AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Tanssitaitoisia tarvitaan mukaan, siis miehiä. Tangon taivuttelut johtaa helposti holvikaaren alle. Latinon matka päättyy vähän ennen. Tango ok, holvikaari nou nou, sanoo vaimonsa.
Hei Latino, ehitkö pyörähtää tänne reissuun kavereidesi kaa? Kiirettä sulla kai Raumojen välissä?
Mitä Rantasalamen sokokselta ei löydy?
~~~~~~~~~~~~~~ (kirjoita tuohon, mitä tahtoisit)
Senkin lompakkoloiset! Miehen rahoilla menette!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa pitää ukuluele-soittopajan yöllä kaikille halukkaille naisille.
Nyt on resortti niin täynnä halukkaita että telttamajoitus sadan kilometrin säteellä jos mielii mukaan.
En nyt tietenkään haluaisi lannistaa ketään, mutta sain toisesta ketjusta hyvän idean kaataa sulaa kultaa aiemmin jäätyneen Frozen-peruukkini päälle. Siitä tuli aivan upea, ja kultahan on hyvä sijoitus nykyaikana, vaikkei tietenkään yhtä hyvä kuin Tulikivi, joka varmaan raketoi ihan lähipäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa saapumisiltana minun mökkiin saunomaan, kokeillaan montako mahtuu lauteille istumaan samaan aikaan. Löylystä lumiseen rinteeseen kierimään. Siinä sitä on ulkomaan staroille ihmettelemistä! Tulisikohan dipl.ins. Markku selänpesijäksi?
Siinähän riittää ihmettelemistä, kun rämemajavat ja broilerit lumen seasta vilkkuu.
Puhdistin juuri napakoruni matkaa varten, kysy mitä vaan, vastaan?
Minä en kyllä lähde kun siellä kuitenkin on vaan naisia holivkaarten alla lespoilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö minä mukaan, Anderssonnin Lissu kyseli minulta myös hänen mahdollisuutta lähteä Rantasalmelle, voitaisiin samalla kertoa ilmastonmuutoksen torjumisesta ja lisävelasta ja sen tuomasta mahdollisuudesta investoida esim vihreään tekniikkaa.
Just tuli twiitti vihreiden eduskuntaryhmän pj:ltä että vihreät, varsinkin naisesustajat, olisivat halukkaita lähtemään Rantasalmelle. Voisin vielä kysyä Sannia ja Sööliä myös mukaan.
T:Sanna
Toki, mut sitten omat koronat mukaan! Mukaan varatut bisset ja sidukat ei muuten riitä kaikille.
Tuleeko Ilmari? On siellä muitakin kuin boomereita, joten voidaan ottaa coolimmin.
Onko mielestänne turn-off, jos en ajele sääri ja kainalokarvojani matkaa varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö minä mukaan, Anderssonnin Lissu kyseli minulta myös hänen mahdollisuutta lähteä Rantasalmelle, voitaisiin samalla kertoa ilmastonmuutoksen torjumisesta ja lisävelasta ja sen tuomasta mahdollisuudesta investoida esim vihreään tekniikkaa.
Just tuli twiitti vihreiden eduskuntaryhmän pj:ltä että vihreät, varsinkin naisesustajat, olisivat halukkaita lähtemään Rantasalmelle. Voisin vielä kysyä Sannia ja Sööliä myös mukaan.
Toki, mut sitten omat koronat mukaan! Mukaan varatut bisset ja sidukat ei muuten riitä kaikille.
Tuleeko Ilmari? On siellä muitakin kuin boomereita, joten voidaan ottaa coolimmin.
Joo, mä otan coronaa mukaan ja mulla on kanslian myöntämä visa mukana, ei lopu ihan heti pätäkkä siitä kortista ja illu lähtee mukaan, tietysti.
Ehdinkö laihtua vielä 10 kiloa ennen matkaa? Mitä te hoikat syötte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Ilmari? On siellä muitakin kuin boomereita, joten voidaan ottaa coolimmin.Joo, mä otan coronaa mukaan ja mulla on kanslian myöntämä visa mukana, ei lopu ihan heti pätäkkä siitä kortista ja illu lähtee mukaan, tietysti.
Jos Annika ei lähe, kepusta ei lähde muitakaan. Ei edes Kurvinen, vaikka niin äsken twiittasi.
Vierailija kirjoitti:
No matka on kuin minua varten, teen työkseni vaativaa asiantuntija työtä ja tahdon rentoutua.
Toivon, että villaan yöpöydälle on tuotu villasukat sekä rasiallinen itsetehtyjä pikkuleipiä.
Btw ihan ohimennen, keittiössä häärii varmasti keittäjä Kaarina? Se jonka kainalot haisee hielle ja kädet haisee käsivoide Lemon Juice & Glycerine.
Siel on se Sopankeittäjä... tai siis hetkinen tarkoitatko että?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei taaskaan kysynyt meitä kilttiksiä mukaan. Yksin saamme kotona olla tänäänkin.
Kiltti-miesten yksinäiset suudelmat oluttölkin kylmän metallista pintaa vasten. Eikö teille mikään riitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestänne turn-off, jos en ajele sääri ja kainalokarvojani matkaa varten?
Mä ainakin käyn ennen matkaa teettämässä brassivahauksen, hoidetaan samalla myös sääri- ja kainalokarvat veks.
MÄ lähden ja te kaikki niin yllätytte, kun luulette, että mä olen 15v ja oikeasti olenkin 50v.
Korvaa joku retken tamponinnarukoru sanalla laskiaispulla
Lähteekö muita käsikakkaajia mukaan? Ruskea nauha käteen, niin tunnistetaan taas.
Vierailija kirjoitti:
MÄ lähden ja te kaikki niin yllätytte, kun luulette, että mä olen 15v ja oikeasti olenkin 50v.
Onkos sulla kaks vai kolme farmaripukua, et kävisit n. 16 vuotiaasta???
Nurkkauksessa holvista Kaarina ottaa valmiiksi puolitettuja vihreitä kuulia kaikille halukkaille.