AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
🎼Rantasalamen pojat lähti reissuhun 🎶🎶🎶
Rantasalamen pojat saa kohta montaa AV- mammaa!
🎵🎶🎵😊
Vierailija kirjoitti:
🎼Rantasalamen pojat lähti reissuhun 🎶🎶🎶
Rantasalamen pojat saa kohta montaa AV- mammaa!
🎵🎶🎵😊
Jospa rouva Larm odottaa poikia poreammeessa
Sitten ollaankin kaikki voitonpuolella.
Alkaakin tässä jo kyllästyttää nuo madventure-sällit, että ihan hyvä päästä muihin maisemiin ketoilemaan ja pohtimaan mihin nelikymppinen voisi vielä uudelleenkouluttautua...
Voiko pukeutua nansoon tai marimekkoon...ettette sitten ala pitämään mua jonain kukkahattutätinä?
Voi pukeutua ja yliopistossahan koulutetaan juuri psykoterapeutteja.
Antakaa nyt äkkiä vinkkejä pienituloisille, ehtiikö vielä säästämään reissulle? ja kattokaa joku sit siellä mun perään, kun jostain kumman syystä vedän aina puoleeni väkivaltaisia miehiä ja mulla on myös tapana elää yli varojeni, huoh.
Tämä tuleva reissu on kyllä maailmanlaatuisesti suurin uutinen ikinä.
Lähteekö Karoliina Pentikäinen kertomaan arjestaan?
Sitten voimme porukalla pohtia miksi Emmerdalessa/Salkkareissa?
Ja:
Harry ja Megham - asiallinen pohdinta
Ihanaiset AV-mammat voimme antaa teille "Boho-hierontaa" ja saamme "maljanne" soimaan!
Jos sanon yhdenkin lausahduksen, luuletteko voivanne arvata ammattini?
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt äkkiä vinkkejä pienituloisille, ehtiikö vielä säästämään reissulle? ja kattokaa joku sit siellä mun perään, kun jostain kumman syystä vedän aina puoleeni väkivaltaisia miehiä ja mulla on myös tapana elää yli varojeni, huoh.
Sijoita ja sijoita! Myös säästä 500 euroa kuussa!
Hans Välimäen luento oikeaoppisesta makaronilaatikon valmistuksesta suututtaa av-mammat kun ensin av-mammojen makaronilaatikko on haukuttu lyttyyn.
Änd tsast laik tät - mä en vaan kestä!!!
Sinkkulielämän jatkot ei rulaa. Ei.
Kandee pysyä naimisissa.
Voi kiitos peräkamnarin pojat, voi en kestä.Mutta kertokaahan mitä lausahduksia käytätte?
Tosi hyvä päästä tuulettumaan... menee hermot, kun toi tapailemani mies ei arvosta kotiruokaa ollenkaan. Mä valmistin sille vaivalla kunnon ruokaa, tiskit, sotkut ja kärytkin siivosin vimpanpäälle. Sitten toteaa vaan, että tilaamalla ois päässy helpommalla ja jopa paremman makuista...Ei helv... mikä tyyppi, ette arvaa että siinä vaiheessa mulla kiehahti!!! Pitäköön tunkkinsa ja ne tänään=ikinä ei jaksa kokata päivänsä täällä ihan rauhassa. Meikäläinen ottaa pelkän menolipun sinne Rantasalmelle!!!
Vierailija kirjoitti:
Hans Välimäen luento oikeaoppisesta makaronilaatikon valmistuksesta suututtaa av-mammat kun ensin av-mammojen makaronilaatikko on haukuttu lyttyyn.
Luennoikoo mitä lystää. Me emme korviamme lotkauta. Istuinrivit taitaa kaikua tyhjyyttään.
Jokkainen tietää, ettei loora voi mennä mitenkään pieleen, josson käytetty erittäin hyvin pestyä jauhenlihhaa. Oi aikoja oi tapoja - via dolores ja alea jacta est💕
(Olen siis melkein akateeminen - siskoni luki latinaa lukiossa)
Ja tampooneihin sitten viimeisen päälle hienot korut!
Vaihdoin jakauksen toiselle puolen päätä - kysykää, mitä haluatte.
En vastaa ilman veetuilua
En edes holvikaaren alta
En ilman tavarapaljoutta:(
En alennuskoodein
Enkä useamman elintason elämästä