AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Monesti mukana ollut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalliskattaus Kärvisydämestä varattu: perseilevien peikonlehtien katveessa tarjoillaan raikkaita voileipiäja miehille lapsen vanukkaita
Pääruoaksi on 200 gramman annos makaronilaatikkoa. Jauheliha on pesty ennen käyttöä ja annos on punnittu. Tarjoilijat pukeutuvat Munsalan kansallispukuun tai golitsiin, trikoisiin, tunikoihin ja lepardikuosiin. Samanlaista pukeutumista toivotaan myös av-mammoilta.
Ei sitten yhtään ananaata ruokailuun, kaprista ja riistä voi kyllä laittaa. Kaalet on syytä puolittaa, kuka niitä kokonaisia jaksaa syödä
No ei prkl kukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Haittaako kettään jos minä pyöräytän kaikille vekkaaniset evväät mukkaan vaikka en oo ite vekkaani?
Saat miun puolest pyöräyttää vaik mitkä piruetit. En Syö!
Mä haluaisin aakkoshuoltsikalle tauolle. Siel on isot peklig ni voisin peruutuspeilillä tarkistaa, et takatukka ok.
Ei mulla muuta ollu
Juttelias utelias kirjoitti:
Mä haluaisin aakkoshuoltsikalle tauolle. Siel on isot peklig ni voisin peruutuspeilillä tarkistaa, et takatukka ok.
Ei mulla muuta ollu
*peilit❗ tsiisus tota autokorrektia⁉️
No kun oon blondi ja tahtosin ihan vaan varmistaa: et jos 🥂🥂🥂, ni sinunkaupat ja tanssilupa ok. Eikö näin oo. Kilttimiehetki kelpaa loppuillast tanssittamaa, jossei ketä muita riitä. Ok? Ja tangontaivutus? Voi ku ei kupeet venähtäis, kun ei harjotusta oo. Ollu. Meinaan. Odotan tanssillista reissua🍾. Maistettaskos jo🍻🍻🍻🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako kettään jos minä pyöräytän kaikille vekkaaniset evväät mukkaan vaikka en oo ite vekkaani?
Kylmaar syöt! Kuka sut on oikein kasvattanu, kerkeekö vielä tehdä lasun?? Kaikki syödään mitä ilmaseks saahaan ja lautanen tyhjäks, koska yhden tietyn maan lapse..., joita ei saa nykypäivänä mainita. Lopuksi niijataan ja kiitetään kauniist! Kysyttävää EI varmaan jäänyt!!
Joopa joo kirjoitti:
No kun oon blondi ja tahtosin ihan vaan varmistaa: et jos 🥂🥂🥂, ni sinunkaupat ja tanssilupa ok. Eikö näin oo. Kilttimiehetki kelpaa loppuillast tanssittamaa, jossei ketä muita riitä. Ok? Ja tangontaivutus? Voi ku ei kupeet venähtäis, kun ei harjotusta oo. Ollu. Meinaan. Odotan tanssillista reissua🍾. Maistettaskos jo🍻🍻🍻🍺🍺🍺
Joo-o. Blondi oon itekki. Iha kaikkee en hokannu, mut kai matkan varrella selviää. 🍺🍺🍺maistuu kyl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmaar syöt! Kuka sut on oikein kasvattanu, kerkeekö vielä tehdä lasun?? Kaikki syödään mitä ilmaseks saahaan ja lautanen tyhjäks, koska yhden tietyn maan lapse..., joita ei saa nykypäivänä mainita. Lopuksi niijataan ja kiitetään kauniist! Kysyttävää EI varmaan jäänyt!!
Vekkaanii En Syö. Ennen vaik kaalkeittoo. Enkä niiaaa. Aikuiset naiset ei niiaa!
Juttelias utelias kirjoitti:
Ei mulla muuta ollu
Me hopeaketut katsotaan, että näytät hyvälle takaapäin.
Joopa joo kirjoitti:
Hopeaketulla saattaa olla tango olla alkuillasta jäykkää ja loppuillasta notkeaa, eihän se blondityttöjä haittaa, eihän?
Löytyyhän reissulle mukaan hyvinvointivalmentajia, vai vasta perillä odottamassa? Parhaat vinkit tähän.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Hopeaketulla saattaa olla tango olla alkuillasta jäykkää ja loppuillasta notkeaa, eihän se blondityttöjä haittaa, eihän?
No mutta. Hopeaketut on tanssikansaa, eikö? Yks Hopis kyl Saimaasessa kohtas Vapaan Kassansa - ei ollu siit ennää muie muien tanssittajaks...
Mä kyl oon niin juhlameiningissä. Millon ihmees me saavutaan perille? Kai siel on kylmää🍺🍺🍺ja kuuma sauna? Mä haluan niin tanssimaa ja karaokkee... tänä yönä vauhti kiihtyy... ja holvikaaren alle halaileen...
Tuskin maltan oottaa... sini-valko-mustassa tunikassani... bling blingit kiiltäen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vekkaanii En Syö. Ennen vaik kaalkeittoo. Enkä niiaaa. Aikuiset naiset ei niiaa!
No sit oot vähä aikkaa hiljjaa ja kattelet peilliin...Kyllä siutkii routa porssaan kottiin ajjaa!!
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Onkos Hopeakettu täysvalkoisissaa???
Vierailija kirjoitti:
Illallisella ei saa santsata, vaan 200 gramman makaronilaatikkoannoksen pitää riittää kaikille. Tallinnasta tuotuja matkajuomia saa sen sijaan nauttia rajattomasti.
Mutta miehille on minibaarissa varattu oma suklaavanukas.
Missä ollaan? Missä on iso kyläkauppa?
Vierailija kirjoitti:
Missä ollaan? Missä on iso kyläkauppa?
Tossa ois tommonen Hiliman kyläkauppa.
Vaapukkamehut ovat kaupan takaosassa.
Auttakaas siskot, ku oon täällä Pirjon kotiparturissa, ku sen tyttö käy sitä kampaajakurssia ekaa vuotta... mutta ei oo päässy kuulemma mitään tekemään oikeesti, ku kaikki nykyään etänä...ni se laitto mulle nää viileet raidat halvalla, ku täytyy mun jotain jättää matkakassaan reissuakin varten... Niin nyt se jättikin ne liian lämpimiksi ja mulla palaa kohta pää😱
Mä en kyl ymmärrä, kun joillain on hirveä ongelma, kun toiset käyttää Iittalan laseja, eikä poista niitä i-tarroja. Mones ketjus ruikutettu, et köyhät jättää ne i:t lasiin, et kaikki näkee et ne on Iittalaa... mitä väliä?
Mut kyl sekä puhtaat peput että raikkaat voikkaleivät takaa onnistuneen reissun. Eikö?