AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Kaverini, joka sanoi että tienaa valtiolla yli 7000e/kk eikä juurikaan työt stressaa, tulee kanssani lomailemaan 7 viikoksi
Mutta mistä lähtee paluukuljetus kesän 2020 Hangonretkeltä!!! Oottanu et joku joskus kertoisi!!!!
Illallisella ei saa santsata, vaan 200 gramman makaronilaatikkoannoksen pitää riittää kaikille. Tallinnasta tuotuja matkajuomia saa sen sijaan nauttia rajattomasti.
Minä tulen esimies-salarakkaani kanssa. Hän kertoo muille minun olevan kuumeessa
Erikoisruokavaliot saatetaan hyväksyä tarkastuksen jälkeen. Eli ei hyväksytä.
Vaude. Tätä oon niiiiin oottanu. Katkaisee iiihanasti talvenkaaren ja jaksan odottaa kesän Raumaaseen reissua teemana pitsit ja sienet.
Voiko krokseissa matkustaa bussissa, vai milläs sitä reissataan?
Saako olla jouluaiheisia tamponinnarukoruja, niitä sai niiiin edullisesti alesta?
Mulla on omat raikkaat voileivät ja muutama vanukas, mitä mies ei ehtiny syödä
Laitan 💄ja oon valmis holvikaaren alle
Ei mulla muuta ollu
Juttelias utelias kirjoitti:
Vaude. Tätä oon niiiiin oottanu. Katkaisee iiihanasti talvenkaaren ja jaksan odottaa kesän Raumaaseen reissua teemana pitsit ja sienet.
Voiko krokseissa matkustaa bussissa, vai milläs sitä reissataan?
Saako olla jouluaiheisia tamponinnarukoruja, niitä sai niiiin edullisesti alesta?
Mulla on omat raikkaat voileivät ja muutama vanukas, mitä mies ei ehtiny syödä
Laitan 💄ja oon valmis holvikaaren alle
Ei mulla muuta ollu
Virallinen matka-asu on yöpuku.
Onneksi mun yöpuku on sen verran sexy, että oon valmis ihan sillä holvikaaren alle. Tai miehen alle. Jopa bussin alle.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä lähtee paluukuljetus kesän 2020 Hangonretkeltä!!! Oottanu et joku joskus kertoisi!!!!
Sama paluukyyti noukkii teidät, porvoosta 2021, saimaasesta 2021 ja varmaan raumaasesta 2022.
Malttaisit nyt vaan odottaa, hätähousu
Ai me oltiin juuri Viron Kalev spa kylpylässä ja mennään Pärnuun kohta.
Onhan tämä all excluded -matka?
Onko poikamiehiä tulossa? Edes kilttimiehiä?
Jos vain pariskuntia, matkustan perseilevän peikkikseni kanssa muualle, olen siis sinkkuvela
Veikkaan, että Rantasalami on "pahin" paikka, missä joku on käynyt pissalla
Puutarhuri kirjoitti:
Onko poikamiehiä tulossa? Edes kilttimiehiä?
Saattavat siellä lammen rannalla salamiaan tarjota..
En voi lähteä, koska matka vieraannuttaa lapsen etävanhemmasta. Kiitos kutsusta.
Ihanoo, ihanoo, viimennii makkeeta mahan täövveltä! Mittees ohjelmata tiällä oes suatavana tännään?
Aion tulla silittämättömässä tunikassa. Viime reissussa yks tekeyty bussissa pökertyneeksi, että joku herrasmies nostais sen ylös. Makasi sit päiväkausia bussin lattialla, et oli hankala bussissa silittää...
Mul on sit eka varaus karaokessa:
Taas vauhti kiihtyy on mun best ja sit Kotiviiniin tarttisin jonkun komeaäänisen laatikkoleukaisen lentäjän laulukaveriksi? Onks ketä? Ja vaikka muuhunkin... kaariholvin alle vai mikä se nyt oli...
Vierailija kirjoitti:
”Matkalla edellytetään golitsia, trikoita, tunikaa, leopardikuosia tai vaihtoehtoisesti Munsalan kansallispukua. Varaudu esittämään vaadittavat dokumentit. Ne kysytään kaikilta. Ilman näitä matkalle osallistuminen voidaan evätä ja osallistuja vastaa itse tästä mahdollisesti aiheutuvista kustannuksista.”
Eekö tuo vua ookkii ite mäkkaevelj tuolla nurkkapöövvässä? On laettanna Munsalanpuvun piällesä. Liekköhä muetae kaevelin sukuva tullunna paekalle?
Toivon totisesti, etten tällä reissulla koe "nolointa käännösmokaa". Liukkaat on kelit... ja geelit...
Tää on nyt sellainen reissu, että pääset mukaan vain jos olet koronassa.
Korona on nääs nyt kaikilla.
”Matkalla edellytetään golitsia, trikoita, tunikaa, leopardikuosia tai vaihtoehtoisesti Munsalan kansallispukua. Varaudu esittämään vaadittavat dokumentit. Ne kysytään kaikilta. Ilman näitä matkalle osallistuminen voidaan evätä ja osallistuja vastaa itse tästä mahdollisesti aiheutuvista kustannuksista.”