AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Jarkko voi mennä suohon kun ei saa ostaa alteregonaan talvitakkia.
Mitä tehdä, jos koronapassissa lukee Lauri ja henkilöllisyystodistuksessa nimi onkin Jarkko?
Onko siellä Rantasalmella paljon vapaita, rantatontin omistavia miehiä. En meinaa enää palata tältä reissulta Porvooseen. Haluan järven rannalle, jätän mieluusti merenrantamökkini. Löytyykö mies ja resortti? Jag talar även svenska.
Hejsan, Birgitta
Aattelin ottaa mukaan myös pitäväpohjaiset kengät.
M34 ja latino kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Tanssitaitoisia tarvitaan mukaan, siis miehiä. Tangon taivuttelut johtaa helposti holvikaaren alle. Latinon matka päättyy vähän ennen. Tango ok, holvikaari nou nou, sanoo vaimonsa.
Hei Latino, ehitkö pyörähtää tänne reissuun kavereidesi kaa? Kiirettä sulla kai Raumojen välissä?
Täällä ollaan! Meinasi käydä kuin Lauri Tähkälle tuolla ulko-ovella. Ne kysyivät koronapassia. No sehän löytyi, mutta henkkarit eivät olleet minullakaan taskussa. Eivät meinanneet millään päästää sisään kun passissa ei suinkaan lukenut M34 ja Latino. Siinä sitten kauhea selvittely ja todistelu, mutta onneksi pääsin sisään kun näytin mun av-tilini ja viestini. Ja lupasin vielä yhden tangonkin keski-yöllä. Huh!
Ystävistäni sain mukaani Françoisin Ranskasta, Sergion Espanjasta ja Jeroenin Hollannista. En osaa sanoa heidän tanssitaidoistaan. Luultavasti tanssivat kuitenkin selvästi paremmin kuin Saimaaseessa. Opetusvideoista pitäisi olla jotain hyötyä. Holvikaaren alla ovat vapaata riistaa.
Tosi hienoa jos Jason Momoa tulee myös. Olen jo pitkään halunnut haastaa hänet Tomahawkin heittokilpailuun. Toivottavasti saan mahdollisuuden.
Kaikki halukkaat tangoilijat: parketilla nähdään!
Heip Latino. Hienoa et pääsit mukaan-> tangoilemisiin...
* kuiskaa: kun met oomma jo aikas monessa reissussa olt, niin etkös kohta jo ookki M35? Vai onkos tuo pysyvä, niinko syntymävuosi... ei uskois???
Jään kans ootteleen vastauksia rantatonteista.
Lastentarhaa retriitin ajaksi? Voin tulla pitämään t. Anna P-k
Ostetaanko CM stä ne Phoebe neuletunikat kaikille? Ois kiva jos kaikilla joku yhdistävä me-henkeä nostattava asu. Siihen sopii kivasti leopardilegginssit ja croksit...kunnon kananpersetukka shokkivärein ja yhteensopivat rihkamakorut tampooninkoruja myöden kruunaa elämysmatkalookin täydellisesti. Cant weit, että päästään matkaan! Täältä tullaan häikäsemään koko Rantasalmi!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutama kanisteri Vaapukkamehua. Jäi siitä Saimaahaaseen-retkestä. Joko avaan kanisterit? Istun täällä bussin takaosassa tulkaa sievästi jonossa. Huom. Oma muki mukaan.
Eikö muistu mieleen vaapukkamehu ja helevetin painajaiset Saimaasessa. Kukaan älköön koskaan vaapukkamehhuun kajotko. EI KOSKAAN, TAI KATUMUS ON SUUREMPI KUIN SAVO KONSANAAN!
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä Rantasalmella paljon vapaita, rantatontin omistavia miehiä. En meinaa enää palata tältä reissulta Porvooseen. Haluan järven rannalle, jätän mieluusti merenrantamökkini. Löytyykö mies ja resortti? Jag talar även svenska.
Hejsan, Birgitta
Nå men. Skulle vi skaffa sådana som är grannar, så vi kunde fika tillsammans varje dag? Puss!
Margit
Joroinen är Paris i Savolax. Bara 30 km.
Vierailija kirjoitti:
Ostetaanko CM stä ne Phoebe neuletunikat kaikille? Ois kiva jos kaikilla joku yhdistävä me-henkeä nostattava asu. Siihen sopii kivasti leopardilegginssit ja croksit...kunnon kananpersetukka shokkivärein ja yhteensopivat rihkamakorut tampooninkoruja myöden kruunaa elämysmatkalookin täydellisesti. Cant weit, että päästään matkaan! Täältä tullaan häikäsemään koko Rantasalmi!
Tuliko sulla autocorrectilla toi Phoebe?
Sehän oli Phoepe.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö sinne yölennolla?
Voiko siellä mennä naimisiin?
Sara, Sabina, Wilma, Mirkka, Erika, Martina ja Nanna ilmoittautuivat jo ottamaan persekuvia terassille.
Voiko joku toimia sitten mun lohduttavana olkapäänä, jos taas vahingossa viinipäissäni oon ollu jonkun kilttimiehen kanssa sillain, vaikkei alunperin pitänytkään! Niissä on vaan joku sillä hetkellä harhaanjohtava viehätysvoima, että mun jalat on aina ihan hyytelöä, tiiä sitten voiks se tulla siitäki, ku koko illan jorannu, ku Ritva laulaa karaokessa lähes päättymätöntä demoa aikuinen nainen mä oon niin aidontuntusesti... mutta jokatapauksessa... että onkohan ketään aidosti enpaattista matkassa??
Vierailija kirjoitti:
Sara, Sabina, Wilma, Mirkka, Erika, Martina ja Nanna ilmoittautuivat jo ottamaan persekuvia terassille.
Hei mä tiedän! Viedään sinne kopiokone!
Tytöt voivat sitten istua kopiokoneen lasille ja ottaa kopsun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sulla autocorrectilla toi Phoebe?
Sehän oli Phoepe.
Siis tämä avaus on avausten parhautta. Emme mitenkään voisi elää ilman tietoa b/p? Miten tähän asti elimme, kun emme tätäkään tärkeyttä tienneet? Kyllä nyt CM-Pirkon korvat soi...
Vierailija kirjoitti:
Sanna ei valitettavasti pääse mukaan kun on koronakaranteenissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö sinne yölennolla?
Voiko siellä mennä naimisiin?
Otava är San Remo i savolax. Där kan du...
holvikaaren alla
Vaihtoon ja heti. Jutta vaihtoon myös.