Fuckbuddy löysi naisen...
Eli mulla ollut vajaan kahden vuoden aikana sama fuckbuddy. Kaikki alkoi baarista yhden illan juttuna, toivoin enemmän, mies ei halunnut ja tyydyin fuckbuddyn osaan. Ei se tuntunut pelkältä fuckbuddyna olemiselta, kun sain mieheltä joulu -ja synttärilahjoja. Siinä salaa aina toivoin, että miehelläkin heräisi tunteita minua kohtaan. Tapaamisemme ei tunnu pelkältä seksiltä. Saatamme tehdä yhdessä ruokaa, katsoa leffa ja seksiä. Naistenpäivänäkin sain ruusun. Olen korviani myöten ollut epätoivoisen ihastunut tähän mieheen muttei hän ole koskaan halunnut seurustella. Nyt mies ilmoitti ettemme voi enää jatkaa tapailua - muuten kuin kaverimielessä. Hän on kuulemma jo jonkin aikaan tapaillut erästä naista ja ovat nyt siinä pisteessä ettei "sählätä" muiden kanssa. Olisittepa nähnyt kuinka epätoivoisesti koitin madella hänen edessään "ei sen naisen tarvitse tietää, miksei voida jatkaa kuin ennen". Noloa mutta olen niin ihastunut. Tuntuu tosi pahalta. Mitä siinä naisessa on sellaista, että hän kelpaa vakavempaan ja minä vain seksiin? Mitä ihmeellistä siinä naisessa muka on? Miksi minä en kelvannut?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:38"]Eli mulla ollut vajaan kahden vuoden aikana sama fuckbuddy. Kaikki alkoi baarista yhden illan juttuna, toivoin enemmän, mies ei halunnut ja tyydyin fuckbuddyn osaan. Ei se tuntunut pelkältä fuckbuddyna olemiselta, kun sain mieheltä joulu -ja synttärilahjoja. Siinä salaa aina toivoin, että miehelläkin heräisi tunteita minua kohtaan. Tapaamisemme ei tunnu pelkältä seksiltä. Saatamme tehdä yhdessä ruokaa, katsoa leffa ja seksiä. Naistenpäivänäkin sain ruusun. Olen korviani myöten ollut epätoivoisen ihastunut tähän mieheen muttei hän ole koskaan halunnut seurustella. Nyt mies ilmoitti ettemme voi enää jatkaa tapailua - muuten kuin kaverimielessä. Hän on kuulemma jo jonkin aikaan tapaillut erästä naista ja ovat nyt siinä pisteessä ettei "sählätä" muiden kanssa. Olisittepa nähnyt kuinka epätoivoisesti koitin madella hänen edessään "ei sen naisen tarvitse tietää, miksei voida jatkaa kuin ennen". Noloa mutta olen niin ihastunut. Tuntuu tosi pahalta. Mitä siinä naisessa on sellaista, että hän kelpaa vakavempaan ja minä vain seksiin? Mitä ihmeellistä siinä naisessa muka on? Miksi minä en kelvannut?
[/quote]
Olit siis toinen nainen ennen kuin ykköstä olikaan
[/quote]
Varalla olit, paremman puutteessa. Sori itse suostuit
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:49"]Miehiä tulee, miehiä menee. Ei ollu se oikea.
[/quote]
Olisi kannattanut jättää heti alkuunsa ja etsiä mies joka haluaa sinut. Niin, kelpuutti sekundamiehen
No huh, onko tuo panokaverijuttu yleistäkin näinä maailman aikoina? Taidan olla menneen maailman lumia, mutta mielestäni systeemi tekee hallaa ihmisen sielulle. Ihmisen perusluonteeseen tuntuu kuuluvan kaipuu oikeaan parisuhteeseen. Tuollaisissa virityksissä on aina vaarana rakastuminen ja seurauksena on lähes varmasti sydänsuruja. Mihinkään 50-luvulle en tietenkään kaipaa, on hyvä että ihminen saa yrittää ja erehtyä parisuhteissaan, mutta jos oikein tietoisesti hankkiudutaan vaikeuksiin, se on käsittämätöntä.
Meitä on moneksi ja varmaan joillekin fb-systeemi sopii ihan oikeasti, mutta yleisesti ottaen neuvoisin välttämään, jollei ole aivan täysin varma omasta luonteestaan (ja kukapa olisi, ainakaan kovin nuorena). Ja ikävä kyllä, varsinkin miehillä tuntuu istuvan lujassa tuo ikivanha naisten kahtiajaottelu "helppoihin panoihin" ja "vaimomatskuun". No, tehkääpä miten teette, mutta valmistautukaa erittäin todennäköisiin sydänsuruihin (varsinkin naiset, mutta myös miehet).
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:52"]Emme voi tietää, mutta teidän suhde oli vain tuo seksisuhde, vaikka siihen liittyi myös muuta. Tuo mies tykkäsi sinusta, mutta ei tuntenut rakakutta sua kohtaan. Nyt hänellä ilmeisesti nainen, jota kohtaan on ihastunut toisin.
Häntä pystyyn muru, hänelle et kelpaa, sen tavallaan tiesit alusta asti, mutta jollekin kelpaat, jos annat mahdollisuuden, ja niinhän sinä joskus teet.
[/quote]
Minusta aika karu sana tuo kelpaaminen.
Onneks on salasuhde varattuun Ja selvät kuviot.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:58"]
Vittu mitä itkuvirsiä. Se oli vain seksiä, deal with it. Mitä olette niin tyhmiä ja helppoja, että suostutte moiseen. Muuhun teistä ei vissiin olekaan kun panemiseen :D
[/quote]
Tässä meillä hyvänä esimerkkinä kommentoija, joka ei tiedä mitä empatia ja älykkyys tarkoittavat. Tyhmänä ja katkerana on sinunkin hyvä yrittää purkaa pahaa oloa kirjoittamalla ilkeitä ja rajoittunutta ajattelua sisältäviä kommentteja anonyyminä vauvapalstalla. Onko sulla nyt hyvä olo?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:52"]Emme voi tietää, mutta teidän suhde oli vain tuo seksisuhde, vaikka siihen liittyi myös muuta. Tuo mies tykkäsi sinusta, mutta ei tuntenut rakakutta sua kohtaan. Nyt hänellä ilmeisesti nainen, jota kohtaan on ihastunut toisin. Häntä pystyyn muru, hänelle et kelpaa, sen tavallaan tiesit alusta asti, mutta jollekin kelpaat, jos annat mahdollisuuden, ja niinhän sinä joskus teet. [/quote] Minusta aika karu sana tuo kelpaaminen.
[/quote]Totuus on usein karu.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:31"]
Meitä on moneksi ja varmaan joillekin fb-systeemi sopii ihan oikeasti, mutta yleisesti ottaen neuvoisin välttämään, jollei ole aivan täysin varma omasta luonteestaan (ja kukapa olisi, ainakaan kovin nuorena). Ja ikävä kyllä, varsinkin miehillä tuntuu istuvan lujassa tuo ikivanha naisten kahtiajaottelu "helppoihin panoihin" ja "vaimomatskuun". No, tehkääpä miten teette, mutta valmistautukaa erittäin todennäköisiin sydänsuruihin (varsinkin naiset, mutta myös miehet).
[/quote]
Sulle ei taida olla tuttua se fakta, että suurehko osa suomalaisten suhteista alkaa yhden illan jutuista?
Eipä sillä, itse olen naisena nykyisin tehnyt niin, että potentiaalisia kumppaniehdokkaita tapailen vain päiväsaikaan, mies josta tiedän ettei suhteesta tule sen enempää kelpaa kevyeen hauskanpitoon.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:52"]Emme voi tietää, mutta teidän suhde oli vain tuo seksisuhde, vaikka siihen liittyi myös muuta. Tuo mies tykkäsi sinusta, mutta ei tuntenut rakakutta sua kohtaan. Nyt hänellä ilmeisesti nainen, jota kohtaan on ihastunut toisin. Häntä pystyyn muru, hänelle et kelpaa, sen tavallaan tiesit alusta asti, mutta jollekin kelpaat, jos annat mahdollisuuden, ja niinhän sinä joskus teet. [/quote] Minusta aika karu sana tuo kelpaaminen.
[/quote]
Jokainen näkee asiat eri tavoilla, sinä et ole mikään objektiivisen totuuden määrittelijä vaikka niin kuvittelisit.
Kelpaamisen sijasta realistisempaa on todeta, että homma ei toiminut. Ap tulee ymmärtämään sen myös jonkin ajan kuluttua, että oikeasta suhteesta tuskin olisikaan tullut mitään.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:22"]
[/quote]
Jokainen näkee asiat eri tavoilla, sinä et ole mikään objektiivisen totuuden määrittelijä vaikka niin kuvittelisit.
Kelpaamisen sijasta realistisempaa on todeta, että homma ei toiminut. Ap tulee ymmärtämään sen myös jonkin ajan kuluttua, että oikeasta suhteesta tuskin olisikaan tullut mitään.
[/quote]Siitähän tässä on juuri kyse - kelpaamisesta. Se tunne kun ei kelpaa vakavaan suhteeseen, on todellakin karu! Eikä muuksi muutu, vaikka kuinka yrittäisi pehmitellä pumpuliin kiedotuin sanakääntein.
Luojan kiitos...tulee vastaan se päivä jolloin fuckbuddyn touhut alkaa tarpeeksi ällöttää ja alkaa arvostamaan itseään. Minulle se päivä on tulossa. Miksi haluaisin aina olla se viimeinen vaihtoehto kun jonkun uuden kanssa ei ole sujunutkaan?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:22"]
[/quote]
[/quote]Siitähän tässä on juuri kyse - kelpaamisesta. Se tunne kun ei kelpaa vakavaan suhteeseen, on todellakin karu! Eikä muuksi muutu, vaikka kuinka yrittäisi pehmitellä pumpuliin kiedotuin sanakääntein.
[/quote]
Et osaa sisäistää lukemaasi :)
Kukaan, et sinäkään, ei ole siinä asemassa, että pystyisi määrittelemään asian "kelpaavuudeksi". Se ei muuksi muutu, vaikka sinä kirjoittaisit tuhat viestiä, joissa yrittäisit toitottaa "totuuttasi" kiedottuna ilkeyden ovelaan kaapuun.
Case closed, move on honey!
Tuota noin....eikö tälläisessä suhteessa pelisäännöt sovita jo heti alussa. Pitää lähellä mutta riittävän kaukana..siinä pulma. Noin käy kun alkaa jakaa arkeaan toisen kanssa. Eikö olisi viisasta sopia ettei mitään ylimääräisiä viestitellä? Ei puheluita..ei tekstareita.. Vain s-posti yhteydenottl kun tapaamista sovitaan?
Vaikuttaa siltä että jotain on jäänyt sopimatta heti alussa?
Ota se kokemuksena. Olette selvästi molemmat aikuisia ihmisiä, jotka kykenevät neuvottelemaan ja keskustelemaan ilman että kumpikaan alistaa toista. Eri kavereiden kanssa tehdään eri asioita. Itselläni ainakin on kahvilakaveri, bailauskaveri, pelikaveri, seurustelukumppani, fuckddyja on ollut ainakin kolme mutta ne eivät syystä tai toisesta ole kehittyneet pitkäaikaiseksi kumppanuudeksi, sukulaiskaveri ym.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:31"]
[/quote]
Sulle ei taida olla tuttua se fakta, että suurehko osa suomalaisten suhteista alkaa yhden illan jutuista?
Eipä sillä, itse olen naisena nykyisin tehnyt niin, että potentiaalisia kumppaniehdokkaita tapailen vain päiväsaikaan, mies josta tiedän ettei suhteesta tule sen enempää kelpaa kevyeen hauskanpitoon.
[/quote]No ei, kuten sanoin olen menneen talven lumia. "Kevyttä hauskanpitoa" en ole harjoittanut koskaan. Kaikki suhteeni miehiin ovat olleet oikeita seurustelusuhteita, joissa on oltu molemmin puolin vakavissaan. Myös seurustelusuhteen päättyminen sattuu syvältä, mutta hyväksikäytettyä oloa ei niistä ainakaan jäänyt, ja surun hälvettyä hyvät muistot ovat jääneet. Nämä tapahtuivat 80-luvulla, nykyinen parisuhde on kestänyt jo 90-luvulta näihin päiviin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:36"]
Siitähän tässä on juuri kyse - kelpaamisesta. Se tunne kun ei kelpaa vakavaan suhteeseen, on todellakin karu! Eikä muuksi muutu, vaikka kuinka yrittäisi pehmitellä pumpuliin kiedotuin sanakääntein.
[/quote]
Et osaa sisäistää lukemaasi :)
Kukaan, et sinäkään, ei ole siinä asemassa, että pystyisi määrittelemään asian "kelpaavuudeksi". Se ei muuksi muutu, vaikka sinä kirjoittaisit tuhat viestiä, joissa yrittäisit toitottaa "totuuttasi" kiedottuna ilkeyden ovelaan kaapuun.
Case closed, move on honey!
[/quote] Joo, olen putkiaivo. Selitä mulle sitten, mitä sanaa sinä käyttäisit 'kelpaamisen' sijaan. Outoa tulkita suorapuheisuus ilkeydeksi, en ole lainkaan ilkeä ihminen. Olen kokenut itse hylkäämisen ja tiedän omissa nahoissani, että tunne on karu. Ero on mielestäni siinä, että joku yrittää selittää asian itselleen parhain päin, minä en. Myönnän itselleni suoraan, että en tuolle ihmiselle kelvannut - piste. Minusta tuntuu, että nyt puhumme jotenkin eri asioista. Voisit kertoa nyt ihan aikuisten oikeasti, mistä ihmeestä sinä sitten oikein puhut.
Tiedän ap tunteen. Itse olen fiksu, itsenäinen nainen, jota ei todellakaan ole ihmissuhteissa kohdeltu huonosti. Mutta, mutta.. rakastuin satunnaissuhteeseeni. Myin kaikki periaatteeni, anelin pieniä huomionosoituksia, nielin kaiken hymyillen ja esiten reipasta fuckbuddyä, vaikka päiväuneni oli oikea suhde ko. miehen kanssa. Kavereille jauhoin miehestä tauotta ja siitä, että on "hitaasti syttyvä, mutta olen huomannut...". No, ei löytänyt seurustelusuhdetta vaan paljastui, että kuvioissa oli ainakin yksi toinenkin fuckbuddy ja ihan samat jutut oli hänen kanssaan. Sekin nainen oli rakastunut. Ja kuinka monta muuta meitä oli, kun reissasi työssään pitkin Suomea. Sain tietysti sairaat skitsokohtaukset ja lopetti tuon toisen suhteen, kun arvosti varmaan mua enemmän, ehkä olin parempi sängyssä. No, muutama kuukausi meni hyvin, kun paljastui, että taas on joku viritys jossain. Lopulta tajusin vierottautua ja vieläkin häpeä nousee punaisena poskille, kun muistan oman typeryyteni.
Niin se vaan on, vaikka toinen olisi kuinka kiva ja ihana tyyppi johon jopa ihastuu ja tykästyy, niin silti voi olla niin että sisimmässään tajuaa että suhdetta ei ole vaan "tarkoitettu" pysyväksi. Mulla oli itselläni kiva kaverimies jonka kanssa oli aina hauskaa ja josta pidin ihan oikeasti, ja suhde eteni fb-tasolle. Kuitenkin lopetin suhteen kun tapasin toisen miehen joka tuntui oikealta. Olen hänen kanssaan naimisissa. FB:n kanssa olisin mielelläni kaveri, mutta hän otti nokkiinsa kun lopetin suhteen.
Vittu mitä itkuvirsiä. Se oli vain seksiä, deal with it. Mitä olette niin tyhmiä ja helppoja, että suostutte moiseen. Muuhun teistä ei vissiin olekaan kun panemiseen :D