Fuckbuddy löysi naisen...
Eli mulla ollut vajaan kahden vuoden aikana sama fuckbuddy. Kaikki alkoi baarista yhden illan juttuna, toivoin enemmän, mies ei halunnut ja tyydyin fuckbuddyn osaan. Ei se tuntunut pelkältä fuckbuddyna olemiselta, kun sain mieheltä joulu -ja synttärilahjoja. Siinä salaa aina toivoin, että miehelläkin heräisi tunteita minua kohtaan. Tapaamisemme ei tunnu pelkältä seksiltä. Saatamme tehdä yhdessä ruokaa, katsoa leffa ja seksiä. Naistenpäivänäkin sain ruusun. Olen korviani myöten ollut epätoivoisen ihastunut tähän mieheen muttei hän ole koskaan halunnut seurustella. Nyt mies ilmoitti ettemme voi enää jatkaa tapailua - muuten kuin kaverimielessä. Hän on kuulemma jo jonkin aikaan tapaillut erästä naista ja ovat nyt siinä pisteessä ettei "sählätä" muiden kanssa. Olisittepa nähnyt kuinka epätoivoisesti koitin madella hänen edessään "ei sen naisen tarvitse tietää, miksei voida jatkaa kuin ennen". Noloa mutta olen niin ihastunut. Tuntuu tosi pahalta. Mitä siinä naisessa on sellaista, että hän kelpaa vakavempaan ja minä vain seksiin? Mitä ihmeellistä siinä naisessa muka on? Miksi minä en kelvannut?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:11"]
No oma fb jaksoi aina kehua miten helppo mun kanssa on olla ja kehui miten kaunis olen. Joku siitä kuitenkin puuttui kun toiseen haksahti. :(
[/quote]
Olen mäkin tapaillut komeita miehiä, joiden kanssa on ollut ihan mahtavaa viettää aikaa. Muttei se ihastumista takaa, nää on henkimaailman juttuja ja esim. oma tausta (lapsuus, vanhemmat, omat aiemmat parisuhdekokemukset) vaikuttavat kaikki taustalla siihen miten yksilöt suhtautuu toisiin ja millaiset tyypit herättää tunteita.
Onko jokin syy miksei teistä voinut tulla paria? Eli onko kyse siitä että hän vain löysi jonkun jonka kanssa haluaa seurustella vai oliko jotain muuta mikä esti teidän juttuanne syventymästä?