Tutkimus: Mitä vähemmän ihminen tienaa ja mitä heikommin hänet on koulutettu, sitä todennäköisemmin hän ei aio ottaa koronarokotetta...
"rokotevastaisuudella ja syrjäytymisellä on Jallinojan mielestä yksi yhteinen nimittäjä.
– Rokottamattomilla on rokotettuja useammin ajatuksia, että valtion koronatoimet eivät ole kansalaisten etujen mukaisia ja että niiden varjossa tapahtuu kielteistä yhteiskunnallista kehitystä."
Kommentit (622)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen koulutettu kaupunkilainen, täysin rokotettu enkä tunne ketään rokottamatonta. Kukaan ei ole ainakaan tuonut esille rokotevastaisuuttaan. Toki saatan elää kuplassa. Mulla on pelkästään hyviä kokoemuksia lääketieteestä. Olen saanut aina kaikki rokotukset. Lapsena niitä tuli kansakoulussa enemmänkin ja ne pelottivat sillon. Myöhemmin on tullut ainakin poliorokotetta sokeripalassa 1984, hepatiittirokotusta matkaillessa, TBE- eli "punkkirokotusta" ja jäykkäkouristusrokotteen tehostusta. Ei ole koskaan ollut MITÄÄN sivuvaikutuksia rokotuksilla kuten ei ole ollut nytkään kolmesta koronarokotuksesta. On syöty vuosikymmenten varrella tuhannen erilaiset lääkkeet masennuslääkkeistä verenpainelääkkeiden kautta erilaisiin antibiootteihin eikä ole koskaan tullut kummoisia sivuvaikutuksia, korkeintaan on ollut vaikutusta suolen toimintaan. On tehty punkteerauksia, polven tähystystä, magneettikuvausta, varjoainekuvausta ruoansulatuselimistön alueelle sun muuta. Mulla on täysi luotto lääketieteeseen maassamme. Suhtautumisesta piikkeihin kertonee se, että olen (vapaaehtoisesti) käynyt nyt 84 kertaa verenluovutuksessa, se on mun tapani tehdä hyväntekeväisyyttä ja eräänlainen harrastus.
Suhtaudun periaatteessa myönteisesti rokotteita pelkääviin ihmisiin. Nämä tyypit, jotka höpisevät rokotteiden aiheuttavan kuolemia tai toistelevat muita valheita agressiiviseen sävyyn, ovat saaneet minutkin täysin kypsymään esillä olevien rokottamattomien jakamaan disinformaatioon ja fanaattisuuteen samalla tavalla kuin VKKlaisten (naispuolisten) fanaatikkojen valheisiin sekä lahkolaisten tai muiden outosti "kristillisyyttä" soveltavien mielenterveyspotilailta vaikuttavien henkilöiden uskomattomien "faktojen" suoltamiseen esimerkiksi twitterissä. Seurailen sivusta Koronakapinaa (ja Oikeistofoorumia täysin omien näkemysteni vastaisten kirjoitusten takia sekä seurasin erästä fb-foorumia, missä kiihkoiltiin susien ja muiden petojen tappamisesta niin häiriintyneesti, että katsoin parhaaksi mielenterveyteni kannalta pysyä kaukana kyseiseltä foorumilta) ja on pakko todeta, että käsitykset rokotetuista ovat kovin alhaiset näiden näytteiden perustella: kaikki omien mielipiteiden vastainen on propagandaa, ainoat kunnolliset tiedotusvälineet eli Suomessa Yleisradio ja Hesari ovat "valtamediaa" eli "tiettyä" agendaa ajavia. Luultavasti samat ihmiset kannattavat Trumpin valheita ja uskovat, että Yhdysvallat on syyskuun 11. päivän terrroritekojen takana, koska ovat joskus vaikuttuneet jonkun eksentrikon vaikeaselkoisista teorioista aiheesta ja pitävät niitä "todisteina" asiasta. Kaikki virallisen mielipiteen vastainen "fakta" on totta, koska "vaihtoehtoiset" mielipiteet ovat (tietenkin) sensuroituja juuri tämän "agendan" takia, takana ilmeisesti Sosialistinen maailmanhallitus, Saatana, illuminaatti, Bill Gates, okkultistit, Erkon suku, vapaamuurarit (saatananpalvojia "tietenkin"), CIA, WHO, ulkoavaruudesta tulleet liskorodun edustajat, Bildenberg-ryhmä, Punainen Risti ja vaikkapa EU.
Kuten myös ns. persuuden kanssa