Mitkä ovat sinusta joutavia asioita maailmassa?
Listaa sinun mielestäsi maailman turhimmat asiat, jutut, käsitteet, mitkä vain, jotka on sinusta turhia.
Kommentit (122)
Kauneusleikkaukset,botox,huulitäytteet,lävistykset,tatuoinnit
Selfiet, varsinkin ne vessassa otetut.
Uskonnot ja niiden perusteella tehdyt terroriteot
Moottoriurheilu, erityisesti formulat.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei selviäisi. Kaikki ihmisten tekemät keksinnöt aiheuttavat tuhoa. Tulipaloja ei juurikaan olisi, jos ihminen ei olisi keksinyt tulta, on varmaan jotain luonnonilmiöitä toki, mitkä niitä aiheuttavat. Pyörän keksiminen on aiheuttanut paljon pahaa myös, sitä mukaa kun pyörää on kehitetty. Maapallolle suurin tuholainen on ihminen. Eikä tarvitse nyt alkaa selvitellä ip-osoitteita sun muita ja pelätä että alkaisin tehdä jotain, olen tavallinen keski-ikäinen perheenäiti, joka käyttää kaikkia keksintöjä ja toimii itse teknisellä alalla. Se mitä teen ja mitä ajattelen ovat kaksi täysin eri asiaa.
Olen jossain määrin samaa mieltä. Kaikkein paras olisi ollut, jos ihminen olisi ihan kehityksensä alkupäässä keksinyt ehkäisyn. Jatkuva lisääntyminen pakottaa toimimaan niin, että ruokaa riittää kasvavalle väestölle. Tästä syntyy luonnon riistoa ja sotia. Varmaan jotain kehitystä olisi tapahtunut vuosituhansien aikana, mutta hitaasti ja hallitusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei selviäisi. Kaikki ihmisten tekemät keksinnöt aiheuttavat tuhoa. Tulipaloja ei juurikaan olisi, jos ihminen ei olisi keksinyt tulta, on varmaan jotain luonnonilmiöitä toki, mitkä niitä aiheuttavat. Pyörän keksiminen on aiheuttanut paljon pahaa myös, sitä mukaa kun pyörää on kehitetty. Maapallolle suurin tuholainen on ihminen. Eikä tarvitse nyt alkaa selvitellä ip-osoitteita sun muita ja pelätä että alkaisin tehdä jotain, olen tavallinen keski-ikäinen perheenäiti, joka käyttää kaikkia keksintöjä ja toimii itse teknisellä alalla. Se mitä teen ja mitä ajattelen ovat kaksi täysin eri asiaa.
Miksi teit lapsia, jos ihminen on vihollisesi ja maailmassa pitäisi palata aikaan ennen tulen keksimistä?
Oletko peruskoulussa vielä vai miksi takerrut epäolennaiseen? Tietenkin jokainen elää siellä mihin on syntynyt ja yrittää tehdä elämästään hyvää. Silti se ei estä ajattelemasta että toisin voisi olla.
Kehopositiivisuus.