AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Kaikki mukaan matkalle, mm. harmaahapsiset, matalapalkkaset, jopa sipulille allergiset.Hulvaton reissu tiedossa.
Jos on yhtään epätodellinen olo lähtiessä, vertaistukea takuulla saatavissa reissulla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mukaan matkalle, mm. harmaahapsiset, matalapalkkaset, jopa sipulille allergiset.Hulvaton reissu tiedossa.
Joo, minäkin haluan tulla mukaan kuitenkin, vaikka minun nimestä ei sitä laulua vielä olekaan... Voidaan matkalla opetella niitä helppoja sääntöjä yhdyssanojen osaamiseen. Voidaan myös tehdä se avmammojen biisi hakemaasi sivua ei voida näyttää. Vien myös aikuiset lapseni tarhaan siksaikaa, vaikka olen itse vapaalla!
Huomasitteko, että aamulla palsta oli rikki?
Olisiollutaikakamalaa,joskokoreissuolisipitänytpuhuatällätavalla!
TOP 3 keille pysähdytään Rantasalmeen menomatkalla yökylään?
Joopa joo kirjoitti:
Voi ei voi ei ei voi olla totta. Mun karaoketunika jäi kotiin. Se turkoosi keltaisin palloin. Voi ei. Se on niiiiin mun bilesasu. Enää on sit ne leopardikuvioiset lekkinksit. Voi ei!!! Tää piti arvata, kun sit lähtökiireessä viel pit silittämäni. Onko matkan varrella tai perillä tunikakauppaa, kellään tietoa???
Ei hätää, mulla on meille kaikille ne Phoepe tarjoustunikat matkassa. Laitat sen, sopii leoprdleggareihin kuin valettu ja siihen sitten rihkamakorut ja kroksit. Kait sulla sentään kananpersetukka on omastatakaa valmiina???
Matkalla voidaan myös pohtia, että mitä ohjelmia älykkäät katsoo ja mille kaikelle älykkäät nauraa...Mä kyllä luulen, että ne on aika samoja, kun meilläkin... Myös se kiinnostaa, että ketä julkkiksia täällä avlla pyörii? Mä kyllä luulen, että aivan kaikki, mutta on se hyvä yhdessä pohtii nää tärkeet jutut selväks!
En tiiä kantsiiko matkalla poiketa, kun mulle tulee aina yökylässä niin epätodellinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Voi ei voi ei ei voi olla totta. Mun karaoketunika jäi kotiin. Se turkoosi keltaisin palloin. Voi ei. Se on niiiiin mun bilesasu. Enää on sit ne leopardikuvioiset lekkinksit. Voi ei!!! Tää piti arvata, kun sit lähtökiireessä viel pit silittämäni. Onko matkan varrella tai perillä tunikakauppaa, kellään tietoa???
Ei hätää, mulla on meille kaikille ne Phoepe tarjoustunikat matkassa. Laitat sen, sopii leoprdleggareihin kuin valettu ja siihen sitten rihkamakorut ja kroksit. Kait sulla sentään kananpersetukka on omastatakaa valmiina???
No kun mul on letit! Ja Juttelias Utelias on luvannu semmoset ilmavat papiljonttikiharat
Ps ook sä se CM-Pirkko?
Ei kai reissussa ole mukana kaunein nainen, ketä tiedät???
Mä en tod. kestä
Täyttääkö joku ristikoita? Minä en saa tuota yhtä sanaa tuolta nyt mieleen, tulen lunttaamaan ohimennen kimppabussissa jos tästä rustaamisesta ei nyt tule mitään!
Joopa joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
No kun mul on letit! Ja Juttelias Utelias on luvannu semmoset ilmavat papiljonttikiharat
Ps ook sä se CM-Pirkko?
No tuo käy hyvin, tyyli taattu no hätä ja oon mä ihan ite se CM-Pirkko.
Paljonko wc-paperia pitää hamstrata matkalle mukaan? Meinaan vaan, ku tokmanis oli joku älytön tarjous justiin, joku 100 rll lootusta kympillä, täytyy kattoo onko vielä voimassa?? Muistattehan, että mieluummin puhdas ja pehmoinen pylly, kuin raikkaita, kauniita ja tuoreita voileipiä, Pentikin upeilta tarjoiluvadeilta kaikille matkaevääks, eikö vain?
Ei muuten päästä vielä matkaan, kun bussikuskiks lähtevä oli tänään jo neljättä kertaa ajokokeessa, eikä mennyt vieläkään läpi...Mää kysyin jo yhtä hopeakettua, joka joskus ollut ajo-opena, niin antaa sille pari lisäajotuntia pelkällä kaffepalkalla ja Rantasalmen vippipaikkalipulla. Kyl mää oon melko vakuuttunu, että tällä konstein se saa sen enskertalla läpitte!!
Löytyykö istumapaikka jos ei ole koskaan äänestänyt vihreitä eikä aio koskaan äänestää vihreitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten päästä vielä matkaan, kun bussikuskiks lähtevä oli tänään jo neljättä kertaa ajokokeessa, eikä mennyt vieläkään läpi...Mää kysyin jo yhtä hopeakettua, joka joskus ollut ajo-opena, niin antaa sille pari lisäajotuntia pelkällä kaffepalkalla ja Rantasalmen vippipaikkalipulla. Kyl mää oon melko vakuuttunu, että tällä konstein se saa sen enskertalla läpitte!!
Kyl sull on avara ja valoisa sydän kun sä kannat huolta toisesta, muista hoitaa kettu hopeiselle korvaus jos ny menee testiajo lävitse.
Haittaako kettään jos minä pyöräytän kaikille vekkaaniset evväät mukkaan vaikka en oo ite vekkaani?