AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Kommentit (1028)
Mikä on suurta lapsellista luksusta sinulle?
□ mäenlasku
□ nuoskalumi
□ vanukkaat
□ kieli pakkasella rautakaiteessa
□ muu, mikä?
Näin akateemisena vaativana asiantuntijana haluan vastinetta 11 568 euron nettopalkalleni. Voiko joku kertoa mistä löytyy lähin usb-pistoke?
Annika V ois kivaa seuraa. Kertois säät, ni vois aamuisin vaan lojua ahtaassa kurussa darrasuoja silmillä
Vierailija kirjoitti:
□ mäenlasku
□ nuoskalumi
□ vanukkaat
□ muu, mikä?
Läpimärät lapaset.
Vierailija kirjoitti:
Näin akateemisena vaativana asiantuntijana haluan vastinetta 11 568 euron nettopalkalleni. Voiko joku kertoa mistä löytyy lähin usb-pistoke?
Kuule. Tällä reissulla on niin luksusta, ettei ole sähköä edes. Revi siitä akis!
Minä vedän siellä lärmien lärvit, makso mitä makso. Tasoittelen sitten oloani 3000 eur kasvohoidossa seuraavana aamuna,
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt äkkiä vinkkejä pienituloisille, ehtiikö vielä säästämään reissulle? ja kattokaa joku sit siellä mun perään, kun jostain kumman syystä vedän aina puoleeni väkivaltaisia miehiä ja mulla on myös tapana elää yli varojeni, huoh.
Pärjäät ihan hyvin, tuollaisia on 90% suomalaisista naisjulkkiksista
Kun Mäntyharjun pojat lähti reissulle🎶🎶🎶
Niin Lärvätsaloo go go go jäi taa🎶🎶
Vaik siel on show... aikuisten oikeasti. Lärvätsalo on Mäntyharjussa!
Uskaliaimmat sinkut ja ne joilla jo biologinen kello tikittää voi kokeilla niiden peräkamaripoikien kanssa siellä sitä 90 days fiancee- juttua... Ensitreffit alttarilla on jo niin nähty, kauheeta selkäänpuukotusta ja kieroilua, kun esim"BFF"kaasokin nappaa sulhasen matkaansa. Ehkä parempi pysyä alkuun kuitenkin sillä"friends with benefits"linjalla ja kattoo rauhassa miten bondaa ja näyttääkö tuntosarvet yhtään samaan suuntaan...TISEetukin varmasti haluais päästä vähän junttijyskyttämään mammoja, mutta kattokaakin sitten, että ei heru. Nimittäin mä en sitte ainakaan lohduta, kun ootte jossain seiskan kannessa patjana. Joku raja sentäs sielläkin tytsyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule. Tällä reissulla on niin luksusta, ettei ole sähköä edes. Revi siitä akis!
Lärmin kuturesortti tarjoaa aitoa luxuxta sitä ymmärtäville ja todellisen rentoutuspaketin; katselet pimeässä pimeään metsään nälissäsi. Lomasi jälkeen kaikki tuntuu luxuxelta. Jopa miehesi.
Voitaisko muistojen kunniaksi siemailla sofistikoituneesti pullonsuusta taskulämmintä Marlin Helmeilevää Omenaviiniä? Kuka tulee rinkiin, minä tarjoan🍾🍾🍾🍾🍾🍾
Ei huolta, rauhallisia introventtinaisia löytyy kohta Rantasalmelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
□ mäenlasku
□ nuoskalumi
□ vanukkaat
□ muu, mikä?Läpimärät lapaset.
Liian pienet monot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lärmin kuturesortti tarjoaa aitoa luxuxta sitä ymmärtäville ja todellisen rentoutuspaketin; katselet pimeässä pimeään metsään nälissäsi. Lomasi jälkeen kaikki tuntuu luxuxelta. Jopa miehesi.
Tämä. Kotona Kauniit ja Rohkeat on korkeakulttuuria, täällähän ei oo etes telkkua. Voi ei. Eikä meil oo koton mitää vipotinta mil sais äänitettyä... c-kasetilta ei kaunarit kuulu väreissä.
No onneks puoliso lupas kattoo joka jakson ja sit näytellä ne mulle. Kyl tommonen mies on parhautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, tää oli paras tieto aikoihin, nimittäin mulla on toi MOTsähköyliherkkyys...eli minäkin uskallan lähteä mukaan kerrankin!
Vierailija kirjoitti:
□ mäenlasku
□ nuoskalumi
□ vanukkaat
□ muu, mikä?
Muu mikä eli väärä voitelu...havuja prkl tai heittäkää ees niitä foliohattuja ladulle, eiköhän niihinkin pahimmat paakut tarraa
Älä nyt. Riku ja Tunna on kutsuttu mukaan. Ne kertovat meille uima-altaan reunalla kaasunaamarit päässä miten maailma pelastetaan ja tarjoavat luomuviiniä ja nuuskaa.