Ehdota miehellesi seksiä nyt ja kerro reaktio :D
Kommentit (181)
Minä: Mites olis?
Poikaystävä: -lyhyen hiljaisuuden jälkeen- Ai nyt? En mä viitsi kun tää lasku on kesken
... Raukalla on siis pääsykokeet ja ottaa asian erittäin vakavasti. Joudun koko ajan etsimään sille lisää tehtäviä netin ihmemaasta kun valmennuskurssien oli "liian kallis"
"Okei!" ..ja toimiin. :)
Me kyllä jo aamulla ja iltapäivälläkin rakasteltiin, mutta aina valmiina.
"ainahan mä haluun, mut sä et koskaan anna!"
Mies tuli koneella ollessani halaamaan takaapäin, ja kun ehdotin, otti rinnoista kiinni ja totesi että tottakai!
Voisin laittaa tekstarin ja ehottaa. Vastaukseksi saisin hymiön. Etäsuhteessa ollaan siis. Surullista kyllä vaikka oltaisiin tässä kahestaan vierekkäin sohvalla niin vastaus olisi silti ei :( Siksi en edes ehdottaisi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:52"]
Voisin laittaa tekstarin ja ehottaa. Vastaukseksi saisin hymiön. Etäsuhteessa ollaan siis. Surullista kyllä vaikka oltaisiin tässä kahestaan vierekkäin sohvalla niin vastaus olisi silti ei :( Siksi en edes ehdottaisi.
[/quote]
Why? :<
Lääkikseen? Täällä luetaan myös :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:41"]Minä: Mites olis?
Poikaystävä: -lyhyen hiljaisuuden jälkeen- Ai nyt? En mä viitsi kun tää lasku on kesken
... Raukalla on siis pääsykokeet ja ottaa asian erittäin vakavasti. Joudun koko ajan etsimään sille lisää tehtäviä netin ihmemaasta kun valmennuskurssien oli "liian kallis"
[/quote]
Vastasi että "Ei oo semmonen olo. Maha ihan hölskyllä" ? :D
Mitä ikinä tarkoittaakaan...
"Riittääkö pikaset? Koko hoitoa en nyt jaksais." :D
Minä: "Sex."
Mies: "Good idea."
Ei sitä haittaa, vaikka on kuukautisetkin, kuten jonkun miestä haittas.
Muistakaahan sitten pamahtaa paksuksi ;)
Mies vastasi:"Et oo tosissas kuitenkaan" ja jatkoi tietsikalla surffailuaan.
Nousi salamana tuoliltaan, laski housut nilkkoihin ja seisoi siinä hetken polleana mun nauraessa, kunnes sitten leikillään "nolostuneena" nosti housunsa ja poistui pää painuksissa huoneesta. :D Naurattaa.
Osanotto teille parille av-mammalle joiden seksinsaanti oli Suomen voitosta kiinni ;(
"Ootko tosissas, että TAAS?!" Ja mairea leveä hymy päälle.
Oli vetänyt just naapurin rouvaa!
Ehdotin seksiä, mies vastas että ei tee nyt mieli (oli tunti sitten tullu vakipanon luota). Jospa myöhemmin tapahtuis jotain :) Meillä siis avoin suhde.
Ollappa 16-20v aaah sitä seksin määrää ja jaksamista! Nyt rupsahtaneena kolmikymppisenä kotiäitinä seksin laatu parempaa mut määrä liian vähäistä. Nauttikaa
Nuoruudesta!