Lapsella isot pupillit
Mistä voi johtua? Kyseessä ekaluokkalainen, joten älkää nyt huumeita ehdottako. Lapsella on tänään koulussa terveystarkastus, mistä syystä en soittanut terveyskeskukseen. Lapsen olo oli ihan normaali.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt?
Toki voi aamulla olla. Ihan normaali vireystila oli aamupalapöydässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko saanut koronapiikkiä?
Täällä ei ole vielä aloitettu lasten rokotuksia.
Ap
Nauttii elämästään ja pitää kaikesta näkemästään.
Isot pupillit käsittääkseni kertovat voimakkaista tunteista ja niiden vaihteluista, eläväisyydestä.
Assburger kirjoitti:
Heikko näkö?
Voi olla, että näkö on heikentynyt. Lapsi on saanut kaksi vuotta sitten silmälasit. Sanoisin, että näkö on heikentynyt siitä, koska välillä sanoo, ettei näe jotain ilman laseja. Lapsella on siis laseissa plussaa.
Ap
Ja voihan olla, että on aiemminkin ollut suuret pupillit, mutta vasta tänään kiinnitin huomiota asiaan.
Ap
Jos lapsen lasit ovat plussaa, nehän suurentavat silmiä. Tällöin myös pupillit voivat näyttää suuremmilta. Vai oliko lapsellasi lasit päässä kun huomasit nämä suuret pupillit?
Näkö voisi olla syytä tarkistaa, jos lapsi itse on jo maininnut että ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Onko saanut koronapiikkiä?
Nauroin ääneen!😂 Ei saakeli näitä!😂 Kaikki on muka koronarokotteen syy.
Itselläni on aina ollut isot pupillit. Ihmiset jopa sanovat, että olen ruskeasilmäinen. Oikeasti minulla on harmaat silmät. Hyvin on pärjätty lapsuudesta 50- vuotiaaksi näillä pupilleilla ilman ongelmia ja ilman silmälaseja.
Mun lapsella on aina ollut isot pupillit enkä ole niistä ikinä ollut huolestunut. Samoin itselläni.
Väsynyt?