Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka sairastavat autoimmuunisairautta?

Vierailija
14.05.2015 |

Jos on, niin miten te olette oppineet elämään asian kanssa?

Minä olen jatkuvasti vihainen ja masentunut, ärsyttää kun oma keho on niin heikko. Ärsyttää kun en voi tehdä töitäkään kunnolla, kun viikko työtekoa tarkoittaa kolmen viikon sairastamista flunssassa, jossain tulehduksessa tai muussa taudissa, kun kaikki mahdollinen tarttuu minuun kuin kärpäset paskaan. 

Lihakseni ovat ihan surkeassa kunnossa, polvet eivät tunnu kantavan kunnolla, kävelen typerän näköisesti koska joka paikkaan sattuu. 

Minulla ei ole edes ystäviä, kukaan ei koskaan kysy olenko kunnossa, lähinnä valitetaan kun olen niin heikko. Kuolen varmaan kymmenen vuoden sisään, en ole saavuttanut elämässäni mitään, kuolen vain pois yksinäisenä. 

Olen 21-vuotias, mutta fyysisesti vanhus. Tai no, täytän tällä viikolla 22, en meinannut edes muistaa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:52"]Miten ihmeessä suomalaisella ihmisellä voi olla AIDS? Tuohan vaatii kehittyneessä maassa sitä, että HIV jätetään tahallaan hoitamatta?

Ja miten olette mokoman edes saaneet? Olette panneet HIV potilasta ilman kumia?
[/quote]
Dille!

Vierailija
62/67 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:52"]Miten ihmeessä suomalaisella ihmisellä voi olla AIDS? Tuohan vaatii kehittyneessä maassa sitä, että HIV jätetään tahallaan hoitamatta?

Ja miten olette mokoman edes saaneet? Olette panneet HIV potilasta ilman kumia?
[/quote]
Oikein urpåjen urpå.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv ei ole AUTOimmuunitauti, sehän ei ole sisäsyntyinen. Ei siis kuulu tähän ketjuun.

Vierailija
64/67 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:54"]

Hiv ei ole AUTOimmuunitauti, sehän ei ole sisäsyntyinen. Ei siis kuulu tähän ketjuun.

[/quote]

AP:n oireet eivät vain viittaa mihinkään autoimmuunitautiin vaan immuunikatoon. Mutta tämähän taitaakin olla provo.

Vierailija
65/67 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan Crohnin tautia. Tauti on ollut käytännössä hyvin aktiivinen koko 13 vuoden sairastamisen ajan, ainoastaan leikkauksen jälkeen oli pari kuukautta parempaa aikaa kunnes suoli tulehtui jälleen.
Tauti aiheuttaa siis jatkuvan ripulin, vatsakipuja ja kuumeiluja. Lisäksi minulla on nivelkipuja. Käyn silti töissä ihan normaalisti. Joskus on öitä kun valvon kipujen kanssa (kivut alkavat pääsääntöisesti iltaisin), mutta sairaslomaa en ota juuri koskaan tämän vuoksi. Lääkityksen vuoksi (solusalpaaja) saan useammin flunssat ja influenssat kuin terve ihminen ja silloin tietysti joudun kotona sairastamaan mutta muuten en juuri kotiin jää.
Viime aikoina on ollut vähän hankalas kun lähes kaikki ruoka aiheuttaa kipuja mutta kai tästäkin taas selvitään.

Vierailija
66/67 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoimmuunisairaudella ei ole mitään hivin kanssa tekemistä. Mutta yhdessä ne on paha yhdistelmä.

Vierailija
67/67 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:54"]

[/quote]

Ainakaan aloittaja ei kuvaile hiviä joten tuskin hän sitä tässä on yrittänyt provoilla. 

AP:n oireet eivät vain viittaa mihinkään autoimmuunitautiin vaan immuunikatoon. Mutta tämähän taitaakin olla provo.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän