Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne ilmaisevat haluavansa seksiä?

Vierailija
15.05.2015 |

Siis, jos eivät sano ihan suoraan. Minua joskus huvittaa, kun varma merkk siitä, että miehellä on seksi mielessä on se, että se on vaihtanut tiskit tiskariin ja laittanut koneen päälle! Toinen on sitten se, että kun normaalisti puuhailee iltaisin omiaan lasten nukkumaanmenon jälkeen, niin tuleekin pyörimään minun ympärilleni, mutta ei välttämättä puhu mitään. Tulee viereen istumaan ja kysyy korkeintaan, että koska olen menossa nukkumaan. Ollaan oltu iät ajat yhdessä ja silti on välillä niin vaikea sanoa suoraan, mitä mielessä on. Olen kyllä pyytänyt, että kertoisi, niin voisi itsekin asennoitua siihen nukkumaanmenoon" vähän eri tavalla eikä kömpisi sänkyyn vasta siinä vaiheessa, kun silmät ei enää pysy auki... Ehdotan kyllä itsekin joskus, mutta parempaa kyytiä saa, kun aloite tulee miehen puolelta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo: "Käänny!".

Ei muuta.

Vierailija
22/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:40"]

Häärää ympärillä ja yrittää hivuttautua lähelle. Saamari kun ottaa päähän! Olisi MIES ja ottaisi minut kyselemättä! Ärsyttää tuollainen epämääräinen räpellys!! Ja lopulta se olen minä joka hoitelee hommat hänen maatessa lahnana.

[/quote]

Nykypäivän miehille on taottu takaraivoon, että ottaminen on raiskaus. Siksi pitää ensin varmistua siitä, että toinen on myös halukas. Kääntöpuolena on tietysti jonkun mielestä seksielämän latistuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua seksiä, joten en tiedä.

Vierailija
24/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Kerran keskustelimme asiasta: kysyin, miksi aina minun pitää tehdä aloite, ja ehdotin, että hän joskus kertoisi, kun tekee mieli. "Munhan tekee mieli koko ajan" !

Vierailija
25/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpyttelee hermostuneena puhelintaan jonkin aikaa, sitten sanoo menevänsä käymään salilla, töissä tai jossain ja katoaa muutamaksi tunniksi kotoa. Sitten kun tulee takaisin, hermostuneisuus on kadonnut, huomaan että on saanut.

Vierailija
26/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen eri huoneessa, tulee luokseni ja sanoo lämpimällä äänellä: "tule!" Ja ottaa kädestä kiinni ja ohjaa makkariin :D toimii aina.

Vierailija
27/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten milloinkin mutta pakko jakaa yksi kerta joka on jäänyt mieleen:

Sohvalla möllöteltäessä mies pieraisi ja tokas että se oli soidinkutsu, haistatko testosteronin?

:D Ei kovin kiihottavaa mutta nauroin ainakin. Ja kyllä me sänkyyn päädyttiin..

Vierailija
28/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:34"]Alkaa silittelemään tai sanoo suoraan. Ei kovin yllätyksellistä.
[/quote]

Meillä kanssa aina se hirveä silittely.. Ei aina oikein nappaa, sanoisi suoraan, menee halu siitä AINAISESTA silittelystä ja kaulan pussailusta..

Vierailija
29/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään mitään kysellä, sanattomia sopimuksia että illalla nussitaan, on välillä syntynyt päivän aikana kun molempia panettaa ja lapsi hereillä.

Yleensä vaan ottaa, aika rajustikkin "raahaa" mut makkariin/sohvalle/suihkuun/keittiöön ja alkaa siellä sitten lämmitellä mua "väkisin", koska mies tietää että tykkään sellaisesta. :3

Vierailija
30/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mennäänkö hetkeks sängylle lepäilemään?"

Vierailija
31/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus päivällä vaikkapa kirjaa lukiessani tulee viereen, suutelee kaulaa ja korvia tai muita intiimejä paikkoja.

Iltaisin harrastettava seksi on meille lähes rutiini. Mies tulee yleensä viimeisenä hammaspesulta. Sänkyyn tultuaan hän silittelee ja riisuu alusvaatteeni. Siitä sitten jatketaan.

Vierailija
32/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee takaapäin halaamaan, suutelee kaulaa, niskaa, korvia, ja kohta tunnenkin kovettuvan kalun takapuoltani vasten. Mmmmm, toimii, ainakin mulle ;)

Vierailija
33/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:35"]

Meillä on niin vakio, että saunan jälkeen lauantaisin. Ei paljon tarvitse kummankaan elehtiä. 

Tylsempää ei voi olla. Olen harkinnut rakastajaa, kun vielä aika kaunis olen. Vuodet ne vain vierii tässä yksitoikkoisuudessa seksuaalisuuden osalta. Ja muutenkin, eipä enää pahemmin tehdä muutakaan yhdessä. 

[/quote]

En sano tätä loukatakseni vaan herättääkseni. Mitä olet itse tehnyt tilanteen parantamiseksi?

On nimittäin hyvin mahdollista, että miehellesi on samat ajatukset. Molemmat tuntee ettei oikein saa mitä haluaisi eikä siksi jaksa itsekään juuri panostaa. Sitten ollaan ajauduttu tuohon kerran viikossa pimeässä peiton alla rytmiin. Kuulostaa siltä, että teidän pitäisi puhua vakavasti suhteestanne muutenkin.

Vierailija
34/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin jo useamman kerran tätä ketjua lukiessa. Tää pitäis näyttää kaikille ukkomiehille. Tietäis, mitä ei ainakaan pitäisi tehä.

Vierailija
35/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin vakio, että saunan jälkeen lauantaisin. Ei paljon tarvitse kummankaan elehtiä. 

Tylsempää ei voi olla. Olen harkinnut rakastajaa, kun vielä aika kaunis olen. Vuodet ne vain vierii tässä yksitoikkoisuudessa seksuaalisuuden osalta. Ja muutenkin, eipä enää pahemmin tehdä muutakaan yhdessä. 

[/quote]

No ota sitten ero! Kuvottavaa tuollainen että ensimmäinen ratkaisu on pettäminen.

Vierailija
36/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystävä tarttui rintaani peukalo-etusormi -otteella, sanoi "nam nam" ja avasi suunsa ja silmänsä omituisesti ammolleen isoon hymyyn. Tuo oli niin luotaantyöntävää, että seksi ei olisi voinut siirtyä mielestäni enää kauemmaksi, eikä siis onnistunut kertaakaan.

Sama mies suhtautui oudosti minun aika perinteisiin vihjauksiini seksistä: hän avasi suunsa ammolleen muutamaksi sekunniksi. Toinen versio oli suu ammollaan ja kieli ulkona. Seksiä siis oli vain suhteen alkuaikoina eikä silloinkaan muutamaa minuuttia pitempään. En tiedä, mitä mies halusi muutenkaan, joten exiä ollaan.

"Sen oikean" kanssa ei tarvitakaan muuta kuin pieni tönäisy, puoli sanaa tai "semmoinen" katse. Tai sitten mennään suoraan asiaan. :)

Vierailija
37/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hieron naisen rennoksi ja sitten dippaan ketun koloon

Vierailija
38/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ota sitten ero! Kuvottavaa tuollainen, että pettämistä pidetään jonakin ratkaisuna ongelmiin.

Vierailija
39/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä otti mun paidan pois päältä ja alkoi lutkuttaa rintaa kuin vauva. Hyi saatana, halut katos täysin sillä hetkellä... Joskus vielä toisteli ''olen vauva'' ja tuijotti suoraan silmiin. Monta kertaa sanoin, että en tykkää siitä, että se jäädyttää halut välittömästi, mutta oli ehkä hetken tekemättä sitä ja jatkoi. Exä oli muutenkin 190cm/80kg, ei mikään pieni.

Tuo on ainoa asia, mikä on saanut minulta halut katoamaan ja argh hyi, en ymmärrä miksi sen piti tehdä se aina uudestaan ja uudestaan! Kehtas joskus loukkaantua, kun nousin sängystä ja painelin suoraan suihkuun jättäen kaiken kesken, kun teki tuota. Vaikka. Sanoin. Siitä. Joka. Ikinen. Kerta. No nyt on exä ja syystäkin, oli muutenkin vähän erikoinen...

Vierailija
40/40 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä koskaan tullut mieheltä aloitetta vaikka nuoria parikymppisiä ollaan ja 3v yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi