Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jotain sellaista elämästäsi, jota uskot toisien eniten kadehtivan.

Vierailija
15.05.2015 |

Yläpeukku jos kadehdit. Alapeukku jos et.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:52"]Kolme kaunista, älykästä lasta. Kaunis, suuri koti. Mukava, akateeminen mies, joka ansaitsee erittäin hyvin ja jonka kanssa jaamme kaikki rahat. Itsellä akateeminen koulutus ja koulutusta vastaava työpaikka. Paljon matkustelua ja kulttuuririentoja jne... Noh, toivottavasti edes joku kadehtii. [/quote] Sekö on sun päämäärä että joku kadehtii? Käsittämätöntä. Ällöttää.

[/quote]

Voi sua tosikkoa :)
[/quote]
Se että lähtee vartavasten ja ajatuksen kanssa luetteleen pinnallisimpia asioita mitä keksii ja sit piiloutuukin "hei, mä oon niin huumorintajunen ja vaan kusetan"- roolin taa, kertoo kyllä ihan tarpeeksi.
T. Tosikko jonka ei tarvi pätee tommosil asioilla kun on vähän niitä aidompiakin onnenlähteitä :) (mut tää cat fight ei kyl kieltämättä nouse sinne high light-listalle ;)

Vierailija
122/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tehdä työtä jota rakastan, en siis käy töissä rahan takia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne kateutta, vaikka elämäni ei olekaan täydellistä. Ystäviä kyllä kaipaisin, mutta kun olen koko elämäni niitä yrittänyt saada onnistumatta, ehkä en sitten heitä ansaitse.

Vierailija
124/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin nopeasti kaikki uudet asiat ja onnistun sekä osaan juttuja oikein ekalla yrittämällä. Mulla on nopeat hoksottimet ja maalaisjärkeä. (harmi vaan et oon työtön, menee työnantajilta kykyni hukkaan)

Vierailija
125/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin erota ja lähteä ajoissa huonosta liitosta.

Vierailija
126/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumiskustannukseni ovat 0€ suuren kaupungin keskustakaksiossa.