Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiusaa teiniämme

Vierailija
24.04.2015 |

Mies ja teinipoikamme riitelevät aina ja riitojen syy on se, että mieheni kohtelee lastaan kurjasti. Mies lannistaa, vähättelee, nauraa halveksuvasti, ärsyttää. Harmittaa lapsen puolesta. Poikamme on kuitenkin erittäin hyvin käyttäytyvä teiniksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska äijä!

Vierailija
2/11 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun roolisi tässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä siihen miehee kuria!

Vierailija
4/11 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista. En voisi katsella. Jos ei järkipuhe auta tai mies suostu menemään ammattiauttajalle niin  luultavasti ottaisin ero ja lähtisin teinin kanssa pois. En voisi kuvitella eläväni tuollaisen miehen kanssa loppua elämääni.

Vierailija
5/11 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap teet homman estämiseksi. Minä ottaisin eron tuollaisesta miehestä jos ei tiukan keskustelun jälkeen muuttaisi tapojaan.

Vierailija
6/11 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin rooli. Yritän kertoa miehelle, mitä vahinkoa hän tekee lapselleen käytöksellään.

Vierailija
7/11 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen machopaska joka ei kestä nuoria "kilpailevia" uroksia reviirillään.

Vierailija
8/11 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mikä auttaa. Mutta mulla ja isälläni samankaltainen tilanne. Olen jo 25-vuotias nainen ja isäni jaksaa vieläkin heittää typerää kommenttia asioista, jotka loukkaa. Kun huomaa tämän, nauraa ja sanoo, että se oli vitsi. Olen isälleni sanonut, että lopettaa, mutta ei vaan auta.

Vierailija
9/11 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa miehellesi aika perheneuvolaan/yksityiselle terapeutille. Hän tarvitsee ammattilaisen tukea vanhemmuuteen. Hänellä voi olla omia traumoja, jotka nyt poikanne kasvaessa ovat aktivoituneet. Kannattaa katkaista kierre tähän sukupolveen. Miehesi toimii vääriin.

Vierailija
10/11 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä kokeeko hän kasvavan pojan uhkana itselleen? Hän tietty kieltää, mutta joskus tällaiset kysymykset laittavat ihmisen kuriin,mkoska ei halua, että kukaan edes ajattelee tuollaista.

Vierailija
11/11 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lannistaminen ja vähättely voi johtaa pojan sille tielle, ettei työpaikkaa tai koulutusta kannata edes yrittää saada, koska on vaan niin huono kaikessa. Sitten tartutaankin pulloon ja siinä menee se elämä.

Kyllä isä on varmaankin ylpeä tuolloin aikaansaannoksistaan, "olimpa oikeassa, ei susta mitään koskaan tullut!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän