Kävin eilen yläsilmäluomen plasmahoidossa ja nyt järkyttävä turvotus
Onko kukaan teistä käynyt yläsilmäluomen plasmahoidoissa? Kävin eilen illalla sellaisessa,se oli LCN plasmahoito, joka tehtiin yläsilmäluomille ja jo muutaman tunnin kuluttua silmäluomeni turposivat niin, että nyt pystynvain pitämään silmiäni raollaan auki. Toki odotin, että pientä turvotusta voisi tulla, mutta en näin voimakasta.
Kiinnostaa myös kuulla, millaisia tuloksia saitten plasmahoidolla, että olitteko tyytyväisiä.
Ainakin nyt tuntuu, että en ainakaan ennen 50. Vuoden ikää enää käy tällaisissa näin voimakkaissa kauneushoidoissa. Jatkossa minulle riittää tavalliset kosmetologin kasvohoidot.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Seuraan. Kosme suositteli minulle sitä
Minäkään en ollut koskaan edes kuullut tästä hoidosta, kunnes viime maaliskuussa kävin Hydrafacial -ihonpuhfistuksessa ja silloin kosmetologi itse ehdotti minulle, että hänen mielestään minä hyötyisi siitä nimenomaan silmäluomien kohotukseen. Eilen sitten kävin toisella kosmetologilla, joka tarjoaa saman palvelun huomattavasti halvemmalla (pienempi paikkakunta), ja hän oli myös sitä mieltä, että minä hyötyisi siitä. Ajattelin, että jos kaksi kosmetologia tätä minulle suosittelee, niin kai sen on oltava hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko nimenomaan yläluomille ? Minkä ikäinen sinä olet? Minä olen 35-vuotias.
Ap
Ap[/quote]
Joo, että yläsilmän luomi???
Se on silmän yläluomi!!!
Ei muuta.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko nimenomaan yläluomille ? Minkä ikäinen sinä olet? Minä olen 35-vuotias.
Ap
Yläluomille ja olen nyt 49 vuotta.
Olen miettinyt leikkaustakin, mutta se on tosi kallis ja yläluomien pitäisi kai jo valua pahasti silmille. Minulla olisi vielä mahdollisuus tuohon plasmahoitoon. Jos se siis todellakin tehoaisi.
Oliko hoitosi minkä hintainen?
Vierailija kirjoitti:
Oliko hoitosi minkä hintainen?
250€, eli edullinen siihen nähden, että joissain paikoissa pyydetään jopa 400€.
Mun mutsi kävi 65-vuotiaana yläluomileikkauksessa ja hän on ollut tosi tyytyväinen.
Onko alasilmäluomi pyllynreiän vieressä?
Pidä jääpussia silmien päällä. Välillä taukoa ja taas uudestaan.
Mä olen käynyt. Turvotus laskee kyllä. Tulosten pysyvyys vaihtelee, mutta mulla ne on säilyneet erittäin hyvin. Alle 50-vuotiaat hyötyy tuosta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt. Turvotus laskee kyllä. Tulosten pysyvyys vaihtelee, mutta mulla ne on säilyneet erittäin hyvin. Alle 50-vuotiaat hyötyy tuosta kyllä.
Kiva kuulla!
Mitä siinä siis tehdään yläluomelle?
Huonoja kokemuksia kosmetologien hoidoista, menen suoraan yläluomien leikkaukseen kun aika on.