Natustellaanko teidän perheessä iltaisin coconibsejä?
Ja aamuisin maistellaan chiavanukasta?
Mitä muuta coolia ulkomailta kaukaa tuotua teillä on päivittäisessä ruokavaliossa että olisitte hip ja superfoodhifistelijöitä?
Kommentit (19)
karkkipäivänä lapset saavat ruokalusikallisen kaakaonibsejä. vain kerran viikossa.
Mä laitan noita kaakaonibsejä maustamattomaan rahkaan ja esimerkiksi marjoja samaan. Pidän kaakaonibsien mausta, se, kuinka kaakaon/suklaan maku tulee niissä on hyvä, ei liian makea.
Mulla on myös chiasiemeniä mukana sellaisessa kuivattujen hedelmien ja siemenien seoksessa, joita laitan puuron sekaan tai rahkaan. En tiedä, onko terveyteni nyt suuresti niiden avulla parantunut, mutta tuo sekoitus on kivaa vaihtelua sille, mitä syö vaikka puuron tai rahkan kanssa.
Natustella on typerä sana. Se on NAPOSTELLA!
Syön kaakaonibsejä päivittäin kreikkalaisen tai turkkilaisen jogurtin kera. Lisäksi esim. banaaniviipaleita ja ripaus kookossokeria, nam. Tavallinen sokeri maistuu pahalle, kun tottuu paljon maukkaampaan kookossokeriin.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:17"]karkkipäivänä lapset saavat ruokalusikallisen kaakaonibsejä. vain kerran viikossa.
[/quote]
Miksi pihtailet noin? Kaakaonibsit ovat terveellisiä ja niitä voi käyttää vaikka joka päivä.
Oletko ap maistanut chia vanukkaita?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:17"]
Ei natustella eikä napostella. Meillä syödään niin kuin ihmiset.
Noi on ihan hyviä ruokia, vaikka ei olisikaan mitenkään hip tai brassailisi niillä. Nautin raakakaakaosta sekä kookosöljystä jne. ja syön aika ahkerasti lisäravinteitakin (antioksidantteja, spirulinaa jne), mutta en brassaile tuotevalinnoillani reaalimaailmassa kenellekään. Mitäpä niillä brassailemaan, kun on kehittävämpiäkin keskustelunaiheita. :) Periaatteessa itseäni jopa nolottaisi, jos musta tulisi liian trendihörhö vaikutelma tuttujen nähden. :)
Ne tuodaan Kiinasta ja on täynnä ympäristömyrkkyjä ym. Ei kannata ostaa.
Haha on niin hieoa syödä jostain kaukaa tuotuja ihme ruokia!!! xD
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:17"]
[/quote]
Synonyymejä. Miksi haluat köyhdyttää kieltä ja määräillä mitkä samaa tarkoittavista sanoista saavat olla käytössä?
Minä olen hakenut mustikoita lähimetsästä ja pakkasessakin niitä ja muita marjoja on talveksi. Mitä lie nuo teidän nipsikset, mutta jos se että en tunnista edes noita edes tekee minut huonommaksi ihmiseksi niin olkoon niin. Se ja sama.
Ei tuoda Kiinasta. Toisekseen Puhdistamon tuotteet on ihan huippulaatua. Kotimainen! Kallis ;)
aamupala: chiavanukas ja inkamarjat
päivällinen: intiaanisokerissa imelletyt macajuuret
välipala: gojimarjoja
lounas: smoothie missä pakurikääpää, spirulinaa ja kylmäpuristettua kookosöljyä.
meillä on aina näitä.