Olen 25v enkä ole ikinä uinut järvessä. kysyttävää?
Kommentit (11)
En normaalista tiedä, mutten minäkään ole. Olen 28v.
Asunut koko ikäni kaupungissa jossa on meri, samoin lomailut on aina tapahtuneet sellaisissa kaupungeissa. Sen lisäksi en juurikaan edes tykkää uida.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:06"]
Oliks sulla ankea lapsuus?
[/quote]
ei ollu t: ap
Onhan tuo erikoista Suomessa.
Etkö ole ollut mökkireissuilla järven rannalla vai etkö ole halunnut uida. Oletko kuitenkin meressä uinut?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:07"]
En normaalista tiedä, mutten minäkään ole. Olen 28v. Asunut koko ikäni kaupungissa jossa on meri, samoin lomailut on aina tapahtuneet sellaisissa kaupungeissa. Sen lisäksi en juurikaan edes tykkää uida.
[/quote]
joo mulla tämä sama syy. merikaupunki, mökkipaikka meren äärellä, koskaan käynytkään missään järvenrantapaikassa kylässä. tykkään uimisesta kyllä
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:08"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:06"]
[/quote]
ei ollu t: ap
[/quote]
No hyvä!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:08"]
Onhan tuo erikoista Suomessa.
Etkö ole ollut mökkireissuilla järven rannalla vai etkö ole halunnut uida. Oletko kuitenkin meressä uinut?
[/quote]
tässä tulikin muita samoilla vastauksilla eli meren äärellä elänyt aina, myös kaikki kesämökit ja kesävierailut on ollu meren äärellä. meressä on kiva uida. järvenrannalla en ole aikaa viettänyt, ajoin kerran pyörällä sellaisen ohi ja järvi näytti ällöltä mereen verrattuna (seisovaa haisevaa lämmintä vettä) en olisi halunnut pulahtaa vaikka kuuma oli :D t: ap
Olen 44, enkä ole ikinä uinut meressä, ja seissytkin sellaisen rannalla ehkä alta 10 kertaa. Kysyttävää?
Kokeile ihmeessä!
Järvivesi on pehmeämmän tuntuista kuin merivesi, sellaista samettista. Tyynellä ilmalla ihana nautinto. Myös järvivesi on suuhun joutuessaan miellyttävävämpää kuin merivesi.
Kyllä alkukesästä se ihan tarpeeksi viileää on sinullekin. Ihmettelen tuota hajujuttua. Meri haisee paljon voimakkaammin "kalalle ja mudalle" kuin järvivesi. Nyt olettaen tietysti, että on puhdas ja kovapohjainen järvi.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:20"]Kokeile ihmeessä!
Järvivesi on pehmeämmän tuntuista kuin merivesi, sellaista samettista. Tyynellä ilmalla ihana nautinto. Myös järvivesi on suuhun joutuessaan miellyttävävämpää kuin merivesi.
Kyllä alkukesästä se ihan tarpeeksi viileää on sinullekin. Ihmettelen tuota hajujuttua. Meri haisee paljon voimakkaammin "kalalle ja mudalle" kuin järvivesi. Nyt olettaen tietysti, että on puhdas ja kovapohjainen järvi.
[/quote]
Ihan ohiksena lisäisin, että monesti lammet on niitä vähän ällöjä ja jopa haisevia, ja ne voi olla aika isojakin. Järvivesi puhtaassa järvessä on raikasta. Erilaista uida kuin merivesi, mutta ei epämiellyttävää.
Olen viime vuosina huomannut että monet aikuisetkin oikeasti sekoittaa nämä tosi helposti.
Mä taasen oon 30 enkä oo koskaan uinu meressä!