AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko tanssia Tiputanssi nyt tässä bussissa?
🐥🐤🐥🐥🐥
joo, ja sitten on listalla Lampada, Macareena, anttituiskun Keinutaan ja Gannamstail...matka kuluu mukavan vetreesti, ei tuu tukoksia eikä suonenvetoja!!!
Vierailija kirjoitti:
🐥🐤🐥🐥🐥
Tämä hopeakettu ehdottaa nyt sitä letkajenkkaa tässä bussin keskikäytävällä niin pysyy bussi balansissa eikä kaadu ojaan.
Innokkaimmille tiioksi jo tässä vaiheessa, että TOP3 parhainta savipainijaa saa lopuksi vippipainin Jason Momoan kanssa!!!Aivan Parhautta!!!
Asiahan ei varsinaisesti mulle kuulu. Mut oon Latinon kans muutamat reissut tehny. Ja loistava tanssija on. Mut et muuhun toimintaan ei holvikaarien alla ryhdy. Hän kai kyl itsekin sen kertoo...
Ei mulla muuta ollu
Otetaan holvikaaren alta viimeinen pari uunista ulos. Kymmenen kilttimiestä laudalla ja kirkonrotta. Saadaan vaihtelua siihen ainaiseen kinkkaukseen...
Hei. Kun kohta varmaan hileet iholle ja irtoripset toisille. Ni ei sit kukaa o luomusta kiinnostunu? Ees kilttimies mikä vois suudella myös kylmää kaljapullonsuuta tölkin lisäks?
Oon tosi pirtsakka emäntä. En vosu. En hosu, piti sanomani. Toi outocorrekt sekoilee... hiljaa hyvä tullee...
Kaikki sisarvaimot ja miehenne vaimot saa sitten jäädä pois tältä reissulta. Ne on mulle asioita, joista en halua kuulla enkä keskustella tällä reissulla!
No mutta kun mun pikkarit jäi patterille kotii kuivumaa ku tul nii kiire lähtö. Vespullo jäi ja voipaperii käärityt eväsleivät. Mä oon semmone tohelo lähties. Et auttakaa mua matkas. Jooko? Köyhäkii oon ettei apsin makupalat mahollisia. Miks ihmees mä lähin Rantasalamel - sikahintasta on keskiveroihmiselle. Eikö? Kukaan samaa mieltä? Onnibussin euron hinta sai mut innostumaa... tsiisus⁉️❗
Toi mun vieruskaveri "tuoksuu" kyl liikaa. Tarttis vaihtaa paikkaa. Kuka? Ketä?
Sehä vois jotai viehättää...
Sallaa tiputanssin aikaa vaihan kyl paikkaa
Hei Latino. Ootko kuulolla????
Tanssitaitojasi jo kaipaillaan...
Onks ne muut kaverit mukana vai vasta Raumaaseen lähös???
Skuul 🥂🥂🥂🥂
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun mun pikkarit jäi patterille kotii kuivumaa ku tul nii kiire lähtö. Vespullo jäi ja voipaperii käärityt eväsleivät. Mä oon semmone tohelo lähties. Et auttakaa mua matkas. Jooko? Köyhäkii oon ettei apsin makupalat mahollisia. Miks ihmees mä lähin Rantasalamel - sikahintasta on keskiveroihmiselle. Eikö? Kukaan samaa mieltä? Onnibussin euron hinta sai mut innostumaa... tsiisus⁉️❗
Ei hättää, yks meijjän Pirkoist otti ne osakesalkut mukkaan. Suahaan sulle phoepe tunikan kanssa yhteensopivat leopardileggarit. Rihkamakorut saat Raijjalta ja piikkarit tai roksit multa, jos koko on 36(39). Pikkareita ei kukkaan nykyään käytä, mutta ethän sinä tiijjä, ku et ikinnään missään käy...ostan sulle pätkän pyykkinarua pakaroijjen välliin...se käyp nykyajan pikkareiks vallan hyvi.
Kyllä lebardikuosiset vermeet ja narut kankkujen välissä on modernin mamman tunnusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Toi mun vieruskaveri "tuoksuu" kyl liikaa. Tarttis vaihtaa paikkaa. Kuka? Ketä?
Sehä vois jotai viehättää...Sallaa tiputanssin aikaa vaihan kyl paikkaa
Se on niitä palstan parffyymifania. Mähän sanoin, että sellanen käry bussis, jos niitä lähtee matkaan...
Mutta tällä matkalla kaikki ollaan yhtä porukkaa ja ketään ei pahalla katsota. Saa tuoksua, haista, näyttää, kuulostaa ja maistaa ihan miltä itseä vaan huvittaa ja se on ihan fine! Kaikki omina itsenänne, nyt mennään rakkahat<3
Ottiks kukaan vartaloöljyt mukaan? Mää oon ny pari viikkoa vetänyt noita itseruskettavii kapseleita ja pelkkää porkkanaa, että ny on niin ruskeena tyttö, että vilkkuu vaan silmien valkuaiset ja hampaat ku hälytysvalot suklaanruskeessa pohjassa...Meinaan vaan, että näyttäs kivalta siellä savipainissa, ku vähä öljyä pintaan ja ehkäpä muutama latino, hopis ja kilttiskin haluis vähän liukasta pintaa hivellä...
Saa varmaan tuoksua joo mille huvittaa, mut turha sitten itkeä jos kukaan ei halua istua bussissa vieressä. Tai tanssia tai suudella holvikaaren alla. Suosittelen tuoksumaan hyvälle. T: latinon vieressä sukellusveneessä 🤤
Eihän matkalla ole arjen fyysisiä epämukavuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Saa varmaan tuoksua joo mille huvittaa, mut turha sitten itkeä jos kukaan ei halua istua bussissa vieressä. Tai tanssia tai suudella holvikaaren alla. Suosittelen tuoksumaan hyvälle. T: latinon vieressä sukellusveneessä 🤤
Hui! Oletko mennyt vahingossa Juutinrauman bussiin? Et kai vain ole jonku Madsenin kanssa nyt jossain merillä, meren pinnan alla?
🐥🐤🐥🐥🐥