Vaimo ei muistanut mitenkään minua isänpäivänä
Kommentit (67)
Et ole vaimon isä...toivottavasti.
No minä kyllä ostin hänelle kukkia ja kakun äitienpäivänä. AP
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä hänen isänsä?
Tai kuten me vihreät sanotaan, oletko hänen siittäjänsä?
Hyvä tietää että naiset eivät odota äitienpäivänä mitään muistamista miehiltään...
En minäkään ostanut miehelleni lahjaa, mutta tein kyllä herkkuaamiaisen ja lauloin onnittelulaulun.
Miten lapsesi muisti sinua? Hänen isänsähän sinä olet.
Onnitteliko hän omaa isäänsä?
Montako lasta teillä on?
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta teillä on?
3 lasta. Onnitteli isäänsä. AP
Tekikö aamupalaa lasten kanssa? Oliko lasten kanssa valmisteltu lahja?
mitä odotit?
Nainen on itsekäs otus.
Näin on näppylät.
Minä en saanut mitään äitienpäivänä. 1,5-vuotiaan lapsen päiväkodissa tekemä korukin lojui vaan pöydällä perjantaina, kun töistä pääsin. Päätin ettei meillä vietetä enää isäinpäivääkään, mutta lapsen takia lopulta kakun tein ja lapsi sai antaa lahjansa aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kuten me vihreät sanotaan, oletko hänen siittäjänsä?
Olen astunut hänet.
Olen nyt eri mieltä kuin muut naiset. Kyllä olisi pitänyt isänpäivälahja hankkia. Saavathan naisetkin äitienpäivänä miehiltään ruusuja jne.
Oletko vaimosi isä, vai miksi vaimosi pitäisi muistaa sinua isänpäivänä?
Isänpäivä, huomaa yksikkö. ÄitiENpäivä, huomaa monikko. Et ole hänen isä. Ja nyt tuli mieleen etten muuten ole omaa isäänikään muistanut.
Voisin kuvitella yhtälailla vaimo olisi varmasti pettynyt jos ei onnittelisi äitienpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella yhtälailla vaimo olisi varmasti pettynyt jos ei onnittelisi äitienpäivänä.
Kyllä. Olisi nolosti tehty, jos ei mitenkään huomioisi. Ei sen lahjan mikään kallis tarvitse olla, mutta tärkeää, että jotenkin huomioi toisen. Oli sitten kyse isästä tai äidistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta teillä on?
3 lasta. Onnitteli isäänsä. AP
Eli olet vaimosi siittäjä