Sossu ei suostu maksamaan lapsen ylioppilas pukua
Mulla ei ole varaa satasen pukuun pojalle. Tåytyy sitten vaan jättää juhlimatta.
Kommentit (254)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:36"]Onko tulkki naimisissa edelleen?
[/quote]
Eikös se just eronnut?
Toivottavasti et ole tosissasi.
Kirppis tori huutonet kaverit sukulaiset...
Kyllä puku jostain löytyy. Vuokraa, kaverilta, serkulta....
Ei ole varaa! Ostaa edes kirppikselta.
Kai se nyt herran isä voi juhlia vaikka kalsarit jalassa.
Varmasti joltain kaverilta tai tutulta saa lainata ihan ilmaiseksi.
Sossun ei tuollaisia kuulu maksella.
No verkkareissakin voi juhlia tai farkuissa
Tuliko sentään sulle ap uusi mekko? Ja kengät ja lakki?
Voi harmi ): Sossu makso sentään mun tyttären yo-lakin!
Juhlii vaatteissa, jotka on jo.
Laita faceen ilmoitus, että pukuja vastaanotetaan
Meillä sama tilanne ja lisäksi poika sen kokoinen ettei pukua edes saa mistään alle 200e (kun pitää ostaa takki ja housut eri kokoa). Kellään sukulaisellakaan ei ole läheskään sopivaa eikä ole löytynyt mistään huutiksesta tms (varmaankin juuri siksi että pitäis olla erikokoinen ala kuin yläosa). Lisäksi pitäisi ostaa myös paita, kengät ja lakki...eli 300e nyt ainakin ois tarve. Ajattelin että jos sossusta ois saanut edes osan niin jotenkin ois yrittänyt loput mutta ... :(
Minkä kokoisen puvun poikasi tarvitsisi? Meillä on pojan vanha puku joka erittäin hyvässä kunnossa (mutta siis ihan liian pieni pojalle) , voisin antaa sen jos koko vaan natsaa.
Farkut ja kauluspaita? Vai onko liian amis? Vai eikö näitäkään löydy?
Käykö munsalan kansallispuku? Taitaa olla porvoossa lainassa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 23:11"]
Kai se nyt herran isä voi juhlia vaikka kalsarit jalassa.
[/quote]
:D
Niin ja noille jotka sanoo että kaverilta tms. niin ei se oikeasti ole niin helppoa. Itse etsinyt jokapaikan mutta myytävät puvut t kavereiden, sukulaisten on yleensä takki ja housut samaa kokoa. Meillä kuitenkin pitäisi takki ja housut ihan eri kokoa joten ei niitä vain ole. Halvin mitä olen löytänyt oli 199e ja lisäksi vielä pitäis olla tosiaan kengät, kauluspaita ja lakkikin. (13)
Faceen ilmoitus oman kaupungin roskalava tms. ryhmään! Ylioppilaaksi päästään vain kerran niin kyllä poika ansaitsee saada puvun päällensä.
Miks ihmeessä ei oo säästetty näitten lukiovuosien aikana? Vai tuliko yllättäen ylppärijuhlat?
No ap sanoi, että ei ole satasta laittaa. Vuokraus maksaa sen satasen.
Mahtaa nuorta hävettää, kun äiti on tuollainen sossupummi. Jos ei kolmessa vuodessa saa satasta säästettyä niin.....