Luettele miehisyyttä laskevia asioita!
Mikä siis mielestäsi on asia, joka tekee miehestä vähemmän miehekkään?
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:50"]
Se ettei pysty miesten töihin, ei suojele naista, ei ole kohtelias naisille, muita miehiä saa vaikka lyödä turpaan.
[/quote]Toivottavasti sun poikalasta hakataan 24/7 koulussa ja muualla.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:50"] Se ettei pysty miesten töihin, ei suojele naista, ei ole kohtelias naisille, muita miehiä saa vaikka lyödä turpaan. [/quote]Toivottavasti sun poikalasta hakataan 24/7 koulussa ja muualla.
[/quote]
Puhuin miehistä, en poikalapsista. Ja mulla ei ole poikalasta, että ihan turhaan toivot siellä mitään törkyjä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:55"]
Eihän täällä erikseen ketään yksilöä mollata. Puhutaan mielipiteistä. En ainakaan itse ottaisi nokkiini jos miehet tekisivät samanlaisen listan asioista jota pitäisivät epänaisellisina. Jokaisella oikeus mielipiteeseen
[/quote]
Enkä itse ainakaan haluaisi missään sellaiseen listaan törmätä. Jos siellä sitten olisi omia ominaisuuksiani niin tulisi ihan vain pelkkä paha mieli. Minusta jokainen saa olla sellainen kuin on, eikä tarvitse kuunnella siitä mitään "tosi viksua" arvostelua. Eikä sen puoleen tyhmääkään. Ihan turhia tällaiset. Ketä nämä palvelee, en ymmärrä. Toivottavasti modet poistaa pian.
[/quote]
No jos ei kiinnosta lukea, niin mene lukemaan jotakin muuta? Etenkin jos tiedät, että sulle tulee paha mieli, jos löydät omia ominaisuuksiasi listattuna. Ihan turhiahan nämä on eikä palvele ketään, kunhan ovat viihdettä - ei ehkä älykästä sellaista, mutta viihdettä kuitenkin. Kaikilla on oma näkemyksensä siitä, mikä on miehekästä, naisellista, lapsellista, miksi helvetissä siitä pitäs loukkaantua jos joku tuntematon ei tykkää bodaavista tai viiksekkäistä tai kimeä-äänisistä miehistä?
Tässä ketjussa ei ole loukattu ketään henkilökohtaisesti eikä muutenkaan käyttäydytty asiattomasta, en ymmärrä mitä syytä modeilla olisi tämä poistaa.
[/quote]Kylä on vittumaisia naisia taas haukkumassa miehiä. Femisinmi vai mikä antaa luvan ja kannustaa tällaiseen saastaan? Kouluun sellainen aine kuin hauku miehiä, koska viihdettähän se vaan on, koska miksi odottaa pidempään.
Eihän täällä erikseen ketään yksilöä mollata. Puhutaan mielipiteistä. En ainakaan itse ottaisi nokkiini jos miehet tekisivät samanlaisen listan asioista jota pitäisivät epänaisellisina. Jokaisella oikeus mielipiteeseen
[/quote]
Enkä itse ainakaan haluaisi missään sellaiseen listaan törmätä. Jos siellä sitten olisi omia ominaisuuksiani niin tulisi ihan vain pelkkä paha mieli. Minusta jokainen saa olla sellainen kuin on, eikä tarvitse kuunnella siitä mitään "tosi viksua" arvostelua. Eikä sen puoleen tyhmääkään. Ihan turhia tällaiset. Ketä nämä palvelee, en ymmärrä. Toivottavasti modet poistaa pian.
[/quote]
No jos ei kiinnosta lukea, niin mene lukemaan jotakin muuta? Etenkin jos tiedät, että sulle tulee paha mieli, jos löydät omia ominaisuuksiasi listattuna. Ihan turhiahan nämä on eikä palvele ketään, kunhan ovat viihdettä - ei ehkä älykästä sellaista, mutta viihdettä kuitenkin. Kaikilla on oma näkemyksensä siitä, mikä on miehekästä, naisellista, lapsellista, miksi helvetissä siitä pitäs loukkaantua jos joku tuntematon ei tykkää bodaavista tai viiksekkäistä tai kimeä-äänisistä miehistä?
Tässä ketjussa ei ole loukattu ketään henkilökohtaisesti eikä muutenkaan käyttäydytty asiattomasta, en ymmärrä mitä syytä modeilla olisi tämä poistaa.
[/quote]
Niin, aivan, lukeehan ihmiset Seiskaakin. Se ei muuten ole paria oikaisua lukuunottamatta koskaan julkaissut valheita. Hesarikin on saanu enemmän kuitteja, toki ilmestyy tiheemmin. Seiska on siis minusta taidolla tehtyä viihdettä.
Naama hoidettu voiteilla sileäksi kuin vauvan peppu ja tukkaan selkeästi kulutettu muutama vartti ja muutamia eri aineita.
Ratsastus harrastuksena miehellä, yäk!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:45"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:15"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:55"] Eihän täällä erikseen ketään yksilöä mollata. Puhutaan mielipiteistä. En ainakaan itse ottaisi nokkiini jos miehet tekisivät samanlaisen listan asioista jota pitäisivät epänaisellisina. Jokaisella oikeus mielipiteeseen [/quote] Enkä itse ainakaan haluaisi missään sellaiseen listaan törmätä. Jos siellä sitten olisi omia ominaisuuksiani niin tulisi ihan vain pelkkä paha mieli. Minusta jokainen saa olla sellainen kuin on, eikä tarvitse kuunnella siitä mitään "tosi viksua" arvostelua. Eikä sen puoleen tyhmääkään. Ihan turhia tällaiset. Ketä nämä palvelee, en ymmärrä. Toivottavasti modet poistaa pian. [/quote] No jos ei kiinnosta lukea, niin mene lukemaan jotakin muuta? Etenkin jos tiedät, että sulle tulee paha mieli, jos löydät omia ominaisuuksiasi listattuna. Ihan turhiahan nämä on eikä palvele ketään, kunhan ovat viihdettä - ei ehkä älykästä sellaista, mutta viihdettä kuitenkin. Kaikilla on oma näkemyksensä siitä, mikä on miehekästä, naisellista, lapsellista, miksi helvetissä siitä pitäs loukkaantua jos joku tuntematon ei tykkää bodaavista tai viiksekkäistä tai kimeä-äänisistä miehistä? Tässä ketjussa ei ole loukattu ketään henkilökohtaisesti eikä muutenkaan käyttäydytty asiattomasta, en ymmärrä mitä syytä modeilla olisi tämä poistaa. [/quote]Kylä on vittumaisia naisia taas haukkumassa miehiä. Femisinmi vai mikä antaa luvan ja kannustaa tällaiseen saastaan? Kouluun sellainen aine kuin hauku miehiä, koska viihdettähän se vaan on, koska miksi odottaa pidempään.
[/quote]
Sulla on todella kummallinen käsitys feminismistä. Ei ne modet tätä poista, joten mene lukemaan vaikka Nalle Puhia. Todenäköisesti täällä on ihan yhtälailla miehiä vastailemassa kuin naisiakin, joten jätä typerät sukupuolikategorisoinnit sivuun tästä - vai luuletko, etteivät miehet arvota toisten miesten miehekkyyttä siinä missä naisetkin?
Tai itse asiassa - älä vastaa.
71 ei ollut minä, joka ilmoitin ketjusta. Et nyt tyyliäni tunnistanut? Sen sijaan kirjoitin tuon Seiska on laatulehti -kommentin kyllä.
Seskahan itseasiassa on erilaisuuden puolestapuhujalehti. Kaikenlaisia transuja, homoja ja vammaisia on siellä esitylty. Kansa sitten omissa pikku päissään heistä ajattelee pahaa, niissä jutuissa ei mitään pahaa kirjoiteta tai katsota vinosti.
se poistoa toivonut
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:27"]Mikä siis mielestäsi on asia, joka tekee miehestä vähemmän miehekkään?
[/quote]
pinkki hillfinger paita.
Parta tai viikset laskee miehisyyttä???? No ei helvetissä ne kovin naisellisiakaan ole.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:16"]
Parta tai viikset laskee miehisyyttä???? No ei helvetissä ne kovin naisellisiakaan ole.
[/quote]
kyllä ne nyt vaan on, ei sulla ole mitään asiaa kenenkään naisen kainaloon koska sulla on parta ja viikset miten herranisä sentään oot ajatellut vaimoas kosia?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:04"]
Ratsastus harrastuksena miehellä, yäk!
[/quote]
No nyt tuli TOSI hauska !
Koostuivatkos ne kevyet ratsuväkieskadroonat sitten naisista ennenkuin Lappeerannan ratsuväki jalkautettiin.
Runoiltiinko ennen epiikkaa naisratsuväen hyökkäyksistä?
Entäs ne cowboyt sitten ,tai Meksikon charrot ja vaquerot -pelkkiä tyttöjengejäkö vain perinteisesti ? Tai marsalkka Mannerheim?
Eipä laulanut Tapsakaan aikanaan,että "Humma on tyyytölläää ainoa aarre ja sellaista ei ole kellään..."
Hunnien tyttölaumako se sieltä karautti aikanaan Mongolian aroilta ratsujensa selässä Eurooppaa valloittamaan?
Voi,voi ,voi niitä neitejä että yöks,yöks,yöks, nyt sentään,oikeen....
Kelpasivat ne kyllä aatelisneidoille ritarit yöks´ja oikeen kivastikin aikanaan.
Ritari< ´riddare´ esim. ruots. = ´ratsastaja-ratsusotilas´,myöhemmin ansioituneena yleensä aatelismies joka on ´hankkinut kannuksensa´
Älä yritä 81, selittää. Ratsastaminen on epämiehekästä. Onpas. Eipäs. Onpas. Eipäs. On se! Ei oo! On ihan varmasti on! Ei oo, ei ooo, ei oo! Oooooooooooooon! Eeeeeeeeeeeeei ooooooooooooooo!
jne jne jne Mutta jatkakaa toki, kun aihe on niiiiiiiiin täääääääääääärkeä.
77
Minulle ihan sama mikä sinun nainen mielestäsi laskee minun miehisyyttä tai arvoa, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Olen oma itseni, jos se sinua häiritsee niin siinähän häiritsee.
Homofobisuus, juoruilu, pienet kädet.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:36"]
Minulle ihan sama mikä sinun nainen mielestäsi laskee minun miehisyyttä tai arvoa, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Olen oma itseni, jos se sinua häiritsee niin siinähän häiritsee.
[/quote] Tuo on oikeaa miehen puhetta !
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli hyväksyit Maisa Torpankin kommentit? Hyvä tietää. Kun tuntui, että sellaisia, joiden mielestä sellainen puhe on häiritsevää tuntui olevan aika vähän.
Minua ei haittaisi meikki (Michael Monroe on mm.upea!!) eikä vaaleanpunaiset paidat (exäni näytti tosi hyvältä italialainen puku päällä ja vaal.pun.kauluspaita etc).
Mikä laskisi miehekkyyttä? Turha valittaminen. Marimekkopaitatyyli tai sandaalit. Kaikki yllätyksettömyys. En kestäisi pätkääkään miestä joka suunnittelee ihan kaiken täsmällisesti. Miehekkäitä miehiä on mielestäni monenlaiset miehet: se että uskaltaa olla oma itsensä ja pistää vielä vähän päälle överisti niin se on parasta. Rohkeus elämässä ja ettei valita turhista. Valittajat on alinta kastia.
Suklaan syöminen. Elikkä jos tarkoituksella ostaa itselleen levyn niin voi laittaa hameen,päälle. Miehet syö salmiakkia.