Tutkimus: Mitä vähemmän ihminen tienaa ja mitä heikommin hänet on koulutettu, sitä todennäköisemmin hän ei aio ottaa koronarokotetta...
"rokotevastaisuudella ja syrjäytymisellä on Jallinojan mielestä yksi yhteinen nimittäjä.
– Rokottamattomilla on rokotettuja useammin ajatuksia, että valtion koronatoimet eivät ole kansalaisten etujen mukaisia ja että niiden varjossa tapahtuu kielteistä yhteiskunnallista kehitystä."
Kommentit (622)
Vierailija kirjoitti:
En ota rokotetta, en ole huonotuloinen enkä huonosti koulutettu. En ole vähäjärkinen. Minulla on omat aivot, punnitsen asioita eri kantilta. Voin ottaa rokotteen kun se on kunnolla tutkittu eikä hutkittu.
🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivänselvä asia ja lukuisissa kansainvälisissä tutkimuksissa on sama havainto.
Kokemukseni mukaan maski-, rokote- ja passiviha asuu yksissä ja samoissa ihmisissä kuin herra-, rotu- ja EU-viha. Viha on se käyttövoima, joka näinä aikoina kanavoituu tällä tavoin. Ja se viha syntyy siitä, kun ponnistaa 'elämäm kova koulu' pohjalta ja Juicen sanoin "meni koulut ja intit poskelleen, mua aina viilattiin".
Varmaan koulutetut ovat enemmän kuuliaisia ja muutenkin tunnollisia ihmisiä. Mutta eivät kumminkaan parempia kuin muut.
Tämä menee itse asiassa täsmälleen toisinpäin. Pienituloiset vanhemmat opettavat lapsilleen tottelevaisuutta ja kovaa työtä, kun taas koulutetut ja suurituloiset opettavat itsenäisyyttä. Juuri korkeasti koulutetut ovat herkempiä kyseenalaistamaan asioita kuin matalasti koulutetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteista puhuminen voitaisiin jo oikeasti lopettaa. Korona on pian ohi. Sen lisäksi tulossa on pilleri, joka mullistaa kaiken.
On upea homma jos näin menee. Rokotepelkoisille tulee siitä huolimatta määrätä esim. kymppitonnin sakko ja/tai parin kuukauden vankeustuomio rangaistuksena pandemian pidentämisestä ja kuolemista joita ovat aiheuttaneet.
Sinäkö selvität ketkä eivät ottaneet rokotetta ja miten he pidensivät epidemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota rokotetta, en ole huonotuloinen enkä huonosti koulutettu. En ole vähäjärkinen. Minulla on omat aivot, punnitsen asioita eri kantilta. Voin ottaa rokotteen kun se on kunnolla tutkittu eikä hutkittu.
🤭
Ensimmäisellä sivulla hienosti todettiinkin, että näiden rokotekriitikkojen kirjoitustyylistä ja peruskieliopin hallinnasta oikein huokuu älykkyys ja korkea koulutus.
Kannattaa ehkä kerrata ne ala-asteella opetetut pilkkusäännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä sama kehitys näkyy jo ihan sairaaloissa. Lääkäreillä ja sairaanhoitajilla rokotekattavuus on hyvä ja laskee jatkuvasti mentäessä lähihoitajiin ja laitosavustajiin jne. matalammiksi koulutettuihin. Suurimmalla osalla äänekkäimmistä antivaxereista ja oman elämän virologeista on koulutuspohjana ihan elämän koulu.
Itse näen tämän luonnonvalintana. Älyllisesti rajoittuneet alkavat kieltäytyä rokotteista, hoitaa syöpiään luonnonlääketieteellä, lopettavat kolesterolilääkkeet jne. Evoluutio keksii keinot rajoittaa heikompien geenien lisääntymisen populaatiossa. Olisi oikein, että rokottamattomat joutuisivat maksamaan tehohoitonsa omasta kukkarostaan - tai mikä parasta, tekisivät hoitotestamentin, jossa kieltäytyvät tehohoidosta kokonaan.
Niinpä, mutta mitä se oikeastaan sinulle kuuluu.
Kyllä se niin kauan kuuluu, kun verorahojani käytetään sellaisten yksilöiden tehohoitoihin, jotka eivät ole ottaneet rokotetta, jolla tutkitusti vielä 6 kk päästäkin rokotuksesta voidaan estää 90 prosenttisesti vakava tautimuoto. Ole sinä edelläkävijä ja rajaa itsesi tehohoidon ulkopuolelle hoitotestamentilla, mikäli et rokotetta halua ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästähän päätelmä on, että ihmisille pitää maksaa enemmän palkkaa, jotta ottaisivat rokotteen, eikö niin? Itse en ota, ne ottakoot ketkä haluaa. Normaalielämässä toisilla ei oikeutta kytätä ja tuomita toisten terveysasioita, en minäkään vahtaa ostaako naapurin Marjatta pipareita vaikka onkin jo läski. ;DDD
terveisin rokottamaton terve insinööri, ylempi AMK.
En laskisi amk:ta kyllä korkeaksi koulutukseksi. Sinnehän pääsee kuka vain, minkä osoittaa jo kieliopin hallintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤭
Ensimmäisellä sivulla hienosti todettiinkin, että näiden rokotekriitikkojen kirjoitustyylistä ja peruskieliopin hallinnasta oikein huokuu älykkyys ja korkea koulutus.
Tää on vauva.fi tsätti eikä mikää kaunokirjallisuuven oppikoulu tiiätsä :)
Monesti huomaa sen, että silloin kun loppuu faktat ja perustellut vasta-argumentit kesken, niin aletaan vetoamaan vaikkapa toisen keskustelijan kieliopillisiin virheisiin. Mikä nyt ei asioiden sisältöä muuta miksikään. Luulisi, että se, on, tärkeämpää, se sisältö, , kunhan tulee ymmärretyksi,, kuin, se missä, niitä pilkkuja on,
Vierailija kirjoitti:
Rokotteita 0 ja oma tutkinto on Helsingin yliopistosta.
Onko peräti pseudotieteellisestä tiedekunnasta?
Minä olen työpaikkani ainoa rokotemyönteinen. Ja ainoa joka ei ole opiskellut edes ylioppilaaksi. Fil. tri ja fil. kand. ovat ne kaikkein kriittisimmät.
Voisikohan verokevennyksiä saada myös rokotettujen rokotteista ja sairaanhoidosta rokotehaittojen vuoksi?
Mua ei kiinnostaisi maksaa teidän rokotteista tai rokotehaitoista enää senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä sama kehitys näkyy jo ihan sairaaloissa. Lääkäreillä ja sairaanhoitajilla rokotekattavuus on hyvä ja laskee jatkuvasti mentäessä lähihoitajiin ja laitosavustajiin jne. matalammiksi koulutettuihin. Suurimmalla osalla äänekkäimmistä antivaxereista ja oman elämän virologeista on koulutuspohjana ihan elämän koulu.
Itse näen tämän luonnonvalintana. Älyllisesti rajoittuneet alkavat kieltäytyä rokotteista, hoitaa syöpiään luonnonlääketieteellä, lopettavat kolesterolilääkkeet jne. Evoluutio keksii keinot rajoittaa heikompien geenien lisääntymisen populaatiossa. Olisi oikein, että rokottamattomat joutuisivat maksamaan tehohoitonsa omasta kukkarostaan - tai mikä parasta, tekisivät hoitotestamentin, jossa kieltäytyvät tehohoidosta kokonaan.
Niinpä, mutta mitä se oikeastaan sinulle kuuluu.
Kyllä se niin kauan kuuluu, kun verorahojani käytetään sellaisten yksilöiden tehohoitoihin, jotka eivät ole ottaneet rokotetta, jolla tutkitusti vielä 6 kk päästäkin rokotuksesta voidaan estää 90 prosenttisesti vakava tautimuoto. Ole sinä edelläkävijä ja rajaa itsesi tehohoidon ulkopuolelle hoitotestamentilla, mikäli et rokotetta halua ottaa.
Olen kyllä eri, mutta olen omakantaan laittanut hoitotahtoon kyseisen asian. Nyt odottelen sitä, että milloin tämän logiikan mukaan, jota nyt esität, aletaan toimia. Siis eikös meidän rokottamattomien verorahoilla ostetut rokotteet, rokotettujen sairaalakäynnit ja muut pitäisi korvata jotenkin meille piikittämättömille, jotka emme ole terveydenhuollon palveluita käyttäneet? :)
Jooh. Lähisuvun ainoa, joka on ylioppilas (en edes sen korkeampi). Ainoana otin rokotteet - muut yrittivät taivutella siihen, etten ottaisi. Sisko suoraan kielsi.
Muilla ei niin paljon menetettävää -> kiristyksen kokeminen vähäisempää.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan verokevennyksiä saada myös rokotettujen rokotteista ja sairaanhoidosta rokotehaittojen vuoksi?
Mua ei kiinnostaisi maksaa teidän rokotteista tai rokotehaitoista enää senttiäkään.
Anteeksi niin mistä ? En mä tarvitse sinulta korvausta kuumeesta ja väsymyksestä
Kaikille älykkäille ihmisille ei koulu sovi. Niissä edetään liian hitaasti, niin tylsistyy. Auktoriteettien kyseenalaistaminen tai kriittinen ajattelu sen hetkistä tiedettä kohtaan voivat olla myös syitä siihen miksi ei koulut kaikille maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤭
Tää on vauva.fi tsätti eikä mikää kaunokirjallisuuven oppikoulu tiiätsä :)
Monesti huomaa sen, että silloin kun loppuu faktat ja perustellut vasta-argumentit kesken, niin aletaan vetoamaan vaikkapa toisen keskustelijan kieliopillisiin virheisiin. Mikä nyt ei asioiden sisältöä muuta miksikään. Luulisi, että se, on, tärkeämpää, se sisältö, , kunhan tulee ymmärretyksi,, kuin, se missä, niitä pilkkuja on,
Argumenttini nimenomaan oli, että sanavalinnat, kirjoitustyyli ja kielioppisääntöjen hallinta hyvin usein paljastaa jotain henkilön koulutustaustasta. Akateemiset ihmiset usein kirjoittavat paljon työssään. Heiltä vaaditaan myös kieliopin hyvää hallintaa, joten se tulee teksteihin ikään kuin luonnostaan ja sen enempää miettimättä.
Jos tottamaar alan tälleen kirjootella ja jätän kaikki väli merkit pois enkä edes yhdys sanoja oikein hallitse niin enpä mää varmaan kovin älykästä vaikutelmaa itsestäni anna. Aina löytyy puhekielisesti kirjoittavia korkeasti koulutettuja, aivan samoin kun löytyy korkeasti koulutettuja koronadenialisteja ja anti-vaxxereitakin. Nämä edustavat kuitenkin vähemmistöä, kuten tämä tutkimuskin osoittaa rokoteasiassa.
Lukion lehtori, vuositulot n. 60 000 €, rokottamaton. Samoin kieltenopettajakollegani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi niin mistä ? En mä tarvitse sinulta korvausta kuumeesta ja väsymyksestä
Todella paljon onkin verorahoja näihin rokotehaittoihin palanut. Eiköhän suurin osa ole ihan itse maksanut Buranansa lihaskivun tai kuumeen hoitona, toisin kuin tehohoidossa keskimäärin 11 vuorokautta 3 500 euroa/vrk makoilevat tehohoitopotilaat. Edelleen haluan muistuttaa 3. koronarokotteen antavan lähes 90% suojan vakavaa tautimuotoa vastaan. Se on aika pieni hinta parin päivän lihaskivuista.
Ymmärrän, että jotkut somen hihhulisivustot pelottelee näillä rokotehaitoilla, mutta totuus nyt vain on se, että ne ovat hyvin lieviä ja lyhytkestoisia.
https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…
Propagandan päivittäinen kohtaaminen yhteiskunnallisessa keskustelussa, antaa elinikäisen suojan sitä vastaan.
Sinäkin voisit ilmoittaa verottajalle, ettet halua maksaa em. sekä rokottamattomien hoidosta. Toimita heille laskelma kuinka paljon haluat verotustasi kevennettävän. Katsotaan meneekö läpi.