Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fuckbuddy löysi naisen...

Vierailija
16.05.2015 |

Eli mulla ollut vajaan kahden vuoden aikana sama fuckbuddy. Kaikki alkoi baarista yhden illan juttuna, toivoin enemmän, mies ei halunnut ja tyydyin fuckbuddyn osaan. Ei se tuntunut pelkältä fuckbuddyna olemiselta, kun sain mieheltä joulu -ja synttärilahjoja. Siinä salaa aina toivoin, että miehelläkin heräisi tunteita minua kohtaan. Tapaamisemme ei tunnu pelkältä seksiltä. Saatamme tehdä yhdessä ruokaa, katsoa leffa ja seksiä. Naistenpäivänäkin sain ruusun. Olen korviani myöten ollut epätoivoisen ihastunut tähän mieheen muttei hän ole koskaan halunnut seurustella. Nyt mies ilmoitti ettemme voi enää jatkaa tapailua - muuten kuin kaverimielessä. Hän on kuulemma jo jonkin aikaan tapaillut erästä naista ja ovat nyt siinä pisteessä ettei "sählätä" muiden kanssa. Olisittepa nähnyt kuinka epätoivoisesti koitin madella hänen edessään "ei sen naisen tarvitse tietää, miksei voida jatkaa kuin ennen". Noloa mutta olen niin ihastunut. Tuntuu tosi pahalta. Mitä siinä naisessa on sellaista, että hän kelpaa vakavempaan ja minä vain seksiin? Mitä ihmeellistä siinä naisessa muka on? Miksi minä en kelvannut?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano muuta. Tuo on paska tunne, kun on ihastunut ja huomaa yhtäkkiä myyvänsä periaatteensa ja matelevansa, kuin mato. Silti esteenä on lasikatto, jonka läpi ei enää koskaan pääse läpi uusiin ulottuvuuksiin. Niinku sen miehen suhteen.

Vierailija
42/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:41"]

Sen naisen kanssa on lähtenyt eri ajatuksesta kun sun kanssa, ajatusta on joskus vaikeaa muuttaa... 

[/quote]

Eipä se noin mene :)

Lukemattomat suhteet ovat alkaneet yhden illan jutusta: kyse on lopulta vain siitä syttyykö molemmilla tunteet vai ei. Yhtälailla monet tapailut epäonnistuvat juurikin sen takia, että tunteet eivät muutu koskaan molemminpuolisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei antanut heti ekana iltana? Jos kerran ovat jo hetken tapailleet ja nyt vasta siinä pisteessä ettei muihin kosketa..

Vierailija
44/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani sun puolesta :( tuntuu varmasti hirveältä, itse oon ollut samankaltaisessa tilanteessa. Nyt ei auta muu kuin aika, äläkä missään nimessä jää roikkumaan sen miehen kaveriksi!

Vierailija
45/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne sulle, olen pahoillani. Ei kellään ole vastauksia kysymyksiisi, valitettavasti, ei välttämättä mies itsekään osaisi kertoa sanatarkasti miksi ei sinun kanssasi halunnut parisuhdetta, mutta jonkun muun kanssa haluaa.

Itselläni on ollut hieman samankaltainen tilanne. Juttuun kuului monia muitakin jännittäviä vaiheita vuosien varrella. Mutta siinä vaiheessa kun tyypille tuli jo kolmas eri nainen ketä alkoi tapailemaan ja mut taas vaan feidas vastaamatta edes yhteydenottoihin, niin alkoi jo se mystinen kemia haihtua lopullisesti. Olin läheisyyden ja miehenkipeydessäni todella typerä kynnysmatto, mutta jälkikäteen ei auta siitä itseään piiskata, ainoastaan olla fiksumpi tulevaisuudessa.

Vierailija
46/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on sitä jotain...

Vierailija
47/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Hyvät naiset, pitää USKOA, jos mies sanoo, ettei tahdo muuta kuin seksiä! Eikä jäädä tilanteeseen toivomaan jotain muuta. Se ei todellakaan sovi. Tulee sitten vain särkynyt sydän. 

Nyt vaan suret tämän "eron" ja jatkat eteenpäin. Ja jatkossa usko, jos mies sanoo, ettei halua seurustella.

Vierailija
48/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös eräs fuckbuddy pidemmän aikaa,joskus joo kokkailtiin tai juotiin viiniä lisäksi mutta seksiin se perustui kyllä ihan täysin...En sen kanssa olis kyllä mitään parisuhdetta perustanut,ja onneksi tunne oli molemminpuolinen,se äijä kun ei ylipäätään halunnut parisuhdetta.

Tapasin sitten toisen miehen ja se panosuhde sitten tietysti jäi,joskus se vaan erityisellä tapaa kolahtaa jolloin haluaa muutakin kuin seksiä,näin ilmeisesti kävi sille sinunkin panomiehellesi?

Vierailija
49/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:44"]

Nainen ei antanut heti ekana iltana? Jos kerran ovat jo hetken tapailleet ja nyt vasta siinä pisteessä ettei muihin kosketa..

[/quote]

Tuskinpa noinkaan, sen sijaan todennäköisempää että moderniin tapaan ei ole sopivaa puhua mistään tuollaisista asioista, ettei vaan ala ahdistaa mikään sitoutumiskammo että omg hetikö pitää määritellä mitä tää meidän juttu on. Se mikä ennen olisi itsestäänselvästi ollut uskollinen seurustelusuhde alusta alkaen, on nykyään sitoutuksematonta tapailua jonka aikana nussitaan muita jos huvittaa. Valitettavasti näin se monessa jutussa menee.

Vierailija
50/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi tietää, mutta teidän suhde oli vain tuo seksisuhde, vaikka siihen liittyi myös muuta. Tuo mies tykkäsi sinusta, mutta ei tuntenut rakakutta sua kohtaan. Nyt hänellä ilmeisesti nainen, jota kohtaan on ihastunut toisin.

Häntä pystyyn muru, hänelle et kelpaa, sen tavallaan tiesit alusta asti, mutta jollekin kelpaat, jos annat mahdollisuuden, ja niinhän sinä joskus teet.

Vierailija
51/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä minkään kanssa, onko heti seksiä vai ei. Omat kaikki pitkät suhten (4 vuotta, 7 vuott ja nykyinen suhde alle vuoden) ovat alkaneet sillä, että seksiä on ollut vähintään 10 tuntia tapaamisesta. Ihme "slut shamingia" täällä harrastetaan vielä! Itse en KOSKAAN serustelisi miehen kanssa, joka ei kestä naisen normaalia halua myös harrastaa seksiä.

Jotkut ihmiset vaan nappaa ja jotkut ei. Ei sille mitään voi.

Vierailija
52/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaavinta, mitä mun buddy mulle koskaan sanoi: "Tää on kyllä erikoinen tapaus", tai "Kiva nähdä sua, oikeesti" Tommoset saa rakastuneen naisen pään sekaisin ja jaksoin taas yhden vuoden lisää julmaa peliä.

Vierailija
53/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:52"]

Sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä minkään kanssa, onko heti seksiä vai ei. Omat kaikki pitkät suhten (4 vuotta, 7 vuott ja nykyinen suhde alle vuoden) ovat alkaneet sillä, että seksiä on ollut vähintään 10 tuntia tapaamisesta. Ihme "slut shamingia" täällä harrastetaan vielä! Itse en KOSKAAN serustelisi miehen kanssa, joka ei kestä naisen normaalia halua myös harrastaa seksiä.

Jotkut ihmiset vaan nappaa ja jotkut ei. Ei sille mitään voi.

[/quote]

Tuo, että nainen pilaa mahdollisuuden suhteeseen on vallankäyttöä, jonka tarkoituksena on rajoittaa naisten seksuaalisuutta.

Nainen ei voi omalla toiminnallaan (sen perusteella missä vaiheessa harrastetaan seksiä) vaikuttaa normaalin ja fiksun miehen tunteisiin parisuhteesta: jos mies ei katso nopeassa tahdissa seksiä harrastavia naisia parisuhdemateriaaliksi on mies itse syypää siihen miksi seksin takia parisuhdetta ei tullut - mieshän olisi voinut kieltäytyä seksistä, jos kerta seksittömyys olisi tae tunteille ja suhteelle jatkossa.

Vierailija
54/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä sulle ettet tee samaa virhettä, kun minä aikoinaan: jos heidän suhde loppuu ja mies haluaa sinut takaisin, kieltäydy.

Vierailija
55/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole mitään huonommin kuin tuossa toisessa naisessa, ihastuminen on arpapeliä eikä ansaitsemiseen perustuvaa toimintaa.

Olet selvästi tosi kiva kun mies halusi myös kokkailla kanssasi ja osti sinulle lahjoja ja ruusuja - arvostaa sinua varmasti kaverina.

Vierailija
56/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma fb jaksoi aina kehua miten helppo mun kanssa on olla ja kehui miten kaunis olen. Joku siitä kuitenkin puuttui kun toiseen haksahti. :(

Vierailija
57/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te akat aina haksahdatte niihin vitun pelimiehiin?

Vierailija
58/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää roikkumaan miehen ystäväksi. Se on omaksi parhaaksesi. Tulee kirpaisemaan muuten todella monta kertaa nähdä toisen naisen kanssa. 

Vastaavassa tilanteessa itseäni auttoi kun sanoin miehelle suoraan miten pahalta hänen käytöksensä tuntui ja hän myönsi että hänen olisi pitänyt pitää huomattavasti enemmän etäisyyttä kun kuitenkin arvasi minun elättelevän toiveita suhteesta. Kertoi myös että häntä itseäänkin harmitti todella paljon ettei minua kohtaan romanttisia tunteita herännyt, vain haluja ja ystävyys. Olisi jopa jättänyt uuden naisensa jos olisin suostunut vielä hänen ystäväkseen, mutta minusta ei siihen ole. Täman sanomiseen häneltä tosin meni pari vuotta.

Vierailija
59/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:11"]

No oma fb jaksoi aina kehua miten helppo mun kanssa on olla ja kehui miten kaunis olen. Joku siitä kuitenkin puuttui kun toiseen haksahti. :(

[/quote]

Näin mullakin. Tosin mä tiedän, mikä mussa oli "vikana": lapsi. Ja fb kertoi asian jo ekalla tapaamisella, joten ei se "paremman" löytyminen ihan täytenä yllätyksenä tullu.

Mutta me ollaan ystäviä silti. Koska viihdytään toistemme seurassa ja ajatellaan asioista samalla tavalla. Ja ollaan toisillemme tärkeitä.

Vierailija
60/62 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:13"]

Miksi te akat aina haksahdatte niihin vitun pelimiehiin?

[/quote]

Ap:n mies ei ole pelimiehen elkeitä nähnytkään. Toki sellainen luuseri, jolle sosiaaliset suhteet on etäinen asia voi niin tulkita harhoissaan :D

Mulle on käynyt pari kertaa sama juttu mitä ap:lla, ihan tavismiehiä (joilla ei muita vaihtoehtoja ja jonoa naisista ole ollut) kaikki olleet. Ei se ole pelimiestä, että jos ei halua seksiä vakavampaa.