Ehdota miehellesi seksiä nyt ja kerro reaktio :D
Kommentit (181)
"mua ahdistaa kun sä vonkaat kokoajan" edellisen kerran seksiä 3 viikkoa sitten. Sen jälkeen ei olla halattu/suudeltu tms. Kunpa joku edes halaisi...
Lisää tälläisiä ketjuja ja juttuja, Suomi nousuun ja seksiä kansalle :D Paras ketju täällä aikoihin, kerrankin positiivista meininkiä sen räyhäämisen sijaan.
kääntyi lasit nenällä ja sanoi "liukkari on loppu, käy ostamassa lisää".
Katsoo minua pöydän takaa kuin olmi ja jatkaa netin selailua.
Ehdotin ja sanoi, että olisit sanonut aikasemmin, niin oltais keretty käymään saunassa ennen aamuisia menoja. Mies ei käy suihkussa ilman saunaa, kun on niin kylmä. Ei pane, jos ei pääse pesulle.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:04"]Sanoi että "Ei kai sitä nyt enää tähän aikaan viitti. Naapureitakin häiritsee ja mää haluan mennä nukkumaan kohta". Voi jessus, tämä on ainoa syy minkä takia välillä harmittaa kun mies on 34 ja minä 20 :( Papparainen ei enää jaksa.
[/quote]
Meillä sama tilanne ja vuotta pienempi ikäero mä olen 21
Minä " aletaanko panee "?
Mies "aletaan vaan " :DD mutta Ei kyllä aleta, huomenna paremmalla ajalla,nyt liian väsy
On töissä, aamulla ehdittiin jo.
Laitoin viestin. Vastasi että "hä? no mä oon täällä en voi auttaa!"
Minä: Mun tekis nyt kyl mieli seksiä...
Mies nosti katseen kirjasta, tuijotti mua ja alkoi virnuilla. Sovitiin, että saunotaan ensin. Kiitos ap!
Ei taida auttaa, kun juuri viimeisteli homman itsekseen tuossa vieressä ja hädin tuskin ehti siivota jälkensä :P
Rakastelimme aamulla kaksi kertaa. En jaksa juuri nyt ehdottaa, mutta ehkä illalla... ;)
"Jos odotetaan ensin, että saadaan ruuat ja pannaan sitten autossa." Ollaan just kiinalaisessa venaamassa take awayta.
Enemmän mietityttää noiden appivanhempien reaktio... En taida kokeilla juuri nyt. :)
Punastui ja mutisi hymyillen "Äläs nyt..."
Pallo on heitetty ilmaan, ehkäpä aamulla sitten tapahtuu.
Sano vaan "joo" ja jatko tietokoneella pelaamista :D romantiikka kukoistaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:07"]Sano vaan "joo" ja jatko tietokoneella pelaamista :D romantiikka kukoistaa.
[/quote]
Taidat olla demiläinen? Suksi siis sinne.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:50"]
Ei taida auttaa, kun juuri viimeisteli homman itsekseen tuossa vieressä ja hädin tuskin ehti siivota jälkensä :P
[/quote]
Oikeestiko teidän miehet tumputtaa noin vapautuneesti?
Oli ihan pakko tulla tänne tarkistamaan onko oma muija täällä, kun kaveri minulle vinkkasi :D
Heh, heh, kiitos kultsi, oli ihan kivat pikaiset. En paljasta kommenttia.
terveisin miehesi.