Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jotain sellaista elämästäsi, jota uskot toisien eniten kadehtivan.

Vierailija
15.05.2015 |

Yläpeukku jos kadehdit. Alapeukku jos et.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole minkäänlaisia ulkonäkööni liittyviä alemmuudentunteita. Olen ylipainoinen enkä jaksa laittautua, mutta se ei haittaa minua pätkääkään.

Vierailija
42/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Monacossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hoitaa lapsia ja kotia yhtä paljon kuin minä, ja oli hoitovapaallakin 1,5 vuotta. (Ja on komeakin ja miehekäs, ei tossuni alla, vaan tekee hommat itsenäisesti ja omalla tavallaan).

Vierailija
44/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisen kauniit silmät.

Vierailija
45/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:45"]

Nro 97 jatkaa...nron 94 kanssa samaa mieltä! En ole vuosiin enää ollut kateellinen. Miten se voisi olla pois minulta jos toisella on jotain mitä minulla ei? En kuitenkaan saisi tässä elämässäni sitä mitä toisella on, ainoastaan sen mitä minulla on kuuluu minulle. Ja ajatus siitä etten itse voisi iloita ääneen omasta onnestani koska pitäisi miettiä että toinen voi olla asiasta kateellinen on väärin, sillä silloin toinen ihminen rajoittaisi minun elämääni sillä että minun pitää niellä omat asiani enkä saa niitä vapaasti ilmaista.

Koen saavani ihan hirveästi siitä että voin iloita sekä omasta että toisen onnesta!!!

[/quote]Sanoit aika pitkälti sen mitä ajattelen, mutta jätin kirjoittamatta (joskus saanut nenilleni kun olen kertonut näitä ajatuksiani). Kiva että meitä on muitakin :)

# 94

Vierailija
46/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta ja hyvää itsetuntoa. Tiedän tekeväni asioita, joita jotkut eivät voi tehdä koska muiden reaktiot kiinnostavat liikaa.

Vierailija
47/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on keskimääräistä isompi.

Vierailija
48/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:29"]

Hyvä suhde teiniin. Tosin on tässä tehty töitä sen eteen!

[/quote]

Toivottavasti tässä suhteessa on kyse vanhemmuudesta ;) yläpeukutin.

Vierailija
49/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä monialaisuuttani saattaa joku kadehtia. Itse olen välillä katkera joistakin asioista, liittyen haastavaan lapsuuteeni ja menetettyihin mahdollisuuksiin. Työstän asiaa, voisin sanoa olevani kateellinen niille jotka eivät ole kateellisia.

Vierailija
50/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no tiedän, että moni on kateellinen menestyksestäni uralla ja koulutustaustastani. Totta puhuen ei siinä ole mitään syytä olla kateellinen, sillä olen maksanut kovan hinnan tästä mm. vapaa-ajan puutteena. Itse kuitenkin nautin haasteista ja täysillä tekemisestä, joten minullehan tuo on ollut mielekästä. Mutta ei varmasti olisi monelle muulle.

Yksi mikä tuli mieleeni, mitä ei ainakaan yksikään tuttava ole myöntänyt, voisi olla se että mieheni on ollut kotona kasvattamassa lapsiamme kun minä olen tehnyt uraa. Mies siis itse halusi, ja onkin aivan loistava niin pienten vauvojen kuin uhmistenkin kanssa. En usko että olisi ollut niin hyvä äiti, mitä hän on ollut isä, vaikka riittävän hyvä äiti olenkin :)

Minä itse olen kateellinen niille, joilla on aikaa ja energiaa lomailla joka kesä koko perheen kanssa pidemmän aikaa jossain ulkomailla tms. Olen myös kateellinen, jos toisilla on aikaa laittaa puutarhaa, sisustaa. Mutta se on sellaista hyvänlaatuista kateutta kuitenkin, me kaikki itse valitsemme miten aikamme käytämme.

Vierailija
51/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:12"]Hyvä parisuhde. Tätä arvostan itsekin, koska olen kerran eronnut ja elänyt todella huonossa parisuhteessa. Lisäksi minulla on hyvä, varma työpaikka ja olen varakas.

En kuitenkaan usko, että näitä asioita minussa kadehtidaan. Ainakaan kenenkään sellaisen taholta, jolla on minulle merkitystä. Lähimmät ystäväni ja tuttavani ovat vain iloisia hyvästä parisuhteestane ja tuskin he edes tietävät todellista varallisuuttani. Raha-asioilla ei ole merkitystä, eikä niistä puhuta.
[/quote]

Raha-asioista ei puhuta vain silloin kun ne eivät tuota ongelmia.

Vierailija
52/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkihara tukka.

Vierailija
53/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset vain tietäisivät, että varallisuuteni on paljon isompi kuin ikäisilläni keskimäärin. Mutta he eivät tiedä. 

Vierailija
54/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:12"]

Miehelläni on keskimääräistä isompi.

[/quote]

Niin on munkin miehellä :D 18 cm halkaisija 6 cm. Joo laskin ja mittasin :D Aikasemmilla  oli niin mitättömät että oli pakko ottaa nykyiseltä mitat :D

Vierailija
55/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työpaikka unelma-ammatissani.

Vierailija
56/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori, nätti, fiksu, huumorintajuinen, tasapainoinen ja mukava. Minulla on hyväpalkkainen, monipuolinen työ

Vierailija
57/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valtion virka, työtä sopivan vähän, saan palkkaa yli viisi tonnia ja pääsen usein ulkomaan työmatkoille kivoihin seminaareihin. Ja lomaa vuodessa 38 arkipäivää ja päälle lomarahavapaat 16 päivää...

Vierailija
58/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan vaaleat ja kauniit hiukset sekä vartaloon sopivat suurehkot rinnat (75E).
Olen 22v, valmistunut korkeakoulusta ja minulla on kiva työpaikka (ei vissiin tänäpäivänä työtkään ole itsestäänselvyys).

Vierailija
59/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lempeä ja kiltti persoona. Olen ollut riidoissa jonkun kanssa viimeksi viisitoistakesäisenä. Lisäksi saan kehuja ulkonäöstäni livenä lähes päivittäin, tutuilta ja tuntemattomilta.

Vierailija
60/126 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:52"]Kolme kaunista, älykästä lasta. Kaunis, suuri koti. Mukava, akateeminen mies, joka ansaitsee erittäin hyvin ja jonka kanssa jaamme kaikki rahat. Itsellä akateeminen koulutus ja koulutusta vastaava työpaikka. Paljon matkustelua ja kulttuuririentoja jne...

Noh, toivottavasti edes joku kadehtii.
[/quote]

Miksi mm. tätä postausta alapeukutettiin? Mielestäni tuo alapeukutus kertoo nimenomaan enemmän suomalaisen asenteesta toisen "menestykseen".