mieheni kertoi tänään...
Että kanssani on hyvä seurustella, koska olen hyvännäköinen. Hän kertoi, että on ylpeä minusta, kun tapaamme muita ihmisiä/olemme julkisilla paikoilla, koska muilla ei ole yhtä upeaa naista. Hän kokee siis tämän takia olevansa muita parempi. Aluksi olin ihan otettu, mutta aloin miettimään asiaa Kuinka idiootin miehen kanssa oikein seurustelen?
Kommentit (8)
Ehkä miehesi kuulostaa vähän yksinkertaiselta joo, mutta varmaankin oli vain kehuksi puhtaasti tarkoitettu.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:03"]Ehkä miehesi kuulostaa vähän yksinkertaiselta joo, mutta varmaankin oli vain kehuksi puhtaasti tarkoitettu.
[/quote]
Näin toivon :D kai tässä vielä kauniilta näytetään, kun ikää on alle 30. Miten mulle sitten käy, kun ikä tekee tehtävänsä?
Ap
Mulla on hyvä ystävä, joka on tosi kaunis. Hän löysi itselleen komean miehen. Nyt he yhdessä sitten nauttivat siitä, että miten ovat pikkupaikkakunnan näyttävin pari.
Minulle ihan utopistinen ajatusmaailma, mutta olkoot rauhassa näyttäviä, eihän se minulta ole mitään pois, mutta jos minun mieheni pitäisi minua näyttelyesineenä, niin kyllä suuttuisin. Ihan kuin olisin joku asuste kuten vaikka LV:n käsilaukku.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:12"]Mulla on hyvä ystävä, joka on tosi kaunis. Hän löysi itselleen komean miehen. Nyt he yhdessä sitten nauttivat siitä, että miten ovat pikkupaikkakunnan näyttävin pari.
Minulle ihan utopistinen ajatusmaailma, mutta olkoot rauhassa näyttäviä, eihän se minulta ole mitään pois, mutta jos minun mieheni pitäisi minua näyttelyesineenä, niin kyllä suuttuisin. Ihan kuin olisin joku asuste kuten vaikka LV:n käsilaukku.
[/quote]
Joo. Tämän takia mietityttääkin.
Ap
Silloin, kun nainen näkönsä puolesta kelpaisi näyttelyesineeksi, niin hän ei ole tyytyväinen, jos häntä sellaisena pidetään. Sitten kun ikä tulee ja rupsahdus, niin nainen ei taaskaan ole tyytyväinen, koska hän ei enää kelpaa näyttelyesineeksi.
On se elämä ikävää naisena. Onneksi olen mies :)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:03"]Ehkä miehesi kuulostaa vähän yksinkertaiselta joo, mutta varmaankin oli vain kehuksi puhtaasti tarkoitettu.
[/quote]
Näin toivon :D kai tässä vielä kauniilta näytetään, kun ikää on alle 30. Miten mulle sitten käy, kun ikä tekee tehtävänsä?
Ap
[/quote]
No sä kehität muita vahvuuksia kuin sen ulkonäön, hyvin ehtii vielä. ;)
Olipa tönkösti kirjoitettu. Pistekkin jäi pois.
Ap