Luettele miehisyyttä laskevia asioita!
Mikä siis mielestäsi on asia, joka tekee miehestä vähemmän miehekkään?
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:30"]
Siis lopettakaa! Mikä hirveä hinku teillä on haukkua muita! Onko oma naisellisuutenne siitä kiinni, että pakko ottaa toisia silmätikuiksi! Jos tämä ketju kasvaa, ilmoitan asiattomaksi.
[/quote]
pus pus ja mitäs siihen sanot että olen mies? -AP
Siis lopettakaa! Mikä hirveä hinku teillä on haukkua muita! Onko oma naisellisuutenne siitä kiinni, että pakko ottaa toisia silmätikuiksi! Jos tämä ketju kasvaa, ilmoitan asiattomaksi.
[/quote] Haukkuminen on kivaa ajanvietettä, varsinkin kun on itse täydellinen ja tietää asiat paremmin kun kaikki muut. Jos ei pokka kestä, kannattaa vaihtaa palstaa. Mene vaikka hermoheikkojen luusereiden keskustelupalastalle itkeen, tää on voittajien palsta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:30"]Siis lopettakaa! Mikä hirveä hinku teillä on haukkua muita! Onko oma naisellisuutenne siitä kiinni, että pakko ottaa toisia silmätikuiksi! Jos tämä ketju kasvaa, ilmoitan asiattomaksi.
[/quote]suutuit, mies jolla meikit silmissä ja pinkkipaita? Se on ihan ok
[/quote]
Ei tämä ole silmätikutusta vaan mielipidemittausta. Siitä puheenollen; miehet, jotka suuttuvat pikkuasioista, huumorintajuttomuus.
Korkea kimeä ääni. Lyhyys. Liian dandy-vaatteet. Värjätyt hiukset, jos huomaa selvästi, että värjätyt.
Vihreät mielipiteet (siis puolue, ei oikeat ympäristöarvot, metsästäjä-kalastat on tos hot).
Puheripuli, neitimäinen närkästyminen.
Jos mies ole eläinrakas tai lapsirakas
Korkea ääni, leveä lantio suhteessa muuhun kroppaan
Nalkuttaminen. Avuttoman esittäminen. Huono hygienia.
Mulle tuli ihan ekana mieleen, että epäluotettavuus on äärimmäisen epämiehekästä...mutta oliko tässä ketjussa tarkoitus puhua vaan ulkoisista ominaisuuksista?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:32"]
[/quote]
pus pus ja mitäs siihen sanot että olen mies? -AP
[/quote]
En mitään, mitä siihen pitäisi sanoa?
Lyhyys. Olen itsekin lyhyt, mutta miehen pitää olla hujoppi. Muuten tuntuu kuin kääpiö ois kimpussa.
Minusta naiset jotka käyttävät housuja ovat luonnottomia hirviöitä.
terv. mies,joka viihtyy parhaiten kotona neuleminissä...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:33"]
[/quote] Haukkuminen on kivaa ajanvietettä, varsinkin kun on itse täydellinen ja tietää asiat paremmin kun kaikki muut. Jos ei pokka kestä, kannattaa vaihtaa palstaa. Mene vaikka hermoheikkojen luusereiden keskustelupalastalle itkeen, tää on voittajien palsta.
[/quote]
Voittajien palsta? Haaahhha ahhaahhaah haaa.
Kyllä mä tän kestän, mutta mitä se eilinen itku oli siitä, että nainen on loukkaantunut kun tyttöä käytettiin mollaamaan miestä (josta olen eri mieltä, mutta ei kuulu tähän). Pitääkö nyt sitten väkisin etsiä samat seikat miehistä? Miksi vitussa? Ketä tämä tällainen palvelee? Ei ymmärrä. Pienisieluista porukkaa, ei voi muuta sanoa.
Korkea kimeä ääni. Lyhyys. Liian dandy-vaatteet. Värjätyt hiukset, jos sen huomaa.
Vihreät mielipiteet, siis city-vihreät, metsästäjät on hot.
Neitimäinen närkästyminen. Puheripuli.
Sovinistisuus, ahdasmielisyys, rasistisuus, sivistymättömyys
Pyöräilykypärä pyöräillessä, oikea alfauros :'D
Ja älkää sit alkako tapella tässä ketjussa, tai missään muuallakaan valittako kun naiseuttanne poljetaan. Teillä ei ole mihinkään loukkaantumiseen oikeutta, jos miehistä etsimällä etsitte samoja vikoja.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:30"]Siis lopettakaa! Mikä hirveä hinku teillä on haukkua muita! Onko oma naisellisuutenne siitä kiinni, että pakko ottaa toisia silmätikuiksi! Jos tämä ketju kasvaa, ilmoitan asiattomaksi.
[/quote]mitä vittua :D