Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junttikatkerikko äänestää persuja

Vierailija
18.04.2015 |

Entinen sossudemarin kannattaja antaa äänensä nyt ps:lle, kun kuvittelee, että pesut pelastavat köyhtyneen luuserin yhteiskunnan elätin suostaan mukamas ylös. Ja kun ihan itse on sinne suohonsa upottautunut, kun ei ole ollut älyn jakamistilaisuudessa läsnä jo aikoinaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:36"]

Mun ehdokkaani on diblomi-insinööri, neljän lapsen äiti ja PERSU;-) kaiken lisäksi hän on vielä äärettömän upea nainen, myös ulkomuodoltaan. Harvassa paketissa, kauniit kasvot, hyvä käytös ja äly!!

[/quote] Mikä on diblomi? Onko se vähän kuin diplomi, mutta joku tuunattu versio??

No joo. Kielioppi kertoi ehkä jo tarpeeksi siitä millaiset ihmiset niitä persuja oikein äänestää.

Vierailija
2/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:36"]

Mun ehdokkaani on diblomi-insinööri, neljän lapsen äiti ja PERSU;-) kaiken lisäksi hän on vielä äärettömän upea nainen, myös ulkomuodoltaan. Harvassa paketissa, kauniit kasvot, hyvä käytös ja äly!!

[/quote] Mikä on diblomi? Onko se vähän kuin diplomi, mutta joku tuunattu versio??

No joo. Kielioppi kertoi ehkä jo tarpeeksi siitä millaiset ihmiset niitä persuja oikein äänestää.
[/quote]
Kyllä äänestäjissä on myös meitä korkeakoulutettuja, jotka osaavat kirjoitussäännöt. Kielioppiin ihastuneen olettaisi muuten osaavan myös pilkkusäännöt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu ketä kukakin äänestää? Suomessa saa äänestää ihan vapaasti omien halujensa mukaan, joten pidä huoli vain omasta äänestäsi.

Vierailija
4/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulan kantaan ap. Sinne peiliin kun on niin kovin vaikea katsoa.

Vierailija
5/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:41"]

Entinen sossudemarin kannattaja antaa äänensä nyt ps:lle, kun kuvittelee, että pesut pelastavat köyhtyneen luuserin yhteiskunnan elätin suostaan mukamas ylös. Ja kun ihan itse on sinne suohonsa upottautunut, kun ei ole ollut älyn jakamistilaisuudessa läsnä jo aikoinaan.

[/quote]

"Älyn jakamisilaisuudessa - -" Mitä tuollainen pupellus tarkoittaa?

Vierailija
6/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juntti ja äänestin persuja. Entä sitten?

Vierailija
7/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat kovan paikan edessä kun ehkä joutuvat lunastamaan lupauksensa.

Vierailija
8/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain todeta, että aloituksista ja monista vastauksista päätellen aika harva palstailijakin on ollut paikalla älyä jaettaessa. 

Vierailija
9/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean myös, että ap ilmeisesti kuuluu siihen ryhmään ihmisiä, jotka äänestävät sen perusteella, mihin viitekehykseen haluaisivat kuulua, eli unelmoivat. Eivätkä ymmärrä politiikasta tuon taivaallista, tosin tämähän kävi jo aloituksesta selville.

Vierailija
10/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerikolta kuulostat myös itse ap.

Vierailija
11/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotko kaikkia yhteiskunnan elättejä köyhiksi luusereiksi joille ei ole älyä jaettu? Kutsuit juuri 80% somaleista köyhiksi luusereiksi joille ei ole älyä jaettu.

Miksi olet rasisti?

Vierailija
13/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa nyt ihan oikeasti jos Persut olisi hallituksessa: joka päivä olisi kohu jostain heidän typerästä mokastaan, menisi kaikki aika ja meidän veronmaksajien rahat niiden selvittämiseen. Iltapäivälehdet oikein juhlisivat!

Ja sitten he yrittäisivät väen vängällä toteuttaa niitä omia "lakejaan", ja sitten olisi jatkuvasti ongelma, että perustuslain, muiden lakiemme, EU:n lainsäädännön ja kansainvälisten sopimusten takia nuo lakialoitteet olisivat laittomia. Eli menis hukkaan sekin homma, muut kyllästyisivät ja Persuja äänestäneet pettyisivät.

Lisäksi Persut ovat saanet tyhmemmät köyhät agitoitua mamujutuilla siihen että luulevat Persujen puolustavan vähävaraisia --- vaikka leikkausta leikkauksen päälle on köyhälle kansalle odotettavissa jos Persut voittaa.

Vierailija
14/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:48"]Naulan kantaan ap. Sinne peiliin kun on niin kovin vaikea katsoa.
[/quote]

Sanoo kokomusriistäjä minäminä tyyppi.

Vierailija
15/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:33"]Katkerikolta kuulostat myös itse ap.
[/quote]

Kai se harmittaa kun kokoomus tippuu hallituksesta.

Vierailija
16/16 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:04"]Totean myös, että ap ilmeisesti kuuluu siihen ryhmään ihmisiä, jotka äänestävät sen perusteella, mihin viitekehykseen haluaisivat kuulua, eli unelmoivat. Eivätkä ymmärrä politiikasta tuon taivaallista, tosin tämähän kävi jo aloituksesta selville.
[/quote]

Tämä on valitettavan totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi