Katsotteko Pokka pitää-sarjaa? Keskustelua sarjasta
Kommentit (275)
Kyllä katson aina muistaessani, tänään huomasin, että sarjaa taas uusitaan. Hyvää taustamateriaalia etätyöskentelyssä klo 10-11.
Minulla on muutakin tekemistä kuin katsella jotain jeesuksen aikaisia sarjoja televisiosta.
En ole katsonut telkkaria enää vuosiin eikä tuota taida olla suoratoistopalveluissa. Muistan kyllä katsoneeni 10 v sitten telkkarista. Klassikko.
Hyacinth: - How insensitive! My daddy in prison! This mustn't leak out. Will it be in the papers?
Nuorena katselin sitä. Hyacinth on hauska, ja Richard on ihana kärsivällisenä aviomiehenä.
Yhdeksänkymppinen isoisäni tykkää sarjasta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut telkkaria enää vuosiin eikä tuota taida olla suoratoistopalveluissa. Muistan kyllä katsoneeni 10 v sitten telkkarista. Klassikko.
Areenasta löytyy kaikki jaksot.
Mikä teidän lempikohtaus on? Mun on se Brochures-jakso, missä Hyacinth heittää esitteet autosta ulos ja alkaa selittää sille naiselle kuinka hienolle laivalle menevät :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä teidän lempikohtaus on? Mun on se Brochures-jakso, missä Hyacinth heittää esitteet autosta ulos ja alkaa selittää sille naiselle kuinka hienolle laivalle menevät :D
Niitä on niin monia, hyvin vaikea nimetä yhtä tiettyä.
Pormestarin naamiaiset, kun Hyacinth sanoo miehelleen: "Home, Richard! I will not share my throne with those imposters!"
Hyacinthia näyttelevä nainen on ihan täydellinen roolissaan. Ihana vanhan ajan värimaailma filmissä. Ihanat aksentit. Englannin luokkayhteiskunnalle nauraminen on hauskaa, ja ne hienostoihmiset, miten tyylillä tehty!
En malta olla miettimättä, millaista on Hyacinthin ja Richardin seksielämä..vaihtuuko roolit sängyssä. Olenko pervo..? :)
Paras on kyllä virranparraspäivälliset vesihenkisine viihdykkeineen. Jaksona siis.
En katso enää. Alkaa nää uusinnat olla jo loppuun kaluttuja "vitsejä".
Klassikko ja tällaista ei valitettavasti enää tehdä! Hauskin kohtaus kun Hyacint väittää osaavansa ratsastaa ja menee hevosen selkään 🤣
Aina lopussa bukeen rouvan hienous karisee , milloin on tukka ja vaatteet sekaisin . Näyttelijällä aivan mahtavia ilmeitä ja äänenpainoja . Upea sarja .
Tosi hyvä sarja, hauska