AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen vihainen puolisolle, joka toi kotiin koronan sieltä Hangon kesäretkeltä 2020
Sori, me puhdistimme Hangossa kätemme pimpulilla, kun sitä niin kehuttiin. Ei ihme, että korona siellä ja sieltä levisi. :(
Mistees niitä hiihtimiä löötyy?
Jason Momoa pitää ukuluele-soittopajan yöllä kaikille halukkaille naisille.
Mä lähen ilman miestä tonne Kuruun koska me ollaan niitä perheitä, joissa eletään kahta eri elintasoa.
Täöskuu mollottaa, pittää lähtee mollottammaan sitä takasi.
Muista miehistä tiedä, mutta on sinne bussiin ainakin pari hopeakettua varannut paikkansa...
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa pitää ukuluele-soittopajan yöllä kaikille halukkaille naisille.
Nyt on resortti niin täynnä halukkaita että telttamajoitus sadan kilometrin säteellä jos mielii mukaan.
Yli 70-kiloiset ei mahdu bussiin. Sori siitä.
Onha teil villasukat? Ilman ei pääse fiiniin ruokalaan!
Vierailija kirjoitti:
Onha teil villasukat? Ilman ei pääse fiiniin ruokalaan!
On on. Omista pinppikarvoista tehdyt.
Voiko ottaa mukaan kiltin miehen, joka syö kaikkien vanukkaat?
Korvaa yksi osallistuja pierulla
Pääsenkö minä mukaan, Anderssonnin Lissu kyseli minulta myös hänen mahdollisuutta lähteä Rantasalmelle, voitaisiin samalla kertoa ilmastonmuutoksen torjumisesta ja lisävelasta ja sen tuomasta mahdollisuudesta investoida esim vihreään tekniikkaa.
Just tuli twiitti vihreiden eduskuntaryhmän pj:ltä että vihreät, varsinkin naisesustajat, olisivat halukkaita lähtemään Rantasalmelle. Voisin vielä kysyä Sannia ja Sööliä myös mukaan.
T:Sanna
Lotta tulee mukaan näyttämään, miten mammaa huiputetaan.
Jokaiselle bussiin istahtavalle jaetaan ternimaitokapseli, joka tulee kulauttaa alas vegaanisella kauramaitojuomalla. Jos et ole vegaani, miksi et? Ja nyt ne lääkkeet!
Jare on alustavasti lupautunut tulee laittamaan kaikki kiukaat palaan ja sammuttaa valot. Jos siis löytää avaimet sen kiesiin. Ainoa huono puoli, et se ei si tuu poistuu sieltä koskaan.
Huom! Rehelliset ja kiltit miehet ei sitten kuulemma enää kelpaa mukaan.
Momoasta en tiiä mutta Jani otti sen lehtipihvin ja Pepsin... Häiritsee vieläkin...