitseekaan löytää ratkaisua, koska tilanne on heille luonnollinen. Itse vaan huomasin niin täydellisen eron aikaisempaan ja tunsin itseni niin vieraantuneeksi omasta kehostani, että kokemus oli todella ahdistava. Enää en sietäisi paria kuukautta pidempää haluttomuutta, johon ei ole selkeää syytä, vaan hakisin pian apua asiaan hyvin perehtyneeltä gyneltä ja tarvittaessa tarapeutilta. Arvelen, että kissan nostaminen pöydälle ja kannustaminen jonkunlaisen ratkaisun ja avun etsimiseen on tuottoisin keino, jolla haluttoman puoliso voi yrittää auttaa. Jos tilanne on ollut sama jo vuosia, odottaminen tuskin enää korjaa tilannetta. N27

Vierailija
74/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mä saisin tuollaisen miehen joka tekisi kaikkea seksissä ja ajattelisi minua ja halujani. Itse haluaisin todella usein mutta meillä tyydyttävää seksiä 2krt viikko. Kestoltaan aina minuutti ja asento aina sama,takaapäin. Olen normaalipainoinen ja pidän huolta itsestäni. En ole ruma,kehutaan usein kauniiksi.Tuntuu että olen nykyään itsestään selvä,eri ääni kellossa kuin aluksi. Silloin mies ihmetteli ääneen miksi "tuon näköinen" katselee näin paksua ja samoin hänen ystävänsä pöhnässä minulle siitä sanoivat. Olen tyytymätön suhteeseemme koska kaikki on samaa pullaa. 

N30

Vierailija
75/126 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:00"]En tunne ketään miestä, joka olisi aidosti ollut tyytyväinen vaimonsa seksihaluihin. Juteltu ollaan kyllä, alkaa olemaan niin yleinen vainva. Miehet ja naiset on tehty tämän suhteen eri lailla. Naisille ei 10 v. seurustelun jälkeen kelpaa mikään, miehille ei taas riitä mikään. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Mies kuihtuu seksin puutteessa, turhautuu. Vaimo sulkeutuu ja ahdistuu jatkuvasta vonkaamisesta ja alkaa vältellä kosketusta. Oravanpyörö on valmis. Nainen vaatii huomiota, palvelua, herrasmiesmäisyyttä jne. mutta ei voi edes pikaisesti runkata tai yllättää kivalla suihinotolla edes syntymäpäivänä. Tähän menisi ehkä 5min. vrt. esim. renkaiden vaihto 30 min. Aviolliset velvollisuudet eivät edes maksa mitään...Itsekästä touhua naisilta, ei voi ymmärtää?
[/quote]

Minun mieheni on ainakin ihan tyytyväinen horoperseisen vaimonsa haluihin. Välillä rhkä toivoisi vähän rauhallisempaa, mutta varmasti suurimman osan ajasta on täysin tyytyväinen. Eli ei passaisi ihan hirveästi yleistää.

N32v

Vierailija
76/126 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän ehkä kaduttaa tämä avautuminen tänne. Kaikkea kuitenkin on yritettävä, kun vähän epätoivoinen ja ahdistunut on.

Keskustelua tämä vaimon kanssa kai vaatii entistä enemmän. Joko haluttomuuteen jne löytyy joku ratkaisu tai jos ei löydy. Hän siis on vain pohjimmiltaan sellainen, niin sitten mietittävä jatkoa. Ero tai rakastajatar.

M37

PS. En muuten ole tuo ap, jos se ei jollekin ole selvää. Hänelle toivoisin myös varsinkin naisilta kommentteja

Vierailija
77/126 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:00"]En tunne ketään miestä, joka olisi aidosti ollut tyytyväinen vaimonsa seksihaluihin. Juteltu ollaan kyllä, alkaa olemaan niin yleinen vainva. Miehet ja naiset on tehty tämän suhteen eri lailla. Naisille ei 10 v. seurustelun jälkeen kelpaa mikään, miehille ei taas riitä mikään. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Mies kuihtuu seksin puutteessa, turhautuu. Vaimo sulkeutuu ja ahdistuu jatkuvasta vonkaamisesta ja alkaa vältellä kosketusta. Oravanpyörö on valmis. Nainen vaatii huomiota, palvelua, herrasmiesmäisyyttä jne. mutta ei voi edes pikaisesti runkata tai yllättää kivalla suihinotolla edes syntymäpäivänä. Tähän menisi ehkä 5min. vrt. esim. renkaiden vaihto 30 min. Aviolliset velvollisuudet eivät edes maksa mitään...Itsekästä touhua naisilta, ei voi ymmärtää? [/quote] Minun mieheni on ainakin ihan tyytyväinen horoperseisen vaimonsa haluihin. Välillä rhkä toivoisi vähän rauhallisempaa, mutta varmasti suurimman osan ajasta on täysin tyytyväinen. Eli ei passaisi ihan hirveästi yleistää. N32v

[/quote]

Te oottekin vielä nuoria ja onko lapsia? Ehkä toi 52 puhui 4-kymppisistä. 
[/quote]

Neljä lasta ja 9 vuotta samaa taivalta takana. Aina olen tällainen ollut:) 15 vuotiaana keksin seksin ihanuuden ja siitä se lähti. Eletään niitä ns. ruuhkavuosia ja seksi pitää hommat raiteillaan ja stressitasot siedettävinä.

N32v

Vierailija
78/126 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:04"]

Neljä lasta ja 9 vuotta samaa taivalta takana. Aina olen tällainen ollut:) 15 vuotiaana keksin seksin ihanuuden ja siitä se lähti. Eletään niitä ns. ruuhkavuosia ja seksi pitää hommat raiteillaan ja stressitasot siedettävinä.

N32v
[/quote]

Ajattelin pitkälti samoin. Seksi ja rakastelu on keino jaksaa ne arjen haasteet yhdessä. Olla voimavara ja keino saada yhteenkuuluvuutta, sekä energiaa. Purkaa stressiä.
M37

Vierailija
79/126 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:04"]

N32v
[/quote]

Ajattelin pitkälti samoin. Seksi ja rakastelu on keino jaksaa ne arjen haasteet yhdessä. Olla voimavara ja keino saada yhteenkuuluvuutta, sekä energiaa. Purkaa stressiä.
M37
[/quote]

Juurikin näin:) Ja lievittää kroonisia kipuja (ollut lapsesta asti) vapauttamalla endorfiineja ja oksitosiinia. Harmi ettei kaikki näe asiaa positiivisen energian lataajana ja yhteenkuuluvuuden vahvistajana. Surullista.

N32v

Vierailija
80/126 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä kuulla miesten ja naisten kokemuksia siitä, kuinka haluttomuutta on teidän parisuhteessa käsitelty? Onko kyseessä ollut oma vai toisen haluttomuus?
Mikä on ollut ratkaisu lopulta? Ero, rakastajatar, apu haluttomuuteen vai mikä?

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi