Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka et halua seksiä.

Vierailija
17.05.2015 |

Onko täällä keskustelupalstalla parisuhteessa elävää naista joka ei halua seksiä? Olisi pari kysymystä.

Olemme olleet yhdessä n12 vuotta ja lapsia on 2, nuorin jo 8v.
Seksi loppui lähes kokonaan n. 5 vuotta sitten.

Olen itse normaalivartaloinen ja jopa komea mies jolle varmasti löytyisi kysyntää sinkkumarkkinoilta.
Haluaisin tuottaa naiselleni seksuaalista nautintoa kaikilla mahdollisilla tavoilla joita nainen vaan keksii. Nautin itse paljon kun saan naisten nauttimaan, eikä oma nautintoni ole silloin etusijalla.
Tottakai haluan myös itse tuntea nautintoa, ja siksi seksissä pitäisi olla vuorovaikutusta. Toisella kerralla naisen nautinto on etusijalla ja toisella kertaa miehen nautinto on etusijalla.
Olen tämän naiselle kertonut mutta mitään ei tapahdu... Toisinaan seksiä kuitenkin on, mutta vain koska edellisestä kerrasta on jo niin kauan ja silloinkin seksi on melko yksipuolista; minä tyydytän naisen ja sen jälkeen tyydytän itseni naiseen. Toisin sanoen seksi on surkeaa.

Hommahan on melko selvä; Naisellani ei ole enää minkäänlaisia seksuaalisia haluja!

Mitä sinä nainen ajattelet tästä tilanteesta?
Onko mies tuomittu surkeaan seksiin tai seksittömyyteen määräämättömäksi ajaksi?
Voisinko käydä vieraissa?
Voisinko käydä huorissa?

Kerro myös miksi olet tällä palstalla jos seksuaalisia haluja ei ole?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:36"]

Tiedän erään rouvan joka kuulostaa ihan vaimoltasi. Hän kertoi, että seksihalut vaan hävisivät viimeisen lapsen synnytyksen jälkeen. Syytä ei tiedä. Ehkä näin vaan voi käydä. Surullista, mutta totta. Itse miehenä varmasti kävisin vieraissa. Seksittömässä suhteessa voisi olla tuskallista elää...

[/quote]

Onneksi kenenkään ei ole pakko elää seksittömässä suhteessa. Työkaverini (nainen) erosi tuosta syystä.

Vierailija
122/126 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siittä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on takana 20v parisuhde josta syksyllä 10v naimisissa. Lapsiakin on siunaantunut muutama kappale ja seksin määrä alun huuman jälkeen on ollut melko lailla kortilla. Tämän hetkinen tahti taitaa olla 4-6 kertaa vuodessa mutta on se tietenkin parempi kuin ei yhtään mitään :)

Vaimon mielestä seksin ottaminen on puheeksi kuin punaisen liinan nostaminen härän eteen areenalla joten siitä ei puhuta. Myös varovainen ehdottelu seksin suhteen tai hyväily ovat kiellettyjä koska hänen mielestään se on painostusta. Teinkin tässä muutama vuosi sitten testin ja päätin katsoa kuinka kauan menee ennenkuin vaimo ITSE haluaa seksiä. No 11kk siinä meni ja pitempiä 6-10kk taukoja on ollut useita senkin jälkeen. Aiempina vuosina tämä seksin vähyys kyllä katkeroitti ja nosti paljon negatiivisia tunteita pintaan (joinakin vuosina seksiä on ollut ihan ok määrä, jopa 2 kertaa kuukaudessa) ja se oli koko tilanteen kannalta melko ikävää.

Nykyään olen yrittänyt tietoisesti välttää puhumasta seksistä tai pyytämästä sitä vaimolta ettei moleminpuolisia negatiivisia tunteita nousisi pintaan. Tästä nyt varmaan joku saa sellaisen kuvan että olen vain seksiä kärttävä mies joka ei tee mitään muuta mutta päinvastoin, minä teen meillä ruoat (jos haluaa hyvää ruokaa on se parempi tehdä itse), vien ja haen nuorimman lapsen päiväkodista ja luonnollisesti osallistun kotitöihin muutenkin. Huomioin myös vaimoa ja kehun, silitän ja annan huomiota.

Nyt kun ikää on tullut enemmän olen huomannut että vuosien vähäisen seksin ansiosta ei sitä itsekään enää juuri ajattele, kun vaimo sitä pyytää niin suostun kyllä mutta itse en enää puheeksi ota (se pettymyksen ja torjunnan tunne on todella musertava varsinkin kun sitä on jatkunut n.15v). Yhteiselämä on oikein leppoisaa kun seksi ei ole se tärkein asia elämässä. Pipo ei kiristä enää niin pahasti kun seksin pn pystynyt sulkemaan pois mielestään. Eihän tämä optimaalisin ratkaisu ole mutta rakastan vaimoani sen verran paljon että mieluummin olen ilman seksiä kuin ilman häntä, sitäpaitsi ei se vaihtamalla parane. Tai no paranee ehkä vähäksi aikaa mutta sitten sekin suhde palautuu samaan tilaan kuitenkin.

M43

Toiset näköjään selviää ilman. Neljän lapsen isänä voin sanoa että vaikka rakastan vaimoani ja lapsiani, niin jos vaikka puoli vuotta joutuisi olemaan ilman ja suhtautuminen seksiin tuollaista niin vaimolla olisi kaksi vaihtoehtoa. Katsoa kun juoksen vieraissa tyydyttämässä haluni tai ero. Kun mentiin naimisiin niin ei sovittu että seksi loppuu lasten jälkeen. Parisuhde ilman seksiä ei ole parisuhde. En tiedä mikä suhde se on...

Vierailija
124/126 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin.edellisessä suhteessa että piti olla juoppo renttu jotta sai seksiä. No maksa meni niin loppu seksi.

Vierailija
125/126 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne oli toisinpäin, miehellä katosi halut ja seksi loppui 40. jälkeen. Itsellä ne lisääntyi. No ongelmaa on ratkottu puhumalla ja lisäämällä seksikertojen/yritysten määrää. Itseasiassa mieheeni pikku flirttailu pitkin päivää ja säännöllinen kokeilu+ pelkkä pussailu, joka joskus johtaa seksiin joskus ei toimii ihan hyvin ja halut ovat palanneet. Ehkä haluaisin useammin täydellisessä maailmassa, mutta olen nyt tyytyväisempi, kun seksiä on 1-2krt viikossa.

Eli suosittelen puhumaan ja järjestämään aikaa asialle, jos vaimosi aluksi vaikka suostuisi 10 min pussailuun ja hyväilyyn ja siitä pikkuhiljaa lisäämään askelia niin ne halut voisivat palata. P.s Mieheni vastusti pillereitä, niin niitä ei kokeiltu

Vierailija
126/126 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli erektiovaikeuksia ja ennenaikaista siemensyöksyä. Oli todella raskasta yrittää pönkittää häntä. Hän moitti minua haluttomuudesta pyysin häntä käymään lääkärissä näistä ongelmistaan. Hän suuttui, vaikka yritin selittää että mittaavat testo tasot yms.. Ei huvittanut enää seksi.

Eron jälkeen seurustelin nuoren miehen kanssa, jolle olin ensimmäinen. Tämä nuorimies jaksoi vaikka koko yön Ja parin kerran jälkeen hän oli täysi taikuri sängyssä. Hänellä oli myös sopivan pieni ja kova kulli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme