Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siis käykö täällä oikeasti 500 000 kävijää päivittäin?
Kommentit (6)
mä käyn joka päivä monia kertoaja, en laske mut luultavasti mun takia luku on noin korkea :0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:57"]
mä käyn joka päivä monia kertoaja, en laske mut luultavasti mun takia luku on noin korkea :0
[/quote]
Tuskin noin huomion puutteessa ovat, että laskisivat jokaisen sivulatauksen erikseen. Eiköhän tuossa ihan yksilöidyistä käyttäjistä puhuta.
Ei täällä käy kuin yksi palstapersu.
Joutuu lopettaa kirjoittelun. Koska olen ollut vähän liian yksityiskohtainen luullen oikeasti ettei täällä kukaan tuttu käy. No käyhän ne... Eiiii... -ap
No ei todellakaan käy av:lla 500 000 ERI ihmistä viikossa. Hei haloo....
Alue: Aihe vapaa
Aa, tarkistin siis viikossa. Hehhee, luulin että joku pari tuhatta...Noo, voi vit*u mitäköhän olen kirjoitellut tänne tunnistettavasti. Voi s*tana:D -AP