90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Itellä on alkanu kääntyä kelkka ton Shaeedan suhteen, miks se tarvii Bilalin rahoja uuden yrityksen perustamiseen, jos se sen entinen firma oli kerran niin menestyny? Eihän kukaan järkevä yrittäjä vaan lyö kioskia kiinni ja muuta ulkomaille, se yrityshän myydään tai palkataan porukkaa pyörittämään sitä.
Niin ja paras osa oli se, ettei Bilal saa siitä takaisin mitään, jos ero tulisi. Mitä hemmettiä? Kuinka se kehtaa. Bilal yritti rauhallisesti ja nätisti selittää, ettei tuo ole reilua. Mutta eihän mikään muuttunut. Olen alun alkaen sanonut Shaeedasta samaa. Oma napa tulee kaikessa ensin ja oma valta näytetään jatkuvasti, joka mahdollisella keinolla.
Vierailija kirjoitti:
Shaeedalla on hyvin voinut olla ihan menestyv1ä bisnes Trinidadissa. Mutta voi olla, että siitä saaduilla myyntirahoilla ei silti Amerikassa kauhean kauan juhlita. Nuo kaikki viisumit ja muut maksaa ja monikin pari on sitä sarjan tuoksinassa siunaillut, että kaikki rahat palaa siihen prosessiin. En olisi ollenkaan varma, että Bilal on avokätisesti itse maksanut Shaeedan muutosta aiheutuvat kulut. Nähdyn perusteella se on luultavammin mennyt niin päin, että jos haluat minut, niin keksi itse, miten pääset Jenkkeihin luokseni... Myös yrityksen perustaminen maksaa. Ja mikähän pankki edes antaa lainaa ulkomaalaiselle, jolla ei ole tuloja? Ehkä juuri siihen tarvitaan Bilalinkin rahoja.
Oli miten oli, Bilal nostaa niskakarvani pystyyn. Shaeeda on jo luopunut paljosta Bilalin vuoksi. Bilal sen sijaan vahtii rahojaan kuin haukka.
Reilua olisi silti antaa panostettu pääoma tai edes osa siitä takaisin. Vaatii aikamoista pokkaa vaatia toiselta rahaa yritykseen ja sanoa, "Tästä ei sit kuulu sulle mikään, kaikki on vain minun!" Aikamoista touhua. Etkä sinäkään puolustelis jos olis yvestä ja mohamedista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shaeedalla on hyvin voinut olla ihan menestyv1ä bisnes Trinidadissa. Mutta voi olla, että siitä saaduilla myyntirahoilla ei silti Amerikassa kauhean kauan juhlita. Nuo kaikki viisumit ja muut maksaa ja monikin pari on sitä sarjan tuoksinassa siunaillut, että kaikki rahat palaa siihen prosessiin. En olisi ollenkaan varma, että Bilal on avokätisesti itse maksanut Shaeedan muutosta aiheutuvat kulut. Nähdyn perusteella se on luultavammin mennyt niin päin, että jos haluat minut, niin keksi itse, miten pääset Jenkkeihin luokseni... Myös yrityksen perustaminen maksaa. Ja mikähän pankki edes antaa lainaa ulkomaalaiselle, jolla ei ole tuloja? Ehkä juuri siihen tarvitaan Bilalinkin rahoja.
Oli miten oli, Bilal nostaa niskakarvani pystyyn. Shaeeda on jo luopunut paljosta Bilalin vuoksi. Bilal sen sijaan vahtii rahojaan kuin haukka.
Reilua olisi silti antaa panostettu pääoma tai edes osa siitä takaisin. Vaatii aikamoista pokkaa vaatia toiselta rahaa yritykseen ja sanoa, "Tästä ei sit kuulu sulle mikään, kaikki on vain minun!" Aikamoista touhua. Etkä sinäkään puolustelis jos olis yvestä ja mohamedista kyse.
Juu eikä voi kauhean menestyvä yritys olla.
Viisumit ja muut maksaa joo, mut tohon on ihan duunaritkin pystyneet.
Tosiasiassa jos yritystä edes on, se ei tuota yhtikäs mitään ja rahan perässä tää nainen on jenkkeihin tullut.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Todella epäreilu materialisti. Se on ymmärrettävää, että haluaa oman yrityksensä itselleen. Mutta kun Bilalin se pitäisi rahoittaa.
Eli hänem mukaansa toki Bilal saa pitää yrityksensä, jonka on itse rakentanut kauan ennen avioliittoaan, ja Shaeeda saa pitää itsellään yrityksen, jonka Bilal on auttanut pystyyn (käytännössä rahoittanut, sehän tuli jo ilmi)
On tosiaan todella reilun oloinen.
Ja tuota te fanitatte sitten.
Fanitatte ?
Outo sanavalinta.
Ja jos puhutaan materiaslismista, niin sopii kyllä ihan molempiin tuosta pariskunnasta.
Shaeedaa on ehkä näkyvämpi syyttää, kun hän niistä Bilalin alkuun huijaamista autosta, talosta yms. harmistui.
Mutta onhan ukollekin ihan selvästi tärkeää ulkonäkö ( kalliin näköiset vaatteet), asunto, auto jne.
Paiskii töitä hulluna ja oman menestyksen / statuksen korostus loistaa.
Pitää kynsin hampain vielä kiinni kaikesta, mikä sinänsä ei ihan väärinkään ole.
On kuitenkin sellainen, että jos tuon omaisuutensa menettäisi esim. konkurssissa niin mitä jäisi?
Työ on siis elämän tärkein sisältö.
Fanittaminen on ihan oikea termi kuvaamaan tuota sokeaa suhtautumista, jossa ihmisestä tehdään joku jumalasta seuraava olento, jonka kaikkia kritisoitavia asioita pyritään viimeiseen asti puolustelemaan. Ei Shaeeda ei voi tehdä mitään väärää koskaan, kaikki vika on vain Bilalissa. Naurettavaa. Jos joku muu pari olis kyseessä, toiminta tuomittaisiin. Mut ei. Pyhis-Shaeeda ja Pahis-Bilal.
En enää ihmettele eroja naisten aloitteesta. Nainen olen itsekin, mutta kyllä noista vastauksista huomaa, miten moni tulkitsee asioita ja suhtautuu asioihin: kun joku näkökulma on päätetty, sitä ei muuta mikään enää.
Darcey&Stacey taas kerran uusintana mukavasti aamun piristeeksi. Jos naisen lokkeilu näyttää pahalta, miesten lokkeilu kyllä mun mielestä pahemmalta. Tasa-arvo tässä on toteutunut hienosti, näillä rattopojilla on jossain syvällä ylpeyttä, väliin meinaavat kilahtaa. Ovat toki hankkineet sixbackin ja nauttivat nyt sen tuloksista. Täytyy olla rankkaa kulkea näiden kaksosten vanavedessä, kaksosten joita isänsä elättää. Millä rahoilla tämä isukki muuten elättää koko suvun, sitä ei ole kerrottu. Elättääkö tämä sarja koko suvun, mummokin pyörii täysillä lasten kera mukavasti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Evelyn halunnut erota monta kertaa ? Mies oli jo myynnyt kotinsa ym.Muija käytti niin törkeästi miestä hyväkseen.
Juu Corey petti.
Maansa myyneen miesreppanan oli pakko hakea apua ja saikin sitä kas kummaa naiselta. Käsikirjoitukseen kuuluu, että vedättäjä haluaa perustaa yrityksen johon vedätettävä sijoittaa koko omaisuutensa. Toki ensin pitää täyttää naisen kaikki toiveet, korjata naisen varustus ja ostaa pari kunnon laukkua.
Uudessa naapurimaan sarjassa Thaimaasta saapunut morsio tahtoi heti Louis Wuittonin laukun, saapuessaan tuskin omia vaatteita yllään.
Vierailija kirjoitti:
Shaeeda näytti todellisen luonteensa kun näki sen vanhan auton ja talon. Laskelmoiva golddigger. Muuttui täysin kylmäkiskoiseksi Bilalia kohtaan. Lämpeni vasta kun pääsi hienoon taloon ja uuden auton kyytiin. Just tollasia monet rescuevaimot on, dollarinkuvat silmissä etsivät varakasta miestä.
Johtui ihan siitä että Bilal oli aiemmin käynyt Trinidadissa kosiskelemassa tuota Shaeedaa, ostanut kalliin timanttisormuksen, esitellyt omia monen tonnin designer-matkalaukkujaan, oli pukeutunut hyvin.
Kun haki naisen lentokentältä kotikaupungissaan niin tuli sinne romulla pakettiautolla ja vei huonolle alueelle kämppään joka ei kelvannut edes paikallisille ghettolaisille vallattavaksi ja joka näytti siltä että romahtaa niskaan jos yöllä alkaa tuulla.
Siinä vaiheessa olisin lähtenyt takaisin jos olisin ollut tuo nainen.
Mauton testi kenelle tahansa naiselle, mutta varsinkin tuollaiselle joka tulee pitkältä, uuvuttavalta lentomatkalta niin saattaa olla vitsit vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Jätetään nyt Shaeedan ja Bilal rauhaan😊
Te jotka olette sarjaa pitkään seuranneet, ketkä mielestänne ihanimmat parit?
Mulla
-Loren Alexei
-Yara Jovi
-Annie David
-Julia Brandon
Mistä te piditte Juliassa ja Brandonissa? En voinut itse sietää sitä paria, ja oli vaikea katsoa niitä osioita, joissa Juliaa ja Brandonia kuvattiin. Oma suosikkiparini on Lorenin ja Aleksein lisäksi ollut varmaan Kenny ja Armando.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Todella epäreilu materialisti. Se on ymmärrettävää, että haluaa oman yrityksensä itselleen. Mutta kun Bilalin se pitäisi rahoittaa.
Eli hänem mukaansa toki Bilal saa pitää yrityksensä, jonka on itse rakentanut kauan ennen avioliittoaan, ja Shaeeda saa pitää itsellään yrityksen, jonka Bilal on auttanut pystyyn (käytännössä rahoittanut, sehän tuli jo ilmi)
Fanitatte ?
Outo sanavalinta.
Ja jos puhutaan materiaslismista, niin sopii kyllä ihan molempiin tuosta pariskunnasta.
Shaeedaa on ehkä näkyvämpi syyttää, kun hän niistä Bilalin alkuun huijaamista autosta, talosta yms. harmistui.
Mutta onhan ukollekin ihan selvästi tärkeää ulkonäkö ( kalliin näköiset vaatteet), asunto, auto jne.
Pitää kynsin hampain vielä kiinni kaikesta, mikä sinänsä ei ihan väärinkään ole.
On kuitenkin sellainen, että jos tuon omaisuutensa menettäisi esim. konkurssissa niin mitä jäisi?
Työ on siis elämän tärkein sisältö.
Fanittaminen on ihan oikea termi kuvaamaan tuota sokeaa suhtautumista, jossa ihmisestä tehdään joku jumalasta seuraava olento, jonka kaikkia kritisoitavia asioita pyritään viimeiseen asti puolustelemaan. Ei Shaeeda ei voi tehdä mitään väärää koskaan, kaikki vika on vain Bilalissa. Naurettavaa. Jos joku muu pari olis kyseessä, toiminta tuomittaisiin. Mut ei. Pyhis-Shaeeda ja Pahis-Bilal.
Eihän nyt vaan mene sulla pikkusen liikaa tunteisiin? Luultavimmin vikaa on molemmissa, kumpaakin kiinnostaa raha ja telkkarin tekeminen enemmän kuin aito, rakastava parisuhde. Minä olen se, joka ei voi sietää Bilalia, mutta en minä silti ajattele, että Shaeeda on joku pyhimys. Tämä on telkkaria ja on ihan varmaa, ettei katsojille kaikkea kerrota. Voi olla, että jotkut asiat on täysin keksittyjä tai vähintään liioiteltuja, että saadaan vähän jännempää katsottavaa. Kun suljen telkkarin, unohdan sekä Bilalin että Shaeedan. Suosittelen samaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanitatte ?
Outo sanavalinta.
Työ on siis elämän tärkein sisältö.Fanittaminen on ihan oikea termi kuvaamaan tuota sokeaa suhtautumista, jossa ihmisestä tehdään joku jumalasta seuraava olento, jonka kaikkia kritisoitavia asioita pyritään viimeiseen asti puolustelemaan. Ei Shaeeda ei voi tehdä mitään väärää koskaan, kaikki vika on vain Bilalissa. Naurettavaa. Jos joku muu pari olis kyseessä, toiminta tuomittaisiin. Mut ei. Pyhis-Shaeeda ja Pahis-Bilal.
Eihän nyt vaan mene sulla pikkusen liikaa tunteisiin? Luultavimmin vikaa on molemmissa, kumpaakin kiinnostaa raha ja telkkarin tekeminen enemmän kuin aito, rakastava parisuhde. Minä olen se, joka ei voi sietää Bilalia, mutta en minä silti ajattele, että Shaeeda on joku pyhimys. Tämä on telkkaria ja on ihan varmaa, ettei katsojille kaikkea kerrota. Voi olla, että jotkut asiat on täysin keksittyjä tai vähintään liioiteltuja, että saadaan vähän jännempää katsottavaa. Kun suljen telkkarin, unohdan sekä Bilalin että Shaeedan. Suosittelen samaa sinulle.
En tiedä, mitä tuossa ylempänä tapahtui, mutta tämä oli siis se pätkä, jonka itse kirjoitin:
Vierailija kirjoitti:
Darcey&Stacey taas kerran uusintana mukavasti aamun piristeeksi. Jos naisen lokkeilu näyttää pahalta, miesten lokkeilu kyllä mun mielestä pahemmalta. Tasa-arvo tässä on toteutunut hienosti, näillä rattopojilla on jossain syvällä ylpeyttä, väliin meinaavat kilahtaa. Ovat toki hankkineet sixbackin ja nauttivat nyt sen tuloksista. Täytyy olla rankkaa kulkea näiden kaksosten vanavedessä, kaksosten joita isänsä elättää. Millä rahoilla tämä isukki muuten elättää koko suvun, sitä ei ole kerrottu. Elättääkö tämä sarja koko suvun, mummokin pyörii täysillä lasten kera mukavasti mukana.
Tosiaan harhapallot Darcey ja Stacey lokkeilee isänsä lompakolla ja taloissa, minkä jälkeen antavat nuorten itäblokkimiesten lokkeilla omilla lompakoilla joissa isän rahat ja kortit, ja sitten kehtaavat nalkuttaa harhaisina että nuo miehet tuhlaa heidän rahojaan. Voisivat katsoa peiliin ja miettiä että tuliko ne rahat tuhlattua omiin turhiin kirurgioihin kun näyttävät suoraan sanottuna irstailta tänä päivänä, ihan kuin kirurgit olisivat tehneet heille huonolla huumorilla uudet ulkonäöt.
Isä on ostanut noille kaksosille sen vaatebrändin, ilmeisesti kertaalleen maksanut kulut kun tyttäret vetäneet bisneksen nurin, koska olivat kiireisiä juoksemaan miesten perässä, avioerojensa jälkeen.
Isästä kerrotaan että on ollut: Chairman at Maison Worley Parsons. Worley Parsons is the largest international Engineering, Procurement, and Construction Management service provider in China, eli varmaan hyvät tulot ja provikat ollut miehellä kun on ollut vetämässä jättikonsernin toimintaa teollistunesti kasvaneessa Kiinassa. Isänsä tuli pois Kiinasta covidin räjähtäessä siellä.
Darceyn tyttäret on avioeron jälkeen asuneet pysyvästi vaarin luona, kun Darceyllä on ollut kiire bongailla miehiä Miamista ja Euroopasta.
Staceyn pojat asuvat ex-miehen luona jossain muualla, he eivät halua tuohon noloon sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetään nyt Shaeedan ja Bilal rauhaan😊
Te jotka olette sarjaa pitkään seuranneet, ketkä mielestänne ihanimmat parit?
Mulla
-Loren Alexei
-Yara Jovi
-Annie David
-Julia BrandonMistä te piditte Juliassa ja Brandonissa? En voinut itse sietää sitä paria, ja oli vaikea katsoa niitä osioita, joissa Juliaa ja Brandonia kuvattiin. Oma suosikkiparini on Lorenin ja Aleksein lisäksi ollut varmaan Kenny ja Armando.
Mä en voi sietää Lorenia, Aleksei menee vielä. Loren oikea kiusaaja ja passiivis-agressiivinen, on nähty jälleennäkemisissä sen luonne. Kuvittelee olevansa parempi kuin kaikki muut. Ei sillä pahemmin ole omia kavereitakaan, yritti mennä johonkin paikalliseen äitiryhmään saadakseen tuttuja, mutta katseli niitä muita äitejä kuin halpaa makkaraa heti kun tuli ovesta sisään, suoraan sanottuna siihen tyyliin että kun hän sentään paremman juutalaisperheen kasvatti ja ne muut pelkkää valkoista roskaa, mutta piti teeskennellä että "joo kiva tulla tänne, ja kun olen sentään tositeeveetähti".
Brandonin kommentit nasevia, sen vanhemmat on olleet hauskoja ja rentoja siinä sohvaperunoissa, ilmeisesti näyttelivät tiukempia sarjassa. Julian älytön mustasukkaisuus ärsytti, ja käytöksensä monen asian suhteen, tuli kuin prinsessa maatilalle.
Kenny ja Armando ovat luultavasti koko sarjan historian ainoa, aidosti ja oikeasti toisiinsa rakastunut ja toistensa parasta haluava pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanitatte ?
Outo sanavalinta.
Työ on siis elämän tärkein sisältö.Fanittaminen on ihan oikea termi kuvaamaan tuota sokeaa suhtautumista, jossa ihmisestä tehdään joku jumalasta seuraava olento, jonka kaikkia kritisoitavia asioita pyritään viimeiseen asti puolustelemaan. Ei Shaeeda ei voi tehdä mitään väärää koskaan, kaikki vika on vain Bilalissa. Naurettavaa. Jos joku muu pari olis kyseessä, toiminta tuomittaisiin. Mut ei. Pyhis-Shaeeda ja Pahis-Bilal.
Ei mene yhtään enempää kuin sullakaan. Totuus on se, että hyvin kahtiajakoisesti noita touhuja arvioidaan. Kertoo jotain noista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Evelyn halunnut erota monta kertaa ? Mies oli jo myynnyt kotinsa ym.Muija käytti niin törkeästi miestä hyväkseen.
Juu Corey petti.
Siis muistanko ihan väärin, vai eikö Evelyn pettänyt kuitenkin ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu Corey petti.
Siis muistanko ihan väärin, vai eikö Evelyn pettänyt kuitenkin ensin?
Evelynillä tyhmä maksumies kauempana ja lämmin kotomies lähellä.
Tulis jo Tell All. Tän kauden pareista on lypsetty mikä lypsettävissä on. Ehkä Emilyn isän ilmeen vois vielä näyttää kun tytär käytti "varmat päivät" ehkäisymenetelmää mutta sitten kaikki on nähty.
Huonoin kausi ikinä.
Oliko Paola ja se mies erossa vähän aikaa, heillä on poika.
Juu Corey petti.