Ehdota miehellesi seksiä nyt ja kerro reaktio :D
Kommentit (181)
Mä en osaisi ees kuvitella et meillä olis vastaus ei... Jos ei nyt heti voi niin heti kun tilaisuus tulee.
Sympatiat teille joiden miehet on haluttomia.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:03"]Mä en osaisi ees kuvitella et meillä olis vastaus ei... Jos ei nyt heti voi niin heti kun tilaisuus tulee.
Sympatiat teille joiden miehet on haluttomia.
[/quote]
Meilläkin kyllä molemmilla niin hyvät halut että kumpikaan ei ole koskaan kieltäytynyt :) En oikeastaan ymmärrä miksi jotkut ovat niin haluttomia. Mutta ei kai sitä välttämättä tiedä itsekään.
N19v
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:59"]"Nyt? Mä syön."
[/quote] Jatkan että mies hotki loppuun ja nyt liehittelee :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:03"]Mä en osaisi ees kuvitella et meillä olis vastaus ei... Jos ei nyt heti voi niin heti kun tilaisuus tulee. Sympatiat teille joiden miehet on haluttomia. [/quote] Meilläkin kyllä molemmilla niin hyvät halut että kumpikaan ei ole koskaan kieltäytynyt :) En oikeastaan ymmärrä miksi jotkut ovat niin haluttomia. Mutta ei kai sitä välttämättä tiedä itsekään. N19v
[/quote]
Odotahan vaan kun ikää tulee lisää ja suhde ''vakinaistuu''.. minäkin 19 kesäisenä ihmettelin samaa :D huoh
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:07"]Punastui ja mutisi hymyillen "Äläs nyt..."
Pallo on heitetty ilmaan, ehkäpä aamulla sitten tapahtuu.
[/quote]
Onks sillä vähän hidas sytytys ;D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:03"]Mä en osaisi ees kuvitella et meillä olis vastaus ei... Jos ei nyt heti voi niin heti kun tilaisuus tulee. Sympatiat teille joiden miehet on haluttomia. [/quote] Meilläkin kyllä molemmilla niin hyvät halut että kumpikaan ei ole koskaan kieltäytynyt :) En oikeastaan ymmärrä miksi jotkut ovat niin haluttomia. Mutta ei kai sitä välttämättä tiedä itsekään. N19v
[/quote]
Odotahan vaan kun ikää tulee lisää ja suhde ''vakinaistuu''.. minäkin 19 kesäisenä ihmettelin samaa :D huoh
[/quote]
Tuliko mieleen että kaikista ei tule haluttomia? (:D) Huoh.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:07"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:03"]Mä en osaisi ees kuvitella et meillä olis vastaus ei... Jos ei nyt heti voi niin heti kun tilaisuus tulee. Sympatiat teille joiden miehet on haluttomia. [/quote] Meilläkin kyllä molemmilla niin hyvät halut että kumpikaan ei ole koskaan kieltäytynyt :) En oikeastaan ymmärrä miksi jotkut ovat niin haluttomia. Mutta ei kai sitä välttämättä tiedä itsekään. N19v [/quote] Odotahan vaan kun ikää tulee lisää ja suhde ''vakinaistuu''.. minäkin 19 kesäisenä ihmettelin samaa :D huoh [/quote] Tuliko mieleen että kaikista ei tule haluttomia? (:D) Huoh.
[/quote]
Noh kyllä itseasiassa tuli kun itselläni on halut tallella mutta miehellä ei -.-
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:07"]
[/quote]
[/quote]
Ollaan oltu 4v yhdessä. On vakinaistunut suhde ja himot on kyllä tallella. Seksielämä vaan paranee koko ajan. Kai me ollaan sitten seksi-addikteja kun ei voitaisi olla ilman sitä.
N19v
Haha :D Mies oli just makkarin ohi kävelemässä. Pysähtyi ja osoitti kädellä sänkyä. ''Let's go''
"No mikäs pikkurouvaan on mennyt?"
Ei pysty ehdottamaan. Vakituistamiestä mulla ei ole ja kesäkolli on toisessa kaupungissa :(
Pari päivää on seksi ollut mielessä koko ajan.
Löi avokämmenellä poskelle ja sanoi että suus kiinni huora.
Meidän lapset huostaanotettiin eilen, niin siksi mies on vihainen.
95% aloitteista on minulta lähtöisin ja niistä varmaan 5% maksimissaan johtaa seksiin, niin tiedän jo vastauksen, ei.
"nyt jo? Just kävi vauva nukkumaan. Täällä pitäs. Mut joo harrastetaan! :D
Tein sen jo aikasemmin mut kerron silti. Oli toisessa huoneessa ja lähetin viestin "tuu panee". Se tuli, riisui itsensä ja sanoi tässä mä oon. Sitten sekstattiin
"Ai tässä anopin edessä??"
Istutaan sohvalla, äiskä häärää avokeittiössä.
Ilme muuttui sekunnissa säteilevän onnelliseksi ja "Ai nytkö? Ai heti? Ootko sä nyt heti valmis??"
Sit housut pois ja pantiin. Odotettua parempi reaktio :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:33"]No kuiskasin poikaystävälleni ja vastaus oli "Mielellään, mutta mitenkä saadaan toi pikkusisko helvettiin täältä?" :D En voinut olla nauramatta. T.-99 [/quote] Teidän teinien säälittävää nylkytystä ei kai voi seksiksi kutsuakaan.
[/quote]
Mistä noin vihamielinen asenne teini-ikäisiä kohtaan? Ei uskois että aikuinen ihminen tuollaisten kommenttien takana
[/quote]
No tätä minäkin mietin :D Ihan kun vihaisi meitä teinejä sydämmensä pohjasta.
-99