En haluaisi seurustella, koska sitten joutuisi esittelemään miesystävän omille vanhemmille ja suvulle
Se olisi varmasti todella awkward. Helpompaa harrastaa irtosuhteita, koska näistä ei tarvitse kertoa kenellekään.
Kommentit (26)
Tiedän tunteen. Tapailen vain korkeakoulutettuja miehiä ja en halua, että nämä tasokkaat miehet joutuisivat tapaamaan kouluttamattomat junttivanhempani ja sisarukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeätkö vanhempiasi?
Vähäsen juu
ap
Mikä sinua siinä hävettää? Pelkäätkö vanhempiesi sanovan jotain typerää poikaystäväsi kuullen, jota joudut häpeämään?
Miks pitäis esitellä? Ehkä joskus ennenmuinoin oli tällainen tapa mut ei nykyisin tartte jos ei itse halua.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla vielä teini tai korkeintaan opiskelija. Katsotaan sitten uudestaan kun aikuistut.
Olen 30-vuotias.
ap
Eli jos et enää opiskelija, niin sisäisesti teini vielä kuitenkin, kuten nykykolmekymppiset tuppaavat olemaan :/ Koittakaa nyt aikuistua!
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeätkö vanhempiasi?
Vähäsen juu
ap
Mikä sinua siinä hävettää? Pelkäätkö vanhempiesi sanovan jotain typerää poikaystäväsi kuullen, jota joudut häpeämään?
Pelkään. Ja pelkään sitä kun puheenaiheet olisivat heillä niin junttimaisia. Tapailen koulutettuja, kielitaitoisia ja sivistyneitä miehiä, jotka harrastavat taiteita ja kulttuuria. Vanhempani syövät launtaimakkaraa, katsovat jääkiekkoa ja eivät osaa edes puhua englantia.
Laadukkailla miehillä on naisia mistä valita, joten miksi he hyväksyivät tällaisesta taustasta tulevan naisen? Parempi siis olla esittelemättä miestä suvulle ollenkaan.
ap
Olen seurustellut kohta kaksi vuotta enkä ole esitellyt kumppania vanhemmilleni/suvulle. Varmaan jossain kohti tapaavat jos suhde jatkuu pidempään, mutten tunne erityistä tarvetta mennä erityisesti esittelemään yhtään ketään sukulaisilleni.