Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa olen rakastunut 15 vuotta nuorempaan naiseen

Vierailija
06.03.2025 |

Ja olen naimisissa 15 vuotta vanhemman naisen kanssa .. ei ole koskaan ollut mitään muita suhteita kun oma liitto mut nyt tuntuu tosi pahalta/hyvältä.. pitääkö unohtaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako ahnaasti pyllyyn molemmat?

Vierailija
2/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat lapselliselta. Yritä vähän miehistyä, toi on sääliitävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos kävelemään ja nauti ulkoilmasta. Katso ylöspäin ja ajattele miten ääretön maailmankaikkeus on ja miten pienen pieni osa sitä olet. Kyllä se siitä. Pysy vaimon luona! Unohda se nuorempi nainen. 

Vierailija
4/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ulos kävelemään ja nauti ulkoilmasta. Katso ylöspäin ja ajattele miten ääretön maailmankaikkeus on ja miten pienen pieni osa sitä olet. Kyllä se siitä. Pysy vaimon luona! Unohda se nuorempi nainen. 

Kiitos ..näin teen 

Vierailija
5/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäinen se vasen kätesi on.  Näyttää vaan nuoremmalle kun ollut vähemmällä käytöllä.  Jatka vaan.

Vierailija
6/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä naisilla on 30 vuoden ikäero! Kyllähän tuollainen parannus tuo ihan uutta virkeyttä miehen elämään! Ja mieti vanhuutta? Kyllä 15 vuotta nuorempi nainen on paljon parempi kuin 15 vuotta vanhempi! Itsekin kun pääsee joskus 65-vuotiaana eläkkeelle, niin nykyinen nainen on 80-vuotias! Mitä siinä enää voi eläkepäivillä harrastaa?! Tuo uusi nainen on 50-vuotias!

Vierailija
7/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se vanha luuska. Kerran me täälä eletään eikä siitä mitaleja jaeta. 

Vierailija
8/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä naisilla on 30 vuoden ikäero! Kyllähän tuollainen parannus tuo ihan uutta virkeyttä miehen elämään! Ja mieti vanhuutta? Kyllä 15 vuotta nuorempi nainen on paljon parempi kuin 15 vuotta vanhempi! Itsekin kun pääsee joskus 65-vuotiaana eläkkeelle, niin nykyinen nainen on 80-vuotias! Mitä siinä enää voi eläkepäivillä harrastaa?! Tuo uusi nainen on 50-vuotias!

...ja lähtenyt nuoren jannun matkaan.

Vierailija
9/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vain, tavoittele sitä nuorempaa naista.

Vierailija
10/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan, miten päätätkin tehdä, se ei kuulu kenellekään muulle.

Vierailija
11/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka vanha se nuorempi on. Jossain vaiheessa kuitenkin eroatte ja vaihdat nuorempaan. Ei liian vanhoja naisia kannata alkaa elättämään.

Vierailija
12/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 28v

Ap

Vierailija
13/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hätää Dannyn ja Erikan ikäero oli tasan 50 vuotta

Vierailija
14/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 28v

Ap

Pedofiili!

Vierailija
15/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda se vanha nainen

Vierailija
16/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallita sitä nuorempaa että se innostuu ja kerro että et aio erota vanhasta.saat kuitenkin pillua siltä. Sitten pääset vertaamaan puristusta tiukkuutta kullin varten puristella ja liukkautta.asioita mitä on jo unohtanut olevan olemassa. Vuoden kun piilottaa tollasta niin pääsee tuntumaa.n

Vierailija
17/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 28v

Ap

Pedofiili!

Niin?

Vierailija
18/18 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä vanha ukon räähkä🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän