Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!

Vierailija
17.01.2022 |

Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille

Kommentit (1028)

Vierailija
841/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaas siskot, ku oon täällä Pirjon kotiparturissa, ku sen tyttö käy sitä kampaajakurssia ekaa vuotta... mutta ei oo päässy kuulemma mitään tekemään oikeesti, ku kaikki nykyään etänä...ni se laitto mulle nää viileet raidat halvalla, ku täytyy mun jotain jättää matkakassaan reissuakin varten... Niin nyt se jättikin ne liian lämpimiksi ja mulla palaa kohta pää😱

Pesaisepa hopeashampoolla, saat vähän viileämmän sävyiset! 🧡💜

Vierailija
842/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaas siskot, ku oon täällä Pirjon kotiparturissa, ku sen tyttö käy sitä kampaajakurssia ekaa vuotta... mutta ei oo päässy kuulemma mitään tekemään oikeesti, ku kaikki nykyään etänä...ni se laitto mulle nää viileet raidat halvalla, ku täytyy mun jotain jättää matkakassaan reissuakin varten... Niin nyt se jättikin ne liian lämpimiksi ja mulla palaa kohta pää😱

Kiitos ihanainen💓Pirjol ei kuulema justiin oo hopiasampoloita, mutta tyttö männöö hakemaan ku kerkiää. Ens hättää myö laiteltii Pirjon anoppivainaan hopialusikat miun piälajele ja siihen Pirjon Erittäin hienova koivusampoloota ja Pirjon uimalakki piälle, ku ei kuulema oo aikoihin vesijumpallekkaa piässy, ku vua etänä pittää räpiköijjä kuivvilttee...nin eiköhän ne siitä harvene...tarkotan vualene ne raiat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ihanainen💓Pirjol ei kuulema justiin oo hopiasampoloita, mutta tyttö männöö hakemaan ku kerkiää. Ens hättää myö laiteltii Pirjon anoppivainaan hopialusikat miun piälajele ja siihen Pirjon Erittäin hienova koivusampoloota ja Pirjon uimalakki piälle, ku ei kuulema oo aikoihin vesijumpallekkaa piässy, ku vua etänä pittää räpiköijjä kuivvilttee...nin eiköhän ne siitä harvene...tarkotan vualene ne raiat!

Oo-ou. Onneks Av reissuun saa tulla just ittesä näkösenä. Kaikki kelepaa. Rohkeasti omana ittenää. Öyhöttäjiä ei kaivata. Otetaas sille🥂🥂🥂

Vierailija
844/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oo-ou. Onneks Av reissuun saa tulla just ittesä näkösenä. Kaikki kelepaa. Rohkeasti omana ittenää. Öyhöttäjiä ei kaivata. Otetaas sille🥂🥂🥂

Tää on niin parhainta tässä reissussa. Ihanaa lähteä. Otetaan yhdessä sille🥂

ja ihan pikku näkäräiset kylkeen kaikille, oisko hotsotit vai salmarit?

Vierailija
845/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans kippaan ja skoolaan 🥂🥂🥂

Ettäs on fiiniä olla reissussa. Tunnen itteni niin rikkaaks vaik köyhä oonki.

Vierailija
846/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmarit, kiitos. Niiiin menoviilis⁉️❗❓❗

Vierailija
847/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana? Meinaan vaan, että meiltä puuttuu matkanjohtaja. Bussissa hän pitää tunnelmaa yllä mikrofoonin kautta ja kertoo matkalla nähtävistä nähtävyyksistä. Perillä juontaa leikkimielisiä kilpailuja ja tietysti karaokeiltaa sekä tangoontaivutustansseja ymym. Ketään mielessä?

Vierailija
848/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi. Ei voi mut voi vaan olla niin ihkua!

Skuul kaikille ja kyllä et tästä vauhti kiihtyy yms💥☄🥂🥂🥂🍾

Vierailija
849/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana? Meinaan vaan, että meiltä puuttuu matkanjohtaja. Bussissa hän pitää tunnelmaa yllä mikrofoonin kautta ja kertoo matkalla nähtävistä nähtävyyksistä. Perillä juontaa leikkimielisiä kilpailuja ja tietysti karaokeiltaa sekä tangoontaivutustansseja ymym. Ketään mielessä?

Nii. Et ketä meiät reissuun sai. Ja koko matkan keksi??? Missä on???

Vierailija
850/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalliskattaus Kärvisydämestä varattu: perseilevien peikonlehtien katveessa tarjoillaan raikkaita voileipiäja miehille lapsen vanukkaita

Kuka on Matkanjohtaja???

Vierailija
851/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nälkä ja koko ajan jano!!!

🍻🍻🍻🍻hörpätääs taas. Eikö?

BailaBailaBailaaaA⁉️⁉️⁉️

Vierailija
852/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nukkumaanmeno ja hiljaisuus klo 23:00?

Vierailija
853/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilttimiehellä mahdollisuutta saada reissussa suudelma muultakin kuin kylmältä oluttölkiltä?

Vierailija
854/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nukkumaanmeno ja hiljaisuus klo 23:00?

No ei tod oo!!! Mammojen vauhti alkaa vasta kiihtyy tässä vaiheessa!!! Tuhkimokin saa esim olla puoleen yöhön ja ei varmaan oo täysikänen vielä! Miten sitten ei ihanat, kypsät, valmiiksipoimittavat naiset saisi juhlia rauhassa, kun kerran matkallakin ollaan!?! Että laskosta ny kilttimies ne puuvillaiset yöhoususi takaisin siihen tuolinselkämykselle ja uskalla kerrankin!

Vierailija
855/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mukaan matkalle, mm. harmaahapsiset, matalapalkkaset, jopa sipulille allergiset.Hulvaton reissu tiedossa.

Hienoa, että minäkin voin sitten tulla mukaan, vaikka minulla on tuo ärtynyt paksusuoli, enkä voi syödä sipulia, herneitä, kaalia, kurkkua, tomaattia, kesäkurpitsaa, maissia, omenaa, perunaa, vaaleaa leipää, gluteenia, keinotekoisia makeutusaineita, sokeria, valkoista riisiä, mausteisia ruokia, maitotuotteita ja juustoja ja lisäksi olen vegaani. Pitikö keittiöön ilmoittaa ruokavaliot etukäteen vai riittääkö paikanpäällä?

Vierailija
856/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsit, leikkimieliset kilpailut on niin ihkui

Vierailija
857/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että valitsemmekin matkanjohtajan sijaan harhaanjohtajan.Ja edellisen postaajan ei tartte etukäteen ilmottaa ruokarajoitteistaan.Juomarajotteet olisi kyllä tärkeetä tietää.

Vierailija
858/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsit, leikkimieliset kilpailut on niin ihkui<3<3<3 En malta odottaa!

Ajatelkaa, kuinka kivaa meille tulee, kun otetaan vähän skumppaa ja kisaillaan oikein viimesenpäälle😘 Tuleeko jotain kivoja "palkintojakin" tyyliin Kaalimato ;)

Vierailija
859/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mukaan matkalle, mm. harmaahapsiset, matalapalkkaset, jopa sipulille allergiset.Hulvaton reissu tiedossa.

Hienoa, että minäkin voin sitten tulla mukaan, vaikka minulla on tuo ärtynyt paksusuoli, enkä voi syödä sipulia, herneitä, kaalia, kurkkua, tomaattia, kesäkurpitsaa, maissia, omenaa, perunaa, vaaleaa leipää, gluteenia, keinotekoisia makeutusaineita, sokeria, valkoista riisiä, mausteisia ruokia, maitotuotteita ja juustoja ja lisäksi olen vegaani. Pitikö keittiöön ilmoittaa ruokavaliot etukäteen vai riittääkö paikanpäällä?

Apua, unohdin listalta hiivan! Pierettää ihan hirveästi, jos jossain on ollut hiivaa. Paistetut ruuatkaan eivät sovi. Onneksi kuitenkin pystyn juomaan skumppaa, sitä oikein odotan!

Vierailija
860/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salmarit, kiitos. Niiiin menoviilis⁉️❗❓❗

Sankareita mullekkin ja monta 🥃🥃🥃🥃.

Menoviilis on villi ja toivottavasti kohtaan Rantasalamen pubissa jonkun miehen jonka kanssa syntyis Pomppufiilis ♥️.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi