AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Puarmestarj! puarmestarj! Mittees juomoo tiältä suap?
Vierailija kirjoitti:
Misä on rantasalmi?
Jossain Savossa.
Minä kyllä lähtisin mammojen matkaan mutta minun elintaso ei riitä. Muija tienaa älyttömästi mutta ei anna edes ruokarahaa. Jos joku mamma ottaisi siivelle? Tulisi minullekin rikas olo.
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt sellainen reissu, että pääset mukaan vain jos olet koronassa.
Korona on nääs nyt kaikilla.
Pittääkö tehä testi, vai riittääkö oma ilimotus? Tai että on piikittämätön, ei näy käsivarressa jäläkiä.
Kaks vuotta oon kotona ollu, mistä mää nyt koronan nappaan, ku just toivat kottiin kaks laatikollista ruokaaki. Eihän lähetä ennenku mää oon syöny ne kaikki?
En lähde jos matkassa on yksikin savolainen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, ettet lähde. Ei siellä tosikkoja tarvita.
Toivottavasti bussi piipahtaa myös Rantasalmen S-Marketin kautta jotta saadaan tuoreet Kanel-Gifflarit ja Muumi-limssat kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Ne on siellä perillä. Matkalle ei oteta mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Illallisella ei saa santsata, vaan 200 gramman makaronilaatikkoannoksen pitää riittää kaikille. Tallinnasta tuotuja matkajuomia saa sen sijaan nauttia rajattomasti.
Ja perseeltä haisevalle sohvalle on hyvä sammua.
Minä en voi tulla koska en usko koko koronnaan.
Että tule tänne nyt! Kuulettekos?
Täällä on Jason Momoan yksityistilaisuus. Koko henkistymiskonplexi on varattu hälle ja meille hänen enk eikun merenneidoilleen.
Tämä on muuten soukka paikka, mutta kuka pystyy olemaan Jasonin kanssa hilijjaa? Vai että vielä kuiskkaamalla?
Jeren drinkkikoulu alkaa viideltä, seitsemältä voi telakoitua naapurimökin miehen kanssa terassilla. Aamulla Nordinin Marian kanssa menkkaverimaalausta hangella. Jason Momoan öljyämistä spa-osastolla klo 12.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi tulla koska en usko koko koronnaan.
Hyvä. Sua ei halutakaan.
Minähi tahon Karmein Lärvisydämmeen! Onko siellä Rantasalamen Sulttaani paikalla? Tai etes Nilsijän Öljysheikki?
Huhu kävi että Mommoa nähtiin jo ajelevan Rantasalamille päi. Nyt jos joku tytöistä saapuu ensteks paikalle, niin heti välittömästi viestiä pukkaamaan. Täälä mä levitän juuri kiimanpunaista kynsilakkaa varpaat konepellillä ja tunika kun se vaan liehuu tuulessa. Oon.heti.valmis.drinkkibaariin.
Vierailija kirjoitti:
Minähi tahon Karmein Lärvisydämmeen! Onko siellä Rantasalamen Sulttaani paikalla? Tai etes Nilsijän Öljysheikki?
Nilsijän öljysheikin poika on! Kyllä seekin kelpaa. Vähän on pälvikaljua, mutta hatulla senkin peittää.
Onko vielä kimppakuljetukseen kyytivä? Minä en voi istua autossa, kun selkäiskias vaivaa ja junassa en voi hajuherkkiksenäkään matkustaa?
T: Taina Aromäki Kempeleeltä
Momoa kyselee olisiko niitä saimaannorppia saatavilla?
Voiko täällä laittaa terveisiä kaipaamalleen henkilölle💕💕💕