Kuuluuko merkkilaukun olla miehen ostama naiselleen
Onko jotenkin noloa jos nainen ostaa kalliin laukun itse itselleen? Entä jos sinkku ostaa laukun itselleen?
Kommentit (18)
Eiköhän se nykyaikana jo ole ihan hyväksyttyä että nainen ansaitsee omat rahansa. Me kun ei olla enää miestemme omaisuutta tai elättejä. Eihän? Itse ainakin heiluttelisin itse ansaittua Vuittonia käsivarrella paljon ylpeämpänä kuin jos mieheni olisi sen minulle ostanut.
Nimenomaan nää mintut ja kumppanit on noloja kalliine laukkuineen kun jokainen IHAN JOKAINEN tietää etteivät ole niistä pennin jeniä itse maksanut. Ihailen elämässään menestyneitä ihmisiä. Nämä miehensä rahoilla leveilevät ihmiset eivät kuulu menestyneiden kategoriaan millään tavalla.
Minä olen ostanut itse jokaisen merkkilaukkuni ja nautin voidessani niin tehdä.
Tämä aloitus paljastaakin merkkilaukkujen käyttäjistä kaiken oleellisen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 08:49"]
Nimenomaan nää mintut ja kumppanit on noloja kalliine laukkuineen kun jokainen IHAN JOKAINEN tietää etteivät ole niistä pennin jeniä itse maksanut. Ihailen elämässään menestyneitä ihmisiä. Nämä miehensä rahoilla leveilevät ihmiset eivät kuulu menestyneiden kategoriaan millään tavalla.
[/quote]
Oliko aloitus siis tän minttu-sekopään tekemä? =D Jos mies on miljonääri, niin kai se saa lahjoja ostaa vaimolleen. Vai ei? Toisaalla mammat huutaaa palstalla kuinka ensitreffeillä miehen KUULUU ehdottomasti tarjota, tai kiinnostus lopahtaa siihen. Ihania, rohkeita, omillaan toimeentulevia , itseänäsiä naisia!
Onneksi asenteet lahjojen itselle ostamista kohtaan ovat muuttuneet. Jos itse tienaa omat rahansa, kai niille saa tehdä, mitä haluaa? Toki vaatteisiin ja omaan ulkonäköön panostaminen on "turhamaista" tietyssä mielessä, mutta minusta tämä ei eroa vaikka kesäkukkien laittamisesta takapihalle. Ei niistäkään ole mitään muuta hyötyä kuin esteettinen ilo.
Mikä vitun merkkilaukku? Alepan muovikassissakin on tavaramerkki.
Mä en kyllä tiedä, mistä tietää, onko joku ostanut laukun (tai muun tavaran) itse vai saanut lahjaksi?
eipä sillä kyllä ole mulle mitään merkitystäkään.
Jotkut miehet haluavat nähdä naistensa yllä tai mukana ostamiaan kalliita tavaroita. Kai se on joku omistuksen merkki.
Itse tienaan nin kolme kertaa sen, mitä mieheni ja maksan siis myös lähes kaiken meidän taloudessa. Teen sen mielelläni ja laskematta, koska mielestäni mieheni ei ole mitenkään turha, vaikka vähemmän tienaakin. En kuitenkaa koskaan ryhtyisi suhteeseen ihmisen kanssa, jolle tarjoaminen on joku kynnyskysymys.
Eiköhän naiset yleensä osta itse niitä merkkilaukkuja omilla rahoillaan. Uskomaton aloitusviesti:)
Kyllä nainen itse ostaa oman laukkunsa.
5: En ymmärrä naisen syyllistämistä. Minä lähden pariskuntien kohdalla oletuksesta, että he ovat suhteessa vapaaehtoisesti.
Mitä noloa on siinä, jos antaa kumppanilleen lahjan tai kaksi, tai vaikka kymmenen? Ei tulisi mieleenkään kysyä keltään, että no, ostitko laukun itse vai et. Että minun niin pitää tietää, arvostanko sinua ihmisenä laukkusi perusteella.
Minusta merkkilaukkujen käytössä ei ole mitään pahaa, oletan silti että yleensä muodista kiinnostuneet naiset ostavat näitä itse. Tietenkin jotkut saavat lahjaksi. Ei ole noloa.
Minua alkoi naurattaa koko ajatus. Ensinnäkään mieheni ei ymmärrä mitään merkkilaukuista (ja siis haloo, kuka mies muka ymmärtäisi???) - Toiseksi minäkään en ymmärrä niistä mitään :))))) - Kolmanneksi, tienaan triplasti sen mitä mies - ja neljänneksi, kumpikin ostaa ihan itse omat tavaransa, joululahjoja lukuun ottamatta. Mulla on vieläkin suu korvissa tämän aiheen hupaisuudesta :)
Ap, miksi kuuluisi? En ole ikinä kuullutkaan moisesta ajatuksesta. Ja miksi edes pitäisi omistaa joku merkkilaukku?
Kyl mä saan siit aina vibat "tol on rikas mies". Mut jokainen tyylillään ;)
Kaikki laukut ovat noloja, osti ne kuka tahansa sitten.