AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Kuunnellaanko siellä metallia musiikkia vai biisejä, joita olen aina inhonnut?
Pitääkö pukeutua vain valkoisiin eikä lapsia mukaan?
Odotamme teitä AV-mammat innokkaina ja valmiina kaikkeen mukavaan.
Kylpyammeessa kuulemma poreilee… ajoittain. Mutta ne ei oo hyviä poreita.
Kylpyammeesta voi tulla raskaaksi, tai pyyhkeistäkin joskus.
Vierailija kirjoitti:
No matka on kuin minua varten, teen työkseni vaativaa asiantuntija työtä ja tahdon rentoutua.
Toivon, että villaan yöpöydälle on tuotu villasukat sekä rasiallinen itsetehtyjä pikkuleipiä.
Btw ihan ohimennen, keittiössä häärii varmasti keittäjä Kaarina? Se jonka kainalot haisee hielle ja kädet haisee käsivoide Lemon Juice & Glycerine.
Voi kumpa olisikin vaativa aisantuntijan työ. Minä olen vain vaativan vaimon aisankannattaja. T. Cuckoo
Siellä miehille ei tarjoilla kun ovat juoppoja kaikki.
Mä luulin, että koko Suomi leipoo 2022, mutta vitsit ku siistiä että ainakin me päästään matkalle!!
Onko Pauli Rantasalmi kotoisin Rantasalmelta?
Palaako hän takaisin sinne?
Eipä ookkaan mikään eräjormakohe.Mutta hiljaisuus hivelee tulijaa. Kiitos peräkammarin pojat, kohta tapahtuu...
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin vuosikymmeniä polttanut, piilojuoppo ja lihava huonokuntoinen selviää retkestä?
Toimiiko RantasalmellaTinder kenellekään?
Miten saisin naapurivillan miehet kiinnostumaan minusta?
Laita kökteilmekko (melko lyhyt), riittävän korkeat piikkarit tai polven yli saappaat (vrt. Erika Vikman) ja nuttura vinoon ja tietty kunnon sotamaalaus, kyllä me sillä saadaa naapurikioskissa viisarit värähtämään.
Ota ny resortin omistaja se virheellinen 0 pois hinnasta.Autokuormittain tulijoita, luxus jatkukoon.
Vierailija kirjoitti:
Kylpyammeessa kuulemma poreilee… ajoittain. Mutta ne ei oo hyviä poreita.
Kylpyammeesta voi tulla raskaaksi, tai pyyhkeistäkin joskus.
No mutta mahtavaa, mulla on siis oikeasti mahikset tulla siellä raskaaksi. Eeppistä! T. se melkein 30V.
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten tilasin netistä laatikollisen viiniä mukaan. Mitä mieltä siitä?
Oisko vielä vähän pohjiksi jäljellä, ettei tarvitse kuivin suin koko matkaa istua, kunnon pohjat tulevat halvaksi.
Onko oma torjuntatykki liioittelua? Pitääkö varautua idän uhkaan?
Riittää riittää, ny ei säästövinkkejä kysellä.
Jos Jussi Lampi tulee, olen mukana. Jussi on Suomen Jason.
Haamuviivoja pitää vertailla. niin korona-kuin raskaustestinkin viivat syyniin.
Matka kuluu rattoisasti, kun keksitään NessaRectumin siskolle nimiä. Vain w,x,c,q sisältävät nimet hyväksytään.
Vierailija kirjoitti:
Matka kuluu rattoisasti, kun keksitään NessaRectumin siskolle nimiä. Vain w,x,c,q sisältävät nimet hyväksytään.
Keksitään pirteitä nimiä. Ja matkalla ei veetuilla.
Lähteekö palstan parfyymifanit? Hitto mikä käry bussissa...Muita joita ärsyttää avantouimarit, vitsi jos ne patsastelee siellä menemään uimalakit jäässä tärkeenä...No, kyllä kai siellä rantaa riittää...