Miksi naiset eivät peräkammaroidu kuten miehet?
Miksi naiset muuttavat monet jo 16 vuotiaana peräkyliltä isompiin kaupunkeihin, mutta minä tunnen pääministeriämme vanhempia peräkammarinpoikia takahikiältä? Eräänkin kaverini pikkusisko asuu nykyään Birminghamissa ja täältä pieneltä kylältä lähti heti lukion jälkeen.
Miksi ne on aina miehet,ketkä jäävät peräkammareihin?
Sivuhuomiona mainittakoon, että em. syystä isoissa kaupungeissa on miesten markkinat.
Kommentit (879)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan syynä on pohjois-Suomea, maaseutua ja pohjois-Suomen maaseutua kurjistava politiikka jota on tehty 80-luvulta alkaen.
Kaikkien pitäs asua Helsingissä kerrostalossa, ei saa omistaa autoa eikä asua omakotitalossa.
Semmonen viesti on annettu Arkadianmäeltä.
Ja taas on ulimiehen ongelmat kaikkien muiden paitsi ulin oma syy :D kerro toki, mitä poliittista päätöstä tarkoitat? Missä on päätetty että ulimiehet eivät saa muuttaa kotoaan opiskelemaan isompaan kaupunkiin? Tätähän nimenomaan on edesautettu. Olet luuseri, ei auta syyttää poliitikkoja.
Sitä että on tuettu kasvukeskuksia eikä oo valtiovallan tasolla pidetty tarpeeks huolta alueellisesta tasa-arvosta.
Taivalkoskella ja Valtimossa pitää olla samat mahdollisuudet onnelliseen elämään kuin Helsingissä.
En ole luuseri, tässä ketjussa ne jolla ois korkeampi sotilasarvo ku mulla on laskettavissa veistomaikan sormilla.
Jokainen on oman onnensa seppä. Onni ei löydy etsimällä, vaan elämällä.
Jos asut Valtimolla, ja olet onneton, niin miksi Suomen valtiolla on velvollisuys tehdä onnelliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä peräkammarin aikanaistyttöjäkin on.
Koetko itsesi naiseksi tänään?
Noita on 12 000.
Miksi kuvittelet ettei tänne mahtuisi yhtäkään naista, mutta kaikki 40 000 miestä on täällä "ulìsemassa naisettomuuttaan" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan syynä on pohjois-Suomea, maaseutua ja pohjois-Suomen maaseutua kurjistava politiikka jota on tehty 80-luvulta alkaen.
Kaikkien pitäs asua Helsingissä kerrostalossa, ei saa omistaa autoa eikä asua omakotitalossa.
Ja taas on ulimiehen ongelmat kaikkien muiden paitsi ulin oma syy :D kerro toki, mitä poliittista päätöstä tarkoitat? Missä on päätetty että ulimiehet eivät saa muuttaa kotoaan opiskelemaan isompaan kaupunkiin? Tätähän nimenomaan on edesautettu. Olet luuseri, ei auta syyttää poliitikkoja.
Sitä että on tuettu kasvukeskuksia eikä oo valtiovallan tasolla pidetty tarpeeks huolta alueellisesta tasa-arvosta.
Taivalkoskella ja Valtimossa pitää olla samat mahdollisuudet onnelliseen elämään kuin Helsingissä.
En ole luuseri, tässä ketjussa ne jolla ois korkeampi sotilasarvo ku mulla on laskettavissa veistomaikan sormilla.Jokainen on oman onnensa seppä. Onni ei löydy etsimällä, vaan elämällä.
Jos asut Valtimolla, ja olet onneton, niin miksi Suomen valtiolla on velvollisuys tehdä onnelliseksi?
No yhtälailla voidaan kysyä että miksi yhteiskunnalla on velvollisuus järjestää poliisi tai sairaala.
Vastataan et moraalinen velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tietävät että viimeistään sosiaaliturva elättää sillä missä itse haluaa asua. Miehille ei ole tuommoista vaihtoehtoa kun ei saa niin paljoa tukia että voisi itse päättää asuin paikan vaan on pakko asua halvemmalla paikkakunnalla että saa edes tukia. Mies ei voi heittäytyä muiden elätettäväksi niin kuin naiset. Suomessa asunnottomuus on lähes ainoastaan miehiä koskeva asia
Mitä tukea maksetaan sukupuolen perusteella?
Naiset saavat harkinnanvaraista sosiaalitukea huomattavasti helpommin ja enemmän kuin miehet, tämän olen huomannut kun naispuoleisen ystävän kanssa jäimme suunnilleen samaan aikaan työttömäksi koronan takia ja autamme toisiamme. Samanlaisia hakemuksia teemme mitkä hyväksytään naiselle mutta minulle tulee kielteinen päätös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole luuseri, tässä ketjussa ne jolla ois korkeampi sotilasarvo ku mulla on laskettavissa veistomaikan sormilla.
Jos Valtimoa ja Taivalkoskea ei olisi valtion rahoista= verorahoista tuettu, ei niitä enää olisi edes olemassa. Käytännössä Suomen rikkaimmat kunnat elättävöt köyhimpiä.
Ilmoittakaa vain kaikki miehiä ja kanssakeskustelijoita haukkuvat viestit asiattomaksi.
Palstamammoilla on taas lähtenyt mopo keulimaan miesv ihakiimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisista tulee vanhemmiten vanhapiikoja ja kissan omistajia. Eri termi kuin miehillä, mutta tarkoittaa aivan samaa.
Omillaan asuvasta miehestä ei ole ikinä käytetty nimeä peräkammarinpoika.
Älä valehtele, minua naiset haukkuvat peräkammarinpojaksi kun asun omillani pienellä kotipaikkakunnalla
T. Eri kuin ensimmäisen viestin kirjoittaja
Vai ihan naiset, oliko niitä montakin? Tuon täytyy olla joku paikallinen tapa käyttää sanoja väärin, muuta selitystä en keksi. Siellä varmaan autoakin sanotaan polkupyöräksi.
Eli kun sinä et totuutta halua uskoa niin ei voi olla totta ja alat keksimään kaikkea muutakin epämääräistä
Naiset on elämää suojelevia. Moni mies elämää tuhoava. Aina kun jotain pahaa maailmassa tapahtuu tekijä on useimmiten mies.
Miehet voisivat halutessaan tähän vaikuttaa mutta vain he itse tietävät mikä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittakaa vain kaikki miehiä ja kanssakeskustelijoita haukkuvat viestit asiattomaksi.
Spessun nainen näyttää tulleen ketjuun, kun on räkytys taas alkanut. Kyllä, ilmoitan hänen kommenttinsa asiattomiksi. Älä kuitenkaan yleistä hänen räkytystään meihin muihin, täällä oli taas aikuista keskustelua ennen hänen saapumistaan.
Kaupunkilainen vela-nainen on peräkammarinpojan vastine.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa, että mikä viesti on täällä naisen, ja mikä miehen lähettämä, ja mikä tekee niistä miesvihamielisiä?
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tänne jäisi mitään sisältöä. Itse ainakin huvitun kun naiset yrittävät huonolla menestyksellä loukata jotenkin epämääräisesti ja he luulevat että minulla menee tunteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vain naiset saavat ilmaiset syöpäseulonnat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spessun nainen näyttää tulleen ketjuun, kun on räkytys taas alkanut. Kyllä, ilmoitan hänen kommenttinsa asiattomiksi. Älä kuitenkaan yleistä hänen räkytystään meihin muihin, täällä oli taas aikuista keskustelua ennen hänen saapumistaan.
Olen huolissani kun ne törkeydet saavat kymmeniä tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole luuseri, tässä ketjussa ne jolla ois korkeampi sotilasarvo ku mulla on laskettavissa veistomaikan sormilla.Jos Valtimoa ja Taivalkoskea ei olisi valtion rahoista= verorahoista tuettu, ei niitä enää olisi edes olemassa. Käytännössä Suomen rikkaimmat kunnat elättävöt köyhimpiä.
Se "elättäminen" tulee vaan siitä että nykyään valtio perustaa työpaikkoja vaan Helsinkiin. Kekkosen aikaan niitä perustettiin pohojoseenki, Raahen Rautaruukin terästehdas, Kemijärven voimalaitos ja monia muita...
Helsinkiläisille tulee se harha että ne elättäis muuta Suomea ku (pohjos-Suomen) luonnonvaroja hyödyntävän yrityksen pääkonttori on Hesassa. Ja automatisaatio on myös vähentäny ihmistyövoiman tarvetta.
Etätyö ja 5G-yhteys vois olla piristysruiske pohjos- ja itä-Suomelle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa, että mikä viesti on täällä naisen, ja mikä miehen lähettämä, ja mikä tekee niistä miesvihamielisiä?
Perustele.
Kyllä sinut jo tunnetaan näissä ketjuissa
Maseudullakaan varmaan yksi sadasta tienaa enää suoraan elantonsa tilallisena. Lakatkaa maalailemasta romanttisia kuvia vanhaa sukutilaa jatkavista miehistä, kun ei tässä niistä puhuta ollenkaan. Sitä paitsi yhä useammin se tilanjakaja on perheen tytär, pojille vissiin jo liian raskasta hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tietävät että viimeistään sosiaaliturva elättää sillä missä itse haluaa asua. Miehille ei ole tuommoista vaihtoehtoa kun ei saa niin paljoa tukia että voisi itse päättää asuin paikan vaan on pakko asua halvemmalla paikkakunnalla että saa edes tukia. Mies ei voi heittäytyä muiden elätettäväksi niin kuin naiset. Suomessa asunnottomuus on lähes ainoastaan miehiä koskeva asia
Naiset saavat harkinnanvaraista sosiaalitukea huomattavasti helpommin ja enemmän kuin miehet, tämän olen huomannut kun naispuoleisen ystävän kanssa jäimme suunnilleen samaan aikaan työttömäksi koronan takia ja autamme toisiamme. Samanlaisia hakemuksia teemme mitkä hyväksytään naiselle mutta minulle tulee kielteinen päätös
Tutkimustieto asiasta tähän, kiitos!
Yhdessäkö teitte hakemuksenne? Just joo🤣
Joo teimme yhdessä hakemukset mikäs siinä on vaikea uskoa? Miten käännän oman elämän kokemukset viralliseksi tutkimustulokseksi että sinäkin uskoist? Kerro toki niin sen teen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain naiset saavat ilmaiset syöpäseulonnat
Siitä tosiaan kannattaa olla kateellinen. Kerro minulle, mitkä ovat sellaisia miesten syöpiä, joiden seulonta tulee edullisemmaksi kuin hoitaminen. Olen aivan varma, että tieto kiinnostaa myös niitä, jotka päättävät seulonnoista.
Jos logiikkasi kulkee niin, että koska naisille on papa niin miesten pitää päästä säännöllisesti tutkituttamaan eturauhasensa, niin niinhän se ei mene. Eturauhassyöpä on vanhojen miesten sairaus. Sen seulominen kaikilta miehiltä olisi turhaa ja kallista. Sen sijaan papaseulonnoilla säästetään rahaa, kun päästään hoitamaan nuorten ihmisten pahalaatuiset kasvaimet ajoissa.
Noita "ei omillaan asuvia" oli tänne linkatun mukaan n. 40 000 miestä ja 12 000 naista.
Molemmissa sukupuoliss on siis ongelmaa, molemmissa se on yhteiskunnallisesti marginaalinen ongelma.