Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!

Vierailija
17.01.2022 |

Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille

Kommentit (1028)

Vierailija
821/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko wc-paperia pitää hamstrata matkalle mukaan? Meinaan vaan, ku tokmanis oli joku älytön tarjous justiin, joku 100 rll lootusta kympillä, täytyy kattoo onko vielä voimassa?? Muistattehan, että mieluummin puhdas ja pehmoinen pylly, kuin raikkaita, kauniita ja tuoreita voileipiä, Pentikin upeilta tarjoiluvadeilta kaikille matkaevääks, eikö vain?

Mä en kyl ymmärrä, kun joillain on hirveä ongelma, kun toiset käyttää Iittalan laseja, eikä poista niitä i-tarroja. Mones ketjus ruikutettu, et köyhät jättää ne i:t lasiin, et kaikki näkee et ne on Iittalaa... mitä väliä?

Mut kyl sekä puhtaat peput että raikkaat voikkaleivät takaa onnistuneen reissun. Eikö?

Vierailija
822/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti mukana ollut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalliskattaus Kärvisydämestä varattu: perseilevien peikonlehtien katveessa tarjoillaan raikkaita voileipiäja miehille lapsen vanukkaita

Pääruoaksi on 200 gramman annos makaronilaatikkoa. Jauheliha on pesty ennen käyttöä ja annos on punnittu. Tarjoilijat pukeutuvat Munsalan kansallispukuun tai golitsiin, trikoisiin, tunikoihin ja lepardikuosiin. Samanlaista pukeutumista toivotaan myös av-mammoilta.

Ei sitten yhtään ananaata ruokailuun, kaprista ja riistä voi kyllä laittaa. Kaalet on syytä puolittaa, kuka niitä kokonaisia jaksaa syödä

No ei prkl kukkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako kettään jos minä pyöräytän kaikille vekkaaniset evväät mukkaan vaikka en oo ite vekkaani?

Saat miun puolest pyöräyttää vaik mitkä piruetit. En Syö!

Vierailija
824/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin aakkoshuoltsikalle tauolle. Siel on isot peklig ni voisin peruutuspeilillä tarkistaa, et takatukka ok.

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
825/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Mä haluaisin aakkoshuoltsikalle tauolle. Siel on isot peklig ni voisin peruutuspeilillä tarkistaa, et takatukka ok.

Ei mulla muuta ollu

*peilit❗ tsiisus tota autokorrektia⁉️

Vierailija
826/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun oon blondi ja tahtosin ihan vaan varmistaa: et jos 🥂🥂🥂, ni sinunkaupat ja tanssilupa ok. Eikö näin oo. Kilttimiehetki kelpaa loppuillast tanssittamaa, jossei ketä muita riitä. Ok? Ja tangontaivutus? Voi ku ei kupeet venähtäis, kun ei harjotusta oo. Ollu. Meinaan. Odotan tanssillista reissua🍾. Maistettaskos jo🍻🍻🍻🍺🍺🍺

Vierailija
827/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako kettään jos minä pyöräytän kaikille vekkaaniset evväät mukkaan vaikka en oo ite vekkaani?

Kylmaar syöt! Kuka sut on oikein kasvattanu, kerkeekö vielä tehdä lasun?? Kaikki syödään mitä ilmaseks saahaan ja lautanen tyhjäks, koska yhden tietyn maan lapse..., joita ei saa nykypäivänä mainita. Lopuksi niijataan ja kiitetään kauniist! Kysyttävää EI varmaan jäänyt!!

Vierailija
828/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

No kun oon blondi ja tahtosin ihan vaan varmistaa: et jos 🥂🥂🥂, ni sinunkaupat ja tanssilupa ok. Eikö näin oo. Kilttimiehetki kelpaa loppuillast tanssittamaa, jossei ketä muita riitä. Ok? Ja tangontaivutus? Voi ku ei kupeet venähtäis, kun ei harjotusta oo. Ollu. Meinaan. Odotan tanssillista reissua🍾. Maistettaskos jo🍻🍻🍻🍺🍺🍺

Joo-o. Blondi oon itekki. Iha kaikkee en hokannu, mut kai matkan varrella selviää. 🍺🍺🍺maistuu kyl

Vierailija
829/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmaar syöt! Kuka sut on oikein kasvattanu, kerkeekö vielä tehdä lasun?? Kaikki syödään mitä ilmaseks saahaan ja lautanen tyhjäks, koska yhden tietyn maan lapse..., joita ei saa nykypäivänä mainita. Lopuksi niijataan ja kiitetään kauniist! Kysyttävää EI varmaan jäänyt!!

Vekkaanii En Syö. Ennen vaik kaalkeittoo. Enkä niiaaa. Aikuiset naiset ei niiaa!

Vierailija
830/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Ei mulla muuta ollu

Me hopeaketut katsotaan, että näytät hyvälle takaapäin.

Vierailija
831/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

Hopeaketulla saattaa olla tango olla alkuillasta jäykkää ja loppuillasta notkeaa, eihän se blondityttöjä haittaa, eihän?

Vierailija
832/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän reissulle mukaan hyvinvointivalmentajia, vai vasta perillä odottamassa? Parhaat vinkit tähän.

Vierailija
833/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo kirjoitti:

Hopeaketulla saattaa olla tango olla alkuillasta jäykkää ja loppuillasta notkeaa, eihän se blondityttöjä haittaa, eihän?

No mutta. Hopeaketut on tanssikansaa, eikö? Yks Hopis kyl Saimaasessa kohtas Vapaan Kassansa - ei ollu siit ennää muie muien tanssittajaks...

Vierailija
834/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl oon niin juhlameiningissä. Millon ihmees me saavutaan perille? Kai siel on kylmää🍺🍺🍺ja kuuma sauna? Mä haluan niin tanssimaa ja karaokkee... tänä yönä vauhti kiihtyy... ja holvikaaren alle halaileen...

Tuskin maltan oottaa... sini-valko-mustassa tunikassani... bling blingit kiiltäen...

Vierailija
835/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vekkaanii En Syö. Ennen vaik kaalkeittoo. Enkä niiaaa. Aikuiset naiset ei niiaa!

No sit oot vähä aikkaa hiljjaa ja kattelet peilliin...Kyllä siutkii routa porssaan kottiin ajjaa!!

Vierailija
836/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo kirjoitti:

Onkos Hopeakettu täysvalkoisissaa???

Vierailija
837/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illallisella ei saa santsata, vaan 200 gramman makaronilaatikkoannoksen pitää riittää kaikille. Tallinnasta tuotuja matkajuomia saa sen sijaan nauttia rajattomasti.

Mutta miehille on minibaarissa varattu oma suklaavanukas.

Vierailija
838/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ollaan? Missä on iso kyläkauppa?

Vierailija
839/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ollaan? Missä on iso kyläkauppa?

Tossa ois tommonen Hiliman kyläkauppa.

Vaapukkamehut ovat kaupan takaosassa.

Vierailija
840/1028 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaas siskot, ku oon täällä Pirjon kotiparturissa, ku sen tyttö käy sitä kampaajakurssia ekaa vuotta... mutta ei oo päässy kuulemma mitään tekemään oikeesti, ku kaikki nykyään etänä...ni se laitto mulle nää viileet raidat halvalla, ku täytyy mun jotain jättää matkakassaan reissuakin varten... Niin nyt se jättikin ne liian lämpimiksi ja mulla palaa kohta pää😱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi