En pidä Metallican musiikista enkä ymmärrä miten jotkut voivat siitä pitää.
En saa kyseisen bändin mistään tuotannosta mitään irti. He vain tekevät huonoa musiikkia. Pidän kyseistä bändiä ala-arvoisena, eikä se omasta mielestäni sopisi edes minkään bändin lämppäriksi musiikillisessa mielessä.
Miten jotkut voivat ostaa lipun ja mennä katsomaan kyseistä bändiä keikalle? En ymmärrä näitä ihmisiä! Iron Maiden on suorastaan TAIDETTA Metallicaan verrattuna.
Jopa Fröbelin Palikat on parempi.
Kommentit (65)
tykkäätkö riffittelystä? siis noin yleisesti rock-musiikissa?
Musiikki on ajoittain nerokasta, mutta runsaasti löytyy myös tasapaksumpaa ja enemmän vain kokeilunomaisia kappaleita ilman kunnianhimoa.
Bändi ei yleensä tunnu halunneen tehdä kokonaista levyllistä huippumusiikkia, vaan luottanut superhitteihinsä. Master of Puppets on varmaan tasalaatuisin levy, mutta ei sekään ole kokonaisuutena aivan erityisen koukuttava ja huima, että olisi joka sekunti hiottu ja huolella mietitty.
Guns 'n Roses on aika samantapainen yhtye. Kovia hittejä mutta sitten runsaasti keskinkertaista ja suorastaan huonoakin musiikkia väliin.
Kaksi ekaa levyä on kovia. Muita ei tule kuunneltua
Onko sulla muutakin hahmottamisen vaikeutta? Häiritseekö pahasti elämääsi? Luulisi että kyllä, kun jo sen ymmärtäminen näyttää olevan sulle vaikeaa, että ihmiset on erilaisia.
En ymmärrä "vihaisen" musiikin kuuntelemista ylipäätänsä, metallit, hevit sun muut.
Musiikilla tutkitusti mielialaan vaikuttavia tekijöitä, vihainen vihastuttaa, surullinen tekee surulliseksi, energinen energiseksi yms. Miksi joku haluaa valita olla vihainen, voisiko joku avata tämän konseptin minulle
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 4 ekaa on hyviä. Siis viimeinen hyvä on And justice for all. Olin Oulunkylässä keikalla kun olivat aikoinaan levynjulkaisukiertueella. Oli kova.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä "vihaisen" musiikin kuuntelemista ylipäätänsä, metallit, hevit sun muut.
Musiikilla tutkitusti mielialaan vaikuttavia tekijöitä, vihainen vihastuttaa, surullinen tekee surulliseksi, energinen energiseksi yms. Miksi joku haluaa valita olla vihainen, voisiko joku avata tämän konseptin minulle
Viha on yksi perustunteista.
Metallimusiikin kuuntelijat ovat tutkitusti keskimääräistä älykkäämpää väkeä. Miksi näin on, se on spekulatiivista, mutta itse epäilen, että heidän näköalansa ovat laajemmat kuin vain esimerkiksi iloista tai rauhallista musiikkia kuuntelevilla. Suru, viha, kipu ja vastaavat tunteet vaativat ajattelua selvästi enemmän kuin tyytyväisyys, arkisuus ja ilo.
Toisaalta metallimusiikin voima saattaa myös herkistää ihmistä kokemaan maailmaa taiteellisemmin. Filosofi Nietzsche oli metallimusiikin esikuva sikäli, että hän uskoi (joskin myöhemmin luopui ajatuksesta) Richard Wagnerin erittäin voimakkaan klassisen musiikin parantavan nimenomaan ihmisyksilön ajattelukykyä ja saavan tämän kuin irti kristinuskon totunnaisista normeista.
Sinun ei siinä tapauksessa kannata kuunnella sitä.
Makuja on monia. Teeveestä tuli jotain tangomarkkinoita. Vastenmielisen näköisiä ihmisiä laulamassa oksettavaa paskaa hirveälle yleisölle.
Tuore ihan kuraa. Mene ja kuuntele ennen 2000 tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Metallican musiikissa on universaaleja ansioita kun puhutaan tuotannosta ennen 2000-lukua. Lisäksi he toivat valtavirtaan kokonaisen uuden genren.
Niin siis ennen 90-lukua.
Neljä ekaa, ja alkuperäisinä vinyyliversiona. Muuta ei tältä bändiltä tarvitse.
Onko James jo kotiutettu viimeisimmältä visiitiltä päihdekuntoutuksessa?
Vierailija kirjoitti:
kuinka tästä ei voi pitää?
Liian kevyttä. Liian kesyä.
Minulla oli pupetti mestari levy, kuuntelin sitä ahkerasti kunnes kerran istuin levyn päälle ja se siitä. 80 luvulla hyvää musaa, 90 luvulla lähti menemään perseelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuinka tästä ei voi pitää?
Liian kevyttä. Liian kesyä.
Tämä parempi?
Vierailija kirjoitti:
Kolme ekaa levyä.
Kyllä Metallican musiikissa on universaaleja ansioita kun puhutaan tuotannosta ennen 2000-lukua. Lisäksi he toivat valtavirtaan kokonaisen uuden genren.