Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jotain sellaista elämästäsi, jota uskot toisien eniten kadehtivan.

Vierailija
15.05.2015 |

Yläpeukku jos kadehdit. Alapeukku jos et.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierottauduin sokerista enkä ole syönyt makeaa pian puoleen vuoteen. Laihduin viisi kiloa tämän seurauksena ja kieltämättä elämänlaatukin parani. Ja jostain syystä tämä ärsyttää yllättävän monia naisia aivan suunnattomasti.

Vierailija
2/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole velkaa ( ei ole koskaan ollut ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista virheistä huolimatta rakastan itsessäni kaikkea. En muuttaisi mitään.

No,en tiedä voiko minulle olla siitä kateellinen.

Vierailija
4/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis transsukupuoline nainen

Vierailija
5/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osallistuu kotitöihin yhtä paljon - ellei jopa enemmänkin - kuin minä. Pesee pyykkejä, kokkaa, imuroi, tiskaa. Ja ihan pyytämättä. Kavereiden kanssa keskustellessa on tullut ilmi, että tällainen on melkoinen aarre.

Vierailija
6/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mulla on mies joka hoitaa meidän lasta yhtä paljon ku minäki, jos ei enemmän. Ainakin tuntuu joitakin ystäviä kaihertavan. Yks sano suoraan että sen mies ei koskaan ollut esim vauvan kanssa vaunulenkillä ku ihmetteli että miten oon saanut sen lähtemään vaunuilla ulos...

Vierailija
7/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi/lapset heräävät ennen klo 8, mies hoitaa niitä automaattisesti klo 8:30 saakka arkisin ja viikonloppuisin myöhempäänkin (on aamuvirkku).

Vierailija
8/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeen ole mitään kadehtimisen arvoisia juttuja, ihan tavallista tylsää hohdotonta elämää vietän... Luettelen silti jotain mistä itse olen ylpein/onnellisin.

- Olen edelleen onnellisesti yhdessä ensirakkauteni kanssa. Paljon ollaan koettu vastoinkäymisiä eikä suhde ole ollut mikään täydellisen onnellinen satu, mutta ollaan selvitty kaikesta yhdessä.

- Minulla on todella ihana ja rakastava (lapsuuden)perhe. Olemme kaikki läheisiä ja tuemme toisiamme, näin on ollut aina. En pysty saamaan lapsia (mitä varmaan kukaan ei kadehdi) mutta siskoni lapset ovat minulle kaikki kaikessa, osallistun heidän elämäänsä hyvin paljon. Myös mieheni lapsuudenperhe on meille läheinen. Tulen heidän kanssaan toimeen hyvin, anoppi ei ole kauhistus vaan voimavara.

Vierailija
9/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesälomalla 8)

Vierailija
10/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan siivota joka päivä, joten meillä ei ole sotkuista tai likaista juuri koskaan. Ei löydy pyykki- tai tiskivuoria.

Vierailija
11/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen optimistinen ja onnelinen.

Vierailija
12/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on läheiset välit siskooni. Reissaamme yhdessä, käymme lenkillä, salilla, baarissa, shoppailemassa, kylpylässä jne.. Meillä on myös yhteisiä ja omia ystäviä. Ystävät <3

Vierailija
13/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paksut hiukset löytyy, pitkät ja hyväkuntoiset ainakin kampaajan mukaan.

Vierailija
14/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin alkuvuodesta tyttömäksi. Sain uuden ihanan työn puolentoista kuukauden päästä irtisanomisesta.

Vierailija
15/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku kadehtii selvästi sitä, kun olen voinut ja uskaltanut olla kotona monta vuotta. Nuorin lapsi menee syksyllä kouluun ja ainakin syksyyn asti olen vielä kotona.

Olen myös tyyppiä, joka ei liho. Kukaan ei ole kuitenkaan koskaan suoraan sanonut kadehtivansa, mutta se on asia mitä helposti voisi kadehtia.

Vierailija
16/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on komea mies, kauniit ja älykkäät lapset, ihana koti. Kateutta aiheuttaa ilmeisesti kuitenkin vain jaksaminen, harvemmin väsyn arkeen tai juhlaan, vaan energiaa riittää."

Myönnän avoimesti, että olen hyvästä jaksamisesta kateellinen. Minulla on juuri tällainen (myös perheellinen) fb-kaveri, joka ehtii yhden kesän aikana kiertää monta ulkomaanreissua ja kotomaassakin kaikki hyppylandiat, heti edellisen reissun jälkeen valmiina uuteen. Ja lastenkin synttäreillä on upeat teemakoristeet aina itse askarreltuna. Ja kyllä käy kateeksi. Olin itsekin ennen jaksava ja aktiivinen ihminen, mutta tällä hetkellä kremppainen, väsynyt, kuumeileva ja helppo saalis kaikenlaisille infektioille.

Jos itseltäni kadehdittavaa löytyy, niin ehkä se on se, että olen sellainen utelias, monessa kätevä ja helposti oppiva ihminen, joka hauskuuttuu opiskellessaan uusia asioita. Koko ikäni olen saanut kuulla vanhemmilta ihmisiltä, tutuilta ja vierailta, kuinka "lahjakas" olen ja kuinka saan tekemäni asiat näyttämään helpoilta. En oikein ymmärrä, miksi tällainen näyttää olevan niin haluttua, sillä olen huomannut, että määrätietoisella ja sitkeällä pyrkimisellä pötkii paljon pitemmälle elämässä.

Vierailija
17/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mua kadehditaan, mutta kehuja olen saanut hyvästä miehestäni, suloisista lapsistani, kauniista kodista ja positiivisesta asenteesta. Hyvän mielen kohteliaisuuksia pienten lasten äidille -tarkoitettu piristämään ja ilahduttamaan kiireisessä elämäntilanteessa. Kaukana kateellisuudesta, ennemminkin ystävällisyyttä ja empatiaa. :)

Vierailija
18/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:07"]Olen nuori.
- 19v.
[/quote]

Vanhus oot :)

t. 16v
[/quote]

Haha enpäs ole ;)

Vierailija
19/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:55"]

Teen itsenäistä työtä vapaan ammatin harjoittajana ja päätän työajoistani itse. Ei aamuherätyksiä...

[/quote]maksullinen nainen tai mies?

Vierailija
20/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:07"]Olen nuori. - 19v. [/quote] Vanhus oot :) t. 16v

[/quote]niin sinäkin ;) t. 14v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme