Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!

Vierailija
17.01.2022 |

Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille

Kommentit (1028)

Vierailija
421/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussimatkalle varataan paikat etukäteen ilmoittautumisjärjestyksessä. Kaikille annetaan paikkaliput, eikä paikkoja saa muuttaa ja jokaisen on istuttava lipussa lukevalla paikalla.

Vierailija
422/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut siellä, paska mesta. Pelkkää puhallinmusiikkia tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara, Sabina, Wilma, Mirkka, Erika, Martina ja Nanna ilmoittautuivat jo ottamaan persekuvia terassille.

Sanna ei valitettavasti pääse mukaan kun on koronakaranteenissa.

No hän olisikin ollut vain ilman paitaa. Eli ei haittaa.

Vierailija
424/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä Rantasalmella paljon vapaita, rantatontin omistavia miehiä. En meinaa enää palata tältä reissulta Porvooseen. Haluan järven rannalle, jätän mieluusti merenrantamökkini. Löytyykö mies ja resortti? Jag talar även svenska.

Hejsan, Birgitta

Bigellä on hyvä meininki :)

Vierailija
425/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku toimia sitten mun lohduttavana olkapäänä, jos taas vahingossa viinipäissäni oon ollu jonkun kilttimiehen kanssa sillain, vaikkei alunperin pitänytkään! Niissä on vaan joku sillä hetkellä harhaanjohtava viehätysvoima, että mun jalat on aina ihan hyytelöä, tiiä sitten voiks se tulla siitäki, ku koko illan jorannu, ku Ritva laulaa karaokessa lähes päättymätöntä demoa aikuinen nainen mä oon niin aidontuntusesti... mutta jokatapauksessa... että onkohan ketään aidosti enpaattista matkassa??

Jokos sä pääsit eroon siitä saimaaseen kilttimiehestä, joka suhun liimautu siellä kolin kauneimman holvikaaren alla? Arvelit et ihana joulu teillä, mut sit saa kiltteys riittää...

Vierailija
426/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara, Sabina, Wilma, Mirkka, Erika, Martina ja Nanna ilmoittautuivat jo ottamaan persekuvia terassille.

Sanna ei valitettavasti pääse mukaan kun on koronakaranteenissa.

Ei hätää, nimittäin illu on jo ottanut noi kuvat etukäteen ja lupasi lähettää ne siitä "muka unohtuneesta puhelimesta" kaikkien halukkaiden someen, näppärää tää nykyaika;)

Vierailija
427/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi osalistuja selvittää kuljetukseen tilatun bussin omistajatiedot, eikä suostu istumaan bussiin kun sen omistaja onkin rahoitusyhtiö ja melkein tukehtuu nauruun.

Vierailija
428/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussimatkalle varataan paikat etukäteen ilmoittautumisjärjestyksessä. Kaikille annetaan paikkaliput, eikä paikkoja saa muuttaa ja jokaisen on istuttava lipussa lukevalla paikalla.

Mulla nyt sattuu olemaan vip-paikka letkan johtoauton kuskin takana... Näin on. Mulla on muutama isävainaan puuvillainen nenäliina ja olen varautunut kuivaamaan itkuisia silmäkulmia ja tuhrusilmiä. Siksi tämä TOP istuin on mun!

Vierailija
429/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... muuten hyvä idea, mutta aina löytyy vähintään se YKSI, joka on nyt vaan silkkaa piittaamattomuuttaan vallannut jonkun toisen paikan, ettei sit tuu kellekään yllätyksenä...ja sehän ei siitä siirry, ennemmin vaikka jäätyy siihen kiinni pakkasilla, kuin siirtyy... siitä voitte olla varmoja, Im been there, seen there, nimittäin!

Vierailija
430/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nastakengät sekä niiskutus on ehdottomasti kielletty.

Vierailija
431/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostetaanko CM stä ne Phoebe neuletunikat kaikille? Ois kiva jos kaikilla joku yhdistävä me-henkeä nostattava asu. Siihen sopii kivasti leopardilegginssit ja croksit...kunnon kananpersetukka shokkivärein ja yhteensopivat rihkamakorut tampooninkoruja myöden kruunaa elämysmatkalookin täydellisesti. Cant weit, että päästään matkaan! Täältä tullaan häikäsemään koko Rantasalmi!

Tuliko sulla autocorrectilla toi Phoebe?

Sehän oli Phoepe.

No katos vaan, oli taas autokorrektit päällä...tais muuten olla sullaki, meinaan toi autocorrect mtv siis autokorrektit se o oikeesti.

Vierailija
432/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään samalla kattoon Ps*kapökäleitä Turkuun...

... oonkin aina halunnu nähä... turut ja torit

Vierailija
433/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitön ketju! Parhaat naurut pitkään aikaan :D

Vierailija
434/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turut ja tortut?

Vierailija
435/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hiustyyli on sinulle painajainen, jossei kananprsetukkaa lasketa. Sori vaan Kvla-> voitto tuli teille🥇

Vierailija
436/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turut ja tortut?

Korvataanko niistä jotkut laskiaispullalla ja pierulla?Ainahan me voidaan vaihtaa siihen myös yks appiukko.

Vierailija
437/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillitön ketju! Parhaat naurut pitkään aikaan :D

Samaa mieltä💕

Tiesittekö muuten ettei Japanissa ole lainkaan ylipainoisia (tällä hetkellä)?

Ne on kaikki täällä reissussa - hah.

438/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

M34 ja latino kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Tanssitaitoisia tarvitaan mukaan, siis miehiä. Tangon taivuttelut johtaa helposti holvikaaren alle. Latinon matka päättyy vähän ennen. Tango ok, holvikaari nou nou, sanoo vaimonsa.

Hei Latino, ehitkö pyörähtää tänne reissuun kavereidesi kaa? Kiirettä sulla kai Raumojen välissä?

Täällä ollaan! Meinasi käydä kuin Lauri Tähkälle tuolla ulko-ovella. Ne kysyivät koronapassia. No sehän löytyi, mutta henkkarit eivät olleet minullakaan taskussa. Eivät meinanneet millään päästää sisään kun passissa ei suinkaan lukenut M34 ja Latino. Siinä sitten kauhea selvittely ja todistelu, mutta onneksi pääsin sisään kun näytin mun av-tilini ja viestini. Ja lupasin vielä yhden tangonkin keski-yöllä. Huh!

Ystävistäni sain mukaani Françoisin Ranskasta, Sergion Espanjasta ja Jeroenin Hollannista. En osaa sanoa heidän tanssitaidoistaan. Luultavasti tanssivat kuitenkin selvästi paremmin kuin Saimaaseessa. Opetusvideoista pitäisi olla jotain hyötyä. Holvikaaren alla ovat vapaata riistaa.

Tosi hienoa jos Jason Momoa tulee myös. Olen jo pitkään halunnut haastaa hänet Tomahawkin heittokilpailuun. Toivottavasti saan mahdollisuuden.

Kaikki halukkaat tangoilijat: parketilla nähdään!

Heip Latino. Hienoa et pääsit mukaan-> tangoilemisiin...

* kuiskaa: kun met oomma jo aikas monessa reissussa olt, niin etkös kohta jo ookki M35? Vai onkos tuo pysyvä, niinko syntymävuosi... ei uskois???

Mehän alamme olemaan jo vanhoja tuttuja! Tai nuoria oikeastaan. Mukava nähdä näillä kaikilla reissuilla.

M vaihtuu vasta syksyllä 35:ksi. Olisihan se ihan hienoa jos tango taittuisi vielä 87 vuotiaana, saa nähdä sitten vuosien päästä.

Tangoilemisiin!

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
439/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on luvannut antaa luxuspappahoitoja kaikille alle 25-vuotiaille, vaaleille naisoletetuille tarjoushintaan 299!

Vierailija
440/1028 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä reissulla haukautaan lihavia? Haukkumisen ymmärrän kyllä, mutta tuntuu ikävältä, kun minua haukautaan, enkä tiedä, mitä se edes tarkoittaa???