Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne ilmaisevat haluavansa seksiä?

Vierailija
15.05.2015 |

Siis, jos eivät sano ihan suoraan. Minua joskus huvittaa, kun varma merkk siitä, että miehellä on seksi mielessä on se, että se on vaihtanut tiskit tiskariin ja laittanut koneen päälle! Toinen on sitten se, että kun normaalisti puuhailee iltaisin omiaan lasten nukkumaanmenon jälkeen, niin tuleekin pyörimään minun ympärilleni, mutta ei välttämättä puhu mitään. Tulee viereen istumaan ja kysyy korkeintaan, että koska olen menossa nukkumaan. Ollaan oltu iät ajat yhdessä ja silti on välillä niin vaikea sanoa suoraan, mitä mielessä on. Olen kyllä pyytänyt, että kertoisi, niin voisi itsekin asennoitua siihen nukkumaanmenoon" vähän eri tavalla eikä kömpisi sänkyyn vasta siinä vaiheessa, kun silmät ei enää pysy auki... Ehdotan kyllä itsekin joskus, mutta parempaa kyytiä saa, kun aloite tulee miehen puolelta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:40"]

Saamari kun ottaa päähän! Olisi MIES ja ottaisi minut kyselemättä!

[/quote]

Kaipaat siis raiskausta.

Vierailija
2/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa silittelemään tai sanoo suoraan. Ei kovin yllätyksellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin vakio, että saunan jälkeen lauantaisin. Ei paljon tarvitse kummankaan elehtiä. 

Tylsempää ei voi olla. Olen harkinnut rakastajaa, kun vielä aika kaunis olen. Vuodet ne vain vierii tässä yksitoikkoisuudessa seksuaalisuuden osalta. Ja muutenkin, eipä enää pahemmin tehdä muutakaan yhdessä. 

Vierailija
4/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
5/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi etsiytyy pepulle kävellessämme kaupungilla tai tulee kiehnäämään,pusuttelee ja hipelöi

Vierailija
6/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärää ympärillä ja yrittää hivuttautua lähelle.
Saamari kun ottaa päähän! Olisi MIES ja ottaisi minut kyselemättä! Ärsyttää tuollainen epämääräinen räpellys!! Ja lopulta se olen minä joka hoitelee hommat hänen maatessa lahnana.

Vierailija
7/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei mitään kysele. Jos tekee mieli, hän OTTAA minut. Ei auta vaikka olisi puuro palamassa pohjaan tai myöhästyisin töistä, hän repii mut makkariin kuin luolamies, painaa kasvoni tyynyyn ja.. no tiedättehän te ;))

Vierailija
8/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittelee olkapäitään, ojentelee käsiään ja venyttelee. En tiedä, ajatteleeko sen näyttävän kutsuvalta/kiihottavalta.

Vierailija
9/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy haluanko MINÄ munaa. Koska kokee sen heikkouden osoituksena, jos ilmaisee itse haluavansa minulta mitään.

Vierailija
10/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy/ehdottaa suoraan. Toimivaa kun on pieniä lapsia. Itse en yleensä kysy suoraan vaan kiehnään.

Vierailija
11/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelee haarojaan. Kai asettelee jo hieman pullistunutta elintään paremmin housuihin :D

Vierailija
12/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo että hänen tekee mieli pillua tai jotenkin noin :D seksi aika vähissä kun on 3 pientä lasta, mutta noilla sanoilla mies "viettelee" mut
exä tuli hakkaamaan munan kanssa poskille, joten on tää parempi, mut on kyl molemmat aika säälittäviä :D

Vierailija
13/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:35"]

Meillä on niin vakio, että saunan jälkeen lauantaisin. Ei paljon tarvitse kummankaan elehtiä. 

Tylsempää ei voi olla. Olen harkinnut rakastajaa, kun vielä aika kaunis olen. Vuodet ne vain vierii tässä yksitoikkoisuudessa seksuaalisuuden osalta. Ja muutenkin, eipä enää pahemmin tehdä muutakaan yhdessä. 

[/quote]

Miksi olet suhteessa enää ollenkaan?

Vierailija
14/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:46"]Kysyy haluanko MINÄ munaa. Koska kokee sen heikkouden osoituksena, jos ilmaisee itse haluavansa minulta mitään.
[/quote] Arvatkaa onko ihan vitun ahdistavaa. Eroaisin jos ei olisi pieniä lapsia. Tunnen itseni totaalisen epähaluttavaksi.

Vierailija
15/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kysy suoraan, niin sängyssä ollessamme tulee päälle pussailemaan tai alkaa pussailla kaulan ja korvien seutua. Tähän mennessä on toiminut aina. :D

Vierailija
16/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo:
"Rakas on sen näköinen että haluaa munaa" Sitten halii ja pusii ja vähän läpsii :)
TAI nostaa syliin ja kantaa makuuhuoneeseen vastustelin tai en.

Vierailija
17/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä tuli hipelöimään takapuoltani, kun muuten ei juuri kosketellut. Ei koskaan ymmärtänyt, miksi minua ärsytti, että ainoa saamani kosketus on seksuaalista ja tarkoittaa, että hän haluaisi panna. Toinen tapa oli, että nukkumaanmennessä hän hivuttautui lähelleni ja saattoi kysyä tyyliin "saanko vähän koskea pimppiä" ...... Tai "saanko koskea sua kun hoitelen itseni".

Hirvein ikinä oli "saanko koskettaa pippelillä pyllyä". Oikeasti. Melkein kolmekymppinen jätkä.

Meillä oli siis loppuvaiheissa hyvin olematon seksielämä.

Vierailija
18/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:35"]

[/quote]

Miksi olet suhteessa enää ollenkaan?

[/quote]

Se klassinen: eli meillä on yhteisiä lapsia kaksi. En pelkän tylsyyden takia haluaisi rikkoa perhettä. Mies on ihan kunnollinen ja päällisin puolin menee aivan hyvin. 

Kaipaan vain muuta. En oikein tiedä itsekään mitä. Intohimo laskee puolessa vuodessa joka tapauksessa. Jotenkin henkinen yhteyskin on latistunut fyysisen ohella. 

Vaikea tilanne, joka on tuttu varmasti monelle. 

Vierailija
19/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:52"]Jos ei kysy suoraan, niin sängyssä ollessamme tulee päälle pussailemaan tai alkaa pussailla kaulan ja korvien seutua. Tähän mennessä on toiminut aina. :D
[/quote] Oih, juuri tuollaista lähestymistä kaipaisin!

Vierailija
20/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:45"]Pyörittelee olkapäitään, ojentelee käsiään ja venyttelee. En tiedä, ajatteleeko sen näyttävän kutsuvalta/kiihottavalta.
[/quote]

Tää on ihana! Onhan se nyt hyvä venytellä ennen suoritusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän