Nainen joka et halua seksiä.
Onko täällä keskustelupalstalla parisuhteessa elävää naista joka ei halua seksiä? Olisi pari kysymystä.
Olemme olleet yhdessä n12 vuotta ja lapsia on 2, nuorin jo 8v.
Seksi loppui lähes kokonaan n. 5 vuotta sitten.
Olen itse normaalivartaloinen ja jopa komea mies jolle varmasti löytyisi kysyntää sinkkumarkkinoilta.
Haluaisin tuottaa naiselleni seksuaalista nautintoa kaikilla mahdollisilla tavoilla joita nainen vaan keksii. Nautin itse paljon kun saan naisten nauttimaan, eikä oma nautintoni ole silloin etusijalla.
Tottakai haluan myös itse tuntea nautintoa, ja siksi seksissä pitäisi olla vuorovaikutusta. Toisella kerralla naisen nautinto on etusijalla ja toisella kertaa miehen nautinto on etusijalla.
Olen tämän naiselle kertonut mutta mitään ei tapahdu... Toisinaan seksiä kuitenkin on, mutta vain koska edellisestä kerrasta on jo niin kauan ja silloinkin seksi on melko yksipuolista; minä tyydytän naisen ja sen jälkeen tyydytän itseni naiseen. Toisin sanoen seksi on surkeaa.
Hommahan on melko selvä; Naisellani ei ole enää minkäänlaisia seksuaalisia haluja!
Mitä sinä nainen ajattelet tästä tilanteesta?
Onko mies tuomittu surkeaan seksiin tai seksittömyyteen määräämättömäksi ajaksi?
Voisinko käydä vieraissa?
Voisinko käydä huorissa?
Kerro myös miksi olet tällä palstalla jos seksuaalisia haluja ei ole?
Kommentit (126)
Parisuhteessa pitäisi olla rohkeutta tehdä se päätös, että yhdessä eletään perheenä lasten takia, mutta seksiä saa hakea muualta kunhan ei kaikkia rahoja pistä huoriin. Näin siis tapauksessa, jossa seksi on suhteesta loppunut ja toisen osapuolen halut eivät enää kohdistu siihen toiseen. Ei siinä ole mitään järkeä, että kielletään kumppanilta erotiikka kun se ei itseä sen kumppanin kanssa tai yleensä kiinnosta.
Ei huvita seksi, niin en sitä harrasta. Piste. Joskus olen nuorempana tyhmyyksissäni alkanut seksiin tyydyttääkseni kumppania, mutta se oli vaan kuvottavaa. En todellakaan syty silloin mistään, kun ei tee mieli niin ei tee.
Seksi-tai pariterapia?Älä kuitenkaan petä,sitä on hankala korjata.Nimimerkillä terapia kutsuu itseänikin...
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:03"]Olet varmaankin miettinyt, kuinka iso asia tuo sinulle on. Entä jos keskityt elämän niihin osa-alueisiin, jotka menevät hyvin? Ja yhteistä aikaa puolison kanssa kahdestaan vaikka matkoilla tai uuden harrastuksen parissa. Älä odota tai ehdota enää mitän vaimoa ahdistavaa. Tilanne voi ajastaan kehittyä paremmaksi tai säilyy nykyisellään. Muuta oma asenne toisenlaiseksi ja lakkaa pyörittämästä samaa ajatuskuviota päässäsi.Kun tietoissti muuttaa ajatuskulkuaan eri suuntaan,alkaa aivot työstää asiaa toisella tavalla. Teillä ilmeisesti kaiki muut asiat kunnossa, niin älä anna liiton turmeltua seksiasioihin. Joillakin toisilla toimii seksi, kaikki muut asiat ovat heikosti.
[/quote]
Kyllähän sen liiton pitää toimia myös sillä seksin saralla. Itse näen seksin yhtenä tärkeimmistä asioista, mikä erottaa avioliiton kaikista muista ihmissuhteista. Jotenkin kuulostaa kylmältä, että pitäisi vain unohtaa seksi ja omat seksuaaliset tarpeet, koska toinen on haluton. Itse ehdottaisin mieluumin säilyttämään ystävyyden, kumppanuuden ja muut hyvin toimivat asiat, mutta päättämään romanttisen liiton. Romanttisen rakkauden tunnusmerkki on nimenomaan seksi. Sen romanttisen rakkauden voi sitten reilusti löytää jostain muualta. Avioeron ei tietenkään tarvitse päättää kaikkia parin hyvintoimivia keskinäisiä suhteita. Tai tarvitaanko siihen edes eroa. On kuitenkin minusta äärimmäisen raukkamaista vaatia toista seksittömään elämään valoihin vedoten. Todella itkettävän itsekästä.
N32v
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:39"]
Vaimolla oli joskus pillerit käytössä. Nyt taas usean vuoden kumilla menty. Ei vaikutusta mihinkään. Päinvastoin minun elämä hakalampaa. Kerran 1-2kk aikana ja kumilla, niin pakko oli hakea lääkettä avuksi erektioon. Nekin kerrat, kun seksiä on niin lähes ajatuksen voimalla saatava seisomaan. Esileikkiä kun ei nineksikään. Toivotonta ilman sildenafiliä. M37
[/quote]
No nyt ainakin tiedät mitä suurin osa naisista joutuu kokemaan. Seksi tuntuu ikävältä eikä ole edes esileikkiä. Miehet joutuvat joskus näkemään asiat toisenkin osapuolen vinkkelistä.
[/quote]
Vielä kun naisetkin tajuaisi, ettei esileikki ole vain heitä varten.
Olen eläessäni tavannut yhden naisen, joka on itsekin aktiivinen esileikeissä. Muiden kanssa minulle on tarjolla vain suutelu ja loput onkin heidän hyväilyään.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:39"]
Vaimolla oli joskus pillerit käytössä. Nyt taas usean vuoden kumilla menty. Ei vaikutusta mihinkään. Päinvastoin minun elämä hakalampaa. Kerran 1-2kk aikana ja kumilla, niin pakko oli hakea lääkettä avuksi erektioon. Nekin kerrat, kun seksiä on niin lähes ajatuksen voimalla saatava seisomaan. Esileikkiä kun ei nineksikään. Toivotonta ilman sildenafiliä. M37
[/quote]
No nyt ainakin tiedät mitä suurin osa naisista joutuu kokemaan. Seksi tuntuu ikävältä eikä ole edes esileikkiä. Miehet joutuvat joskus näkemään asiat toisenkin osapuolen vinkkelistä.
[/quote]
Vielä kun naisetkin tajuaisi, ettei esileikki ole vain heitä varten.
Olen eläessäni tavannut yhden naisen, joka on itsekin aktiivinen esileikeissä. Muiden kanssa minulle on tarjolla vain suutelu ja loput onkin heidän hyväilyään.
[/quote]
Mun on aina ollut vaikea ymmärtää naisia, jotka eivät juurikaan koskettele miestä. Itse palan halusta päästä ropeltamaan miehen vartaloa joka paikasta silloin, kun käyn kuumana. Ja lisäksi tietenkin muutenkin kiihottaa miestä. Puheilla ja eleillä. Kiihotun siitä itsekin. Onhan kunnolla kiimainen mies uskomattoman kuuma ilmestys.
N32v
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:32"]
Täällä on takana 20v parisuhde josta syksyllä 10v naimisissa. Lapsiakin on siunaantunut muutama kappale ja seksin määrä alun huuman jälkeen on ollut melko lailla kortilla. Tämän hetkinen tahti taitaa olla 4-6 kertaa vuodessa mutta on se tietenkin parempi kuin ei yhtään mitään :)
Vaimon mielestä seksin ottaminen on puheeksi kuin punaisen liinan nostaminen härän eteen areenalla joten siitä ei puhuta. Myös varovainen ehdottelu seksin suhteen tai hyväily ovat kiellettyjä koska hänen mielestään se on painostusta. Teinkin tässä muutama vuosi sitten testin ja päätin katsoa kuinka kauan menee ennenkuin vaimo ITSE haluaa seksiä. No 11kk siinä meni ja pitempiä 6-10kk taukoja on ollut useita senkin jälkeen. Aiempina vuosina tämä seksin vähyys kyllä katkeroitti ja nosti paljon negatiivisia tunteita pintaan (joinakin vuosina seksiä on ollut ihan ok määrä, jopa 2 kertaa kuukaudessa) ja se oli koko tilanteen kannalta melko ikävää.
Nykyään olen yrittänyt tietoisesti välttää puhumasta seksistä tai pyytämästä sitä vaimolta ettei moleminpuolisia negatiivisia tunteita nousisi pintaan. Tästä nyt varmaan joku saa sellaisen kuvan että olen vain seksiä kärttävä mies joka ei tee mitään muuta mutta päinvastoin, minä teen meillä ruoat (jos haluaa hyvää ruokaa on se parempi tehdä itse), vien ja haen nuorimman lapsen päiväkodista ja luonnollisesti osallistun kotitöihin muutenkin. Huomioin myös vaimoa ja kehun, silitän ja annan huomiota.
Nyt kun ikää on tullut enemmän olen huomannut että vuosien vähäisen seksin ansiosta ei sitä itsekään enää juuri ajattele, kun vaimo sitä pyytää niin suostun kyllä mutta itse en enää puheeksi ota (se pettymyksen ja torjunnan tunne on todella musertava varsinkin kun sitä on jatkunut n.15v). Yhteiselämä on oikein leppoisaa kun seksi ei ole se tärkein asia elämässä. Pipo ei kiristä enää niin pahasti kun seksin pn pystynyt sulkemaan pois mielestään. Eihän tämä optimaalisin ratkaisu ole mutta rakastan vaimoani sen verran paljon että mieluummin olen ilman seksiä kuin ilman häntä, sitäpaitsi ei se vaihtamalla parane. Tai no paranee ehkä vähäksi aikaa mutta sitten sekin suhde palautuu samaan tilaan kuitenkin.
M43
[/quote]
Kysypä joskus vaimoltasi, eikä se hänen seksin kysyminen olekaan painostamista?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:23"]
Seksi on kiinni kemioista, jos ne ei jostain syystä kohtaa niin seksikään ei kiinnosta pidemmän päälle.
[/quote]
Miksi helvetissä sitten naiset menee kimppaan sellaisten miesten kanssa, joita eivät halua seksuaalisesti? Siksikö kun eivät saa mieleistään ja mies on "ihan OK". Olisitte edes rehellisiä sen verran että tuollainen jäisi väliin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:03"]Olet varmaankin miettinyt, kuinka iso asia tuo sinulle on. Entä jos keskityt elämän niihin osa-alueisiin, jotka menevät hyvin? Ja yhteistä aikaa puolison kanssa kahdestaan vaikka matkoilla tai uuden harrastuksen parissa. Älä odota tai ehdota enää mitän vaimoa ahdistavaa. Tilanne voi ajastaan kehittyä paremmaksi tai säilyy nykyisellään. Muuta oma asenne toisenlaiseksi ja lakkaa pyörittämästä samaa ajatuskuviota päässäsi.Kun tietoissti muuttaa ajatuskulkuaan eri suuntaan,alkaa aivot työstää asiaa toisella tavalla. Teillä ilmeisesti kaiki muut asiat kunnossa, niin älä anna liiton turmeltua seksiasioihin. Joillakin toisilla toimii seksi, kaikki muut asiat ovat heikosti. [/quote] Kyllähän sen liiton pitää toimia myös sillä seksin saralla. Itse näen seksin yhtenä tärkeimmistä asioista, mikä erottaa avioliiton kaikista muista ihmissuhteista. Jotenkin kuulostaa kylmältä, että pitäisi vain unohtaa seksi ja omat seksuaaliset tarpeet, koska toinen on haluton. Itse ehdottaisin mieluumin säilyttämään ystävyyden, kumppanuuden ja muut hyvin toimivat asiat, mutta päättämään romanttisen liiton. Romanttisen rakkauden tunnusmerkki on nimenomaan seksi. Sen romanttisen rakkauden voi sitten reilusti löytää jostain muualta. Avioeron ei tietenkään tarvitse päättää kaikkia parin hyvintoimivia keskinäisiä suhteita. Tai tarvitaanko siihen edes eroa. On kuitenkin minusta äärimmäisen raukkamaista vaatia toista seksittömään elämään valoihin vedoten. Todella itkettävän itsekästä. N32v
[/quote]
Joku haluaa pitää kulissit, toinen liiton ilman seksiä. kun on luvattu pysyä yhdessä ja kolmas taas pitää näennäisliittoa, mutta hakee seksiä muualta. Jos ei niin selvää asiaa kuin seksi kyetä puhumaan ja tekemään yhdessä, on liitto hakuteillä muussakin mielessä, myöntää sitä tai ei.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:03"]Olet varmaankin miettinyt, kuinka iso asia tuo sinulle on. Entä jos keskityt elämän niihin osa-alueisiin, jotka menevät hyvin? Ja yhteistä aikaa puolison kanssa kahdestaan vaikka matkoilla tai uuden harrastuksen parissa. Älä odota tai ehdota enää mitän vaimoa ahdistavaa. Tilanne voi ajastaan kehittyä paremmaksi tai säilyy nykyisellään. Muuta oma asenne toisenlaiseksi ja lakkaa pyörittämästä samaa ajatuskuviota päässäsi.Kun tietoissti muuttaa ajatuskulkuaan eri suuntaan,alkaa aivot työstää asiaa toisella tavalla. Teillä ilmeisesti kaiki muut asiat kunnossa, niin älä anna liiton turmeltua seksiasioihin. Joillakin toisilla toimii seksi, kaikki muut asiat ovat heikosti. [/quote] Kyllähän sen liiton pitää toimia myös sillä seksin saralla. Itse näen seksin yhtenä tärkeimmistä asioista, mikä erottaa avioliiton kaikista muista ihmissuhteista. Jotenkin kuulostaa kylmältä, että pitäisi vain unohtaa seksi ja omat seksuaaliset tarpeet, koska toinen on haluton. Itse ehdottaisin mieluumin säilyttämään ystävyyden, kumppanuuden ja muut hyvin toimivat asiat, mutta päättämään romanttisen liiton. Romanttisen rakkauden tunnusmerkki on nimenomaan seksi. Sen romanttisen rakkauden voi sitten reilusti löytää jostain muualta. Avioeron ei tietenkään tarvitse päättää kaikkia parin hyvintoimivia keskinäisiä suhteita. Tai tarvitaanko siihen edes eroa. On kuitenkin minusta äärimmäisen raukkamaista vaatia toista seksittömään elämään valoihin vedoten. Todella itkettävän itsekästä. N32v
[/quote]
ei mulle ainakaan romanttisen rakkauden tunnusmerkki ole seksi. Ei ole koskaan ollutkaan. Sekoitat asioita koska et ole ollut rakastunut villa seksuaalisia haluja tai tuntemuksia. Minä olen. Siinä ei seksi tosiaan merkitse mitään, kun rakastaa ja haluaa elää toisen kanssa nimenomaan rakkaussuhteessa ja parina. Ei siis auta haluttomuusongelmaan, mutta äläpäs levitä väärää tietoa täällä, puhut siitä, miten sinä koet. Et ole kaikki maailman naiset.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:39"] Vaimolla oli joskus pillerit käytössä. Nyt taas usean vuoden kumilla menty. Ei vaikutusta mihinkään. Päinvastoin minun elämä hakalampaa. Kerran 1-2kk aikana ja kumilla, niin pakko oli hakea lääkettä avuksi erektioon. Nekin kerrat, kun seksiä on niin lähes ajatuksen voimalla saatava seisomaan. Esileikkiä kun ei nineksikään. Toivotonta ilman sildenafiliä. M37 [/quote] No nyt ainakin tiedät mitä suurin osa naisista joutuu kokemaan. Seksi tuntuu ikävältä eikä ole edes esileikkiä. Miehet joutuvat joskus näkemään asiat toisenkin osapuolen vinkkelistä. [/quote] Vielä kun naisetkin tajuaisi, ettei esileikki ole vain heitä varten. Olen eläessäni tavannut yhden naisen, joka on itsekin aktiivinen esileikeissä. Muiden kanssa minulle on tarjolla vain suutelu ja loput onkin heidän hyväilyään. [/quote] Mun on aina ollut vaikea ymmärtää naisia, jotka eivät juurikaan koskettele miestä. Itse palan halusta päästä ropeltamaan miehen vartaloa joka paikasta silloin, kun käyn kuumana. Ja lisäksi tietenkin muutenkin kiihottaa miestä. Puheilla ja eleillä. Kiihotun siitä itsekin. Onhan kunnolla kiimainen mies uskomattoman kuuma ilmestys. N32v
[/quote]
Häivy nyt jo tästä ketjusta kun puhut koko ajan asioiden vierestä. Voi että pitääkin olla yksinkertainen ihminen!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:39"] Vaimolla oli joskus pillerit käytössä. Nyt taas usean vuoden kumilla menty. Ei vaikutusta mihinkään. Päinvastoin minun elämä hakalampaa. Kerran 1-2kk aikana ja kumilla, niin pakko oli hakea lääkettä avuksi erektioon. Nekin kerrat, kun seksiä on niin lähes ajatuksen voimalla saatava seisomaan. Esileikkiä kun ei nineksikään. Toivotonta ilman sildenafiliä. M37 [/quote] No nyt ainakin tiedät mitä suurin osa naisista joutuu kokemaan. Seksi tuntuu ikävältä eikä ole edes esileikkiä. Miehet joutuvat joskus näkemään asiat toisenkin osapuolen vinkkelistä. [/quote] Vielä kun naisetkin tajuaisi, ettei esileikki ole vain heitä varten. Olen eläessäni tavannut yhden naisen, joka on itsekin aktiivinen esileikeissä. Muiden kanssa minulle on tarjolla vain suutelu ja loput onkin heidän hyväilyään. [/quote] Mun on aina ollut vaikea ymmärtää naisia, jotka eivät juurikaan koskettele miestä. Itse palan halusta päästä ropeltamaan miehen vartaloa joka paikasta silloin, kun käyn kuumana. Ja lisäksi tietenkin muutenkin kiihottaa miestä. Puheilla ja eleillä. Kiihotun siitä itsekin. Onhan kunnolla kiimainen mies uskomattoman kuuma ilmestys. N32v
[/quote]
Häivy nyt jo tästä ketjusta kun puhut koko ajan asioiden vierestä. Voi että pitääkin olla yksinkertainen ihminen!
[/quote]
Ihan niin kuin eräs olisi palannut "linjoille"...
N32v on tuonut oman mielipiteensä ja asiansa hyvin esille. Tämän ketjun kärkipään vastauksia häneltä muutamien muiden kanssa.
M37
Eiköhän jokaisella ole oikeus esittää omat mielipiteensä tässäkin ketjussa ja mielellään ilman paremmuusjärjestystä. Keskusteluja ei synny, mikäli aletaan ainoastaan myötäillä alkuperäistä kirjoitusta.
-ohis
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:37"]Eiköhän jokaisella ole oikeus esittää omat mielipiteensä tässäkin ketjussa ja mielellään ilman paremmuusjärjestystä. Keskusteluja ei synny, mikäli aletaan ainoastaan myötäillä alkuperäistä kirjoitusta.
-ohis
[/quote]
Ei tietenkään tarvitse myötäillä ja mielipiteitä pitää olla laidasta laitaan. Tarkoitukseni paremmuudella oli tarkoittaa keskustelun ja mielipiteen ilmaisua. Ei itse mielipidettä. En ole henk.koht. samaa mieltä kaikista asioista sen "kärkiporukan" kanssa, silti vastaukset voi olla hyviä.
Mielipide ja törkeydet, esim. henkilökohtaosuuksiin meno, ovat eri asia.
M37
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:29"] [quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:39"] Vaimolla oli joskus pillerit käytössä. Nyt taas usean vuoden kumilla menty. Ei vaikutusta mihinkään. Päinvastoin minun elämä hakalampaa. Kerran 1-2kk aikana ja kumilla, niin pakko oli hakea lääkettä avuksi erektioon. Nekin kerrat, kun seksiä on niin lähes ajatuksen voimalla saatava seisomaan. Esileikkiä kun ei nineksikään. Toivotonta ilman sildenafiliä. M37 [/quote] No nyt ainakin tiedät mitä suurin osa naisista joutuu kokemaan. Seksi tuntuu ikävältä eikä ole edes esileikkiä. Miehet joutuvat joskus näkemään asiat toisenkin osapuolen vinkkelistä. [/quote] Vielä kun naisetkin tajuaisi, ettei esileikki ole vain heitä varten. Olen eläessäni tavannut yhden naisen, joka on itsekin aktiivinen esileikeissä. Muiden kanssa minulle on tarjolla vain suutelu ja loput onkin heidän hyväilyään. [/quote] Mun on aina ollut vaikea ymmärtää naisia, jotka eivät juurikaan koskettele miestä. Itse palan halusta päästä ropeltamaan miehen vartaloa joka paikasta silloin, kun käyn kuumana. Ja lisäksi tietenkin muutenkin kiihottaa miestä. Puheilla ja eleillä. Kiihotun siitä itsekin. Onhan kunnolla kiimainen mies uskomattoman kuuma ilmestys. N32v [/quote] Häivy nyt jo tästä ketjusta kun puhut koko ajan asioiden vierestä. Voi että pitääkin olla yksinkertainen ihminen! [/quote] Ihan niin kuin eräs olisi palannut "linjoille"... N32v on tuonut oman mielipiteensä ja asiansa hyvin esille. Tämän ketjun kärkipään vastauksia häneltä muutamien muiden kanssa. M37
[/quote]
Mitä ne sinua auttavat? Kuka tahansa voi sanoa samaa, mutta se ei muuta sinun halutonta vaimoasi yhtikäs minnekään.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:29"] [quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:39"] Vaimolla oli joskus pillerit käytössä. Nyt taas usean vuoden kumilla menty. Ei vaikutusta mihinkään. Päinvastoin minun elämä hakalampaa. Kerran 1-2kk aikana ja kumilla, niin pakko oli hakea lääkettä avuksi erektioon. Nekin kerrat, kun seksiä on niin lähes ajatuksen voimalla saatava seisomaan. Esileikkiä kun ei nineksikään. Toivotonta ilman sildenafiliä. M37 [/quote] No nyt ainakin tiedät mitä suurin osa naisista joutuu kokemaan. Seksi tuntuu ikävältä eikä ole edes esileikkiä. Miehet joutuvat joskus näkemään asiat toisenkin osapuolen vinkkelistä. [/quote] Vielä kun naisetkin tajuaisi, ettei esileikki ole vain heitä varten. Olen eläessäni tavannut yhden naisen, joka on itsekin aktiivinen esileikeissä. Muiden kanssa minulle on tarjolla vain suutelu ja loput onkin heidän hyväilyään. [/quote] Mun on aina ollut vaikea ymmärtää naisia, jotka eivät juurikaan koskettele miestä. Itse palan halusta päästä ropeltamaan miehen vartaloa joka paikasta silloin, kun käyn kuumana. Ja lisäksi tietenkin muutenkin kiihottaa miestä. Puheilla ja eleillä. Kiihotun siitä itsekin. Onhan kunnolla kiimainen mies uskomattoman kuuma ilmestys. N32v [/quote] Häivy nyt jo tästä ketjusta kun puhut koko ajan asioiden vierestä. Voi että pitääkin olla yksinkertainen ihminen! [/quote] Ihan niin kuin eräs olisi palannut "linjoille"... N32v on tuonut oman mielipiteensä ja asiansa hyvin esille. Tämän ketjun kärkipään vastauksia häneltä muutamien muiden kanssa. M37
[/quote]
Mitä ne sinua auttavat? Kuka tahansa voi sanoa samaa, mutta se ei muuta sinun halutonta vaimoasi yhtikäs minnekään.
[/quote]
Mitähän me voidaan ylipäätään tehdä M37:n haluttomalle vaimolle? No ei mitään. Eikö silti keskustelu monesta näkökulmasta ole vain hyvä asia? Minusta on. Kyllähän se antaa vertaistukea, auttaa selkiyttämään omia tuntemuksia ja muodostamaan mielipiteitä. Lisäksi on hyvä tietää, että kaikki ihmiset eivät näe asioita samalla tavalla ja voi nähdä ns. laatikon ulkopuolelle. En oikein ymmärrä miksi minun kommenttini suututtavat joitakin ihmisiä.
N32v
No kai niitä mielipiteitä nyt osaa kuka tahansa muodostaa tästä asiasta ihan keskenäänkin. Että haluaminen on ihanaa, tervettä ja jees ja haluttomuus on epänormaalia, ikävää ja traagista. Mikä on aiis arvokas päätelmäsi. Niin kyllä sitä sinun mielipidettäsi on tähän keskusteluun NIIN kaivattukin! Oikea älyn riemuvoitto!
N32v
Juurikin noin. Ei kaikesta tarvitse olla samaa mieltä, kaikkien kommenttien&neuvojen ei tarvitse sopia omaan tilanteeseen, mitkään asiat täällä ei vaimoani auta suoraan tai mikään yksittäinen asia ei tilannetta paranna. Tärkeää on saada ajatuksia monelta suunnalta. Niistä voi sitten saada ideoita ratkoa itse (yhdessä vaimon kanssa) ne ongelmat tavalla tai toisella.
M37
Ps. Älä välitä, jos joku ottaa herneet sun kommenteista. Se on hänen oma häpeä. :)
Jos minä olisin M37:n vaimo niin haluttomuuden ayy olisi ehkä vähän pahvilta vaikuttava puoliso. Kaipaisin älyllistä stimulaatiota syttyäkseni. Mutta toki tämä voi olla väärin, kun en tunne hänen vaimoaan, että millä tasolla älykkyydessä on itse. Miten teillä koulutustasot ja sellaiset? Tietty yleensähän palomiehet ovat kiihottavampia kuin akateemiset, mutta ei se toki aina niin mene.
Olet varmaankin miettinyt, kuinka iso asia tuo sinulle on. Entä jos keskityt elämän niihin osa-alueisiin, jotka menevät hyvin? Ja yhteistä aikaa puolison kanssa kahdestaan vaikka matkoilla tai uuden harrastuksen parissa. Älä odota tai ehdota enää mitän vaimoa ahdistavaa. Tilanne voi ajastaan kehittyä paremmaksi tai säilyy nykyisellään. Muuta oma asenne toisenlaiseksi ja lakkaa pyörittämästä samaa ajatuskuviota päässäsi.Kun tietoissti muuttaa ajatuskulkuaan eri suuntaan,alkaa aivot työstää asiaa toisella tavalla. Teillä ilmeisesti kaiki muut asiat kunnossa, niin älä anna liiton turmeltua seksiasioihin. Joillakin toisilla toimii seksi, kaikki muut asiat ovat heikosti.